środa, 20 listopada 2013

#2 Tweety

1) Tweet Harry'ego: Powiedziałem "Hej [Imię dziecka], jestem Twoim tatą" i ona spojrzała na mnie, bo już o tym wiedziała! [T.I] jest wspaniałą i silną kobietą.



2) Twój tweet: Czas pijany, urodzinowy chłopcze, żeby wracać do domu! @Harry_Styles wszystkiego najlepszego kochanie! Jesteś niesamowity :)
Tweet Harry'ego: @[Twój username] Rwnież cię kocham skbie i wyglądsz sekownie! Nie mogę się dozekac aż wrcimy do domu ;)



3) Twój tweet: @NiallOfficial jest ze mną i pomaga mi uczyć się do egzaminu. On jest takim dobrym nauczycielem :)
Tweet Nialla: @[Twój username] Hej schodź z twittera! Wracaj do nauki kochanie :)



4) Twój tweet: Weszłam do przebieralni i zobaczyłam @NiallOfficial, który czyścił swoje ubrania! Jestem dumną dziewczyną :) xx
Tweet Nialla: @[Twój username] hahaha postanowiłem cię dzisiaj wyręczyć, bo ty zawsze dbasz o moje ubrania :)



5) Twój tweet: @zaynmalik przyszedł do nas na kolację w ten piękny wieczór! Jestem szczęśliwa :)
Tweet Harry'ego: @[Twój username] @zaynmalik Hejjjjj myślałem, że wpadniecie do mnie na obiad :(
Tweet Zayna: Przepraszam stary, ale jutro wstaje wcześnie hahaha ale nie martw się, zaoszczędzisz na myciu talerzy :)



6) Twój tweet: @zaynmalik jest dzisiaj na koncercie i będzie późno. Mam kumpla do przytulania, dopóki jego nie ma w domu :)
Tweet Zayna: @[Twój username] właśnie opuściłem miejsce koncertu i powinienem być w domu raz dwa! Mam nadzieję, że nie śpisz xx



7) Twój tweet: @Real_Liam_Payne szykuję się na wywiad w telewizji! Mam nadzieję, że nie jesteś zdenerwowany kochanie
Tweet Liama: @[Twój username] jestem gotowy niż kiedykolwiek kochanie! :) I nie martw się, fani będą mnie wspierać! xx



8) Tweet Liama: Uwielbiam budzić się w sobotnie poranki i słyszeć śmiech mojej córki i widzieć jak @[Twój username] ją całuję :)



9) Twój tweet: Oglądam @Louis_Tomlinson jak idzie serfować... Wyglądasz seksownie w tym ubraniu kochanie ;) haha
Tweet Louisa: @[Twój username] Dziękuję kochanie, ale właśnie zdałem sobie sprawę, jak to jest trudno ściągnąć, gdy jest mokre... przyjdź do przebieralni i mi pomóż ;)))



10) Twój tweet: Mój chłopak @Louis_Tomlinson dzisiaj właśnie podpisał kontrakt do swojego ulubionego klubu piłkarskiego, jestem z niego taka dumna! Kocham cię skarbie x
Tweet Louisa: A ja jestem dumny z tego, że jesteś moją dziewczyną :) Chodźmy coś zjeść.. Jestem głodny!!

4 komentarze:

  1. Poprostu piękne. Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne, gdzie Ty znajdujesz takie cudne fotki? :D
    zapraszam do mnie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń