piątek, 22 listopada 2013

#310 Krótkie imaginy

1) *Liam patrzy na Ciebie i zauważa, że gadasz z jakimś gościem i jest zazdrosny.*
Liam: Co ona z nim tam robi?



2) *Wchodzisz do salonu i zauważasz swojego chłopaka Liama siedzącego na kanapie razem z Niallem.*
Liam: Hej [T.I]! Napisaliśmy dla Ciebie piosenkę!
Niall: Chcesz jej posłuchać? *pyta i zaczyna grać na gitarze, a Liam zaczyna śpiewać.*



3) *Zayn jest razem z chłopakami i niczym się nie interesuje, jest daleko w swoim umyśle. Nagle znikąd się pojawiasz.*
Niall: Czy to nie jest [T.I]? *pyta i Zayn patrzy w Twoją stronę.*



4) *Zayn stoi daleko od Ciebie, bo z kimś rozmawiasz. On nie chce być zbyt nadopiekuńczy, ale nie lubi, jak rozmawiasz z jakimś chłopakiem, bo jest zazdrosny.*
  


5) *Niall patrzy na Ciebie tak, gdy ty patrzysz w ogóle gdzie indziej.*



6) *Ty i Niall jesteście na zakupach.*
Ty: Niall, którą z nich? *pokazujesz mu dwie sukienki.*
Niall: Tamta. *mówi, wskazując krótką, czarną sukienkę.*



7) *Ty i Louis mieliście bardzo ostrą kłótnie. Po włączeniu w telewizji XFactor, zobaczyłaś chłopców na scenie. Louis śpiewa swoją solówkę w piosence "Story of My Life" z całego serca, dla Ciebie.*
  
  


8) *Twoja mama zaprosiła Louisa i jego mamę na rodzinny obiad.*
Twoja mama: Mam ważny komunikat! *mówi i wstaje od stołu.* Chciałam ogłosić, że [T.I] ma chłopaka. *mówi, a Louis próbuje ukryć swój smutek, bo on chciał z Tobą chodzić.*



9) Harry: [T.I] napij się ze mną.*prosi, żebyś napiła się z nim whiskey.* To nie jest zabawne, że pije sam. Muszę mieć partnera.
  


10) *Robisz wywiad i patrzysz na Harry'ego. Widzisz, że Harry już się niecierpliwi. On nie widział cię kilka miesięcy i wszystko czego teraz pragnie, to być z Tobą i tylko z Tobą.*
Harry: No dalej.. *mówi do siebie zniecierpliwiony.*







_________________________________________________________________________________
ej.. spokojnie nie chcę rezygnować z pisania, nawet sobie czegoś takiego nie wmawiajcie!


tak jestem zdenerwowana i zła cały czas przez tą dziewczynę http://beautyiknow.blogspot.com/, ale to nie od razu oznacza, że chcę przestać pisać. Mam twittera tej dziewczyny (dziękuję dziewczynie UFO, że mi go podała) , ale na razie nic do niej nie napisałam. Mam już wszystkiego dość, ta laska mnie tak zdenerwowała, że..... po prostu kipie złością...

Die | via Tumblr

proszę piszcie do niej cały czas na jej blogu, bardzo was proszę.
piszcie jej takie długie komentarze, że dostanie nauczkę.
musi dostać nauczkę na długie lata, więc proszę piszcie <3

przecież wiecie, że nas jej setki lub nawet tysiące c:
więc jak będziemy pisać do niej, to może zmądrzeje, choć wątpie.

I'm angry

najbardziej szkoda mi jest tych ludzi, którzy uwierzyli, że to są jej imaginy i będą odwiedzać jej bloga... wiecie jakie to jest głupie i jednocześnie przykre? siedzisz kilka godzin na kompie, wymyślasz takie imaginy, żeby spodobały się czytelnikom, szukasz odpowiednich gifów, zapominasz się uczyć i robić zadań domowych (rzadko) tylko po to, żeby napisać najlepsze imaginy dla czytelników, a tu nagle ktoś ci je kopiuje i bezczelnie pisze, że są jej.. wiecie jakie to uczucie? :(

Me too :D

to jak zakładamy fandom?
bo pisaliście, że mam fanów, jestem waszą boginią, idolką itd.
i chcieliście żebym miała fandom, więc jak? hihi.

patric

mam nadzieję, że miło wam się czytało imaginy, bo mam okres i wszystko mnie denerwuje i starałam się napisać jak najlepsze..

pozdrawiam was cieplutko i miłego piątku kochani xoxo

12 komentarzy:

  1. boskie nam nadzieje że wszystko się ułoży z to od tego bloga http://beautyiknow.blogspot.com/
    wiem że może to głupio brzmi ale nie denerwuj się bo na pewno się wszystko ułoży
    apropo imaginów są boskie najlepsze z harrym kiedy dodasz coś na bloga o JB
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej jak zwykle zajebiste^^ mam pytanie podasz mi twojego tt ~UFO

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie imaginy. Myśl,że dziewczyna z tego bloga http://beautyiknow.blogspot.com/ dostanie nauczkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne imaginy <3
    PS. Damy sobie radę. Ona dostanie taką nauczkę, że jeszcze popamięta XD

    OdpowiedzUsuń
  5. C-U-D-A !
    Oj damy jej nauczkę,oj damy ! To serio jest idiotyczne,że Ci ludzie wierzą w to,że to są jej imaginy *O* Nie rozumiem tego wszystkiego,przecież i tak wszystko by się wydało prędzej czy później więc poco kopiować ?
    Pozdrowionka
    P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Imaginy boskie <3
    A tej idiotce damy nauczkę i nie przejmuj się nią, bo ona nie jest warta twojej uwagi
    -Van

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo taka laska nas popamieta <3

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDO ;** klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe, kochanie ♥
    wpadnij do mnie i jeślibyś mogła, to skomentuj, bardzo mi zależy na komentarzach, sama dobrze o tym wiesz, jak dużo one znaczą :D http://i-wanna-your-love.blogspot.com/
    no i pisz tak dalej, bo wychodzi Ci to świetnie! :D

    OdpowiedzUsuń