czwartek, 28 listopada 2013

#7 Tweety

1) Tweet Lou (stylistki chłopców): To smutne, gdy widzę [T.I], żegnającą się z @NiallOfficial :( Nie martw się skarbie, on wróci do domu zanim się zorientujesz x



2) Twój tweet: Mam strasznego kaca, a @NiallOfficial śpiewa.. Kocham cię skarbie, ale proszę przestań ;)
Tweet Nialla: @[Twój username] przepraszam księżniczko! Zrobię ci herbatę i się trochę prześpisz lol



3) Twój tweet: Właśnie skończyły się soki dla dzieci. @Harry_Styles ZOSTAŁEŚ ZŁAPANY!
Tweet Harry'ego: @[Twój username] ale to jest pyszne kochanie! A poza tym, nasze dzieci nie lubią tego smaku :)



4) Tweet Lou (stylistka chłopców): Wakacje z Tomem, Lux, @[Twój username] i Harrym! Nie wiem, jak on tam wszedł i siedzi tak wysoko hahaha



5) Tweet Louisa: Wróciłem do domu i znalazłem płaczącą @[Twój username] z powodu hejtów pisanych na nią na twitterze! I wy wszyscy nazywacie siebie "fanami"



6) Twój tweet: To pierwszy koncert podczas trasy "Where We Are" i wiem, że @Louis_Tomlinson się denerwuje, ale wiem, że dzisiaj będzie wspaniały :)



7) Twój tweet: Mam trochę wolnego czasu, więc @Real_Liam_Payne i ja wybieramy się na wakacje z naszym maleństwem! xx



8) Tweet Liama: Nasza córka namalowała ten rysunek w szkole. @[Twój username] jest fioletowa, ja jestem niebieski, ona jest czerwona, a nasze drugie dziecko jest zielone



9) Tweet Zayna: @[Twój username] i ja idziemy spać z naszym maleństwem. Nie mam nic przeciwko, ponieważ kocham patrzeć jak on śpi. Spójrzcie na jego maleńkie stópki :)



10) Twój tweet: Czekając na samolot, @zaynmalik stara się, nauczyć naszą córkę pierwszych kroków :( Już za nim tęsknie!
Tweet Zayna: @[Twój username] mam nadzieję, że przez te 2 tygodnie, nie nauczy się chodzić, bo chcę ją przy tym widzieć! Kocham cię i będę za 2 tygodnie, zanim się zorientujesz kochanie xx

10 komentarzy:

  1. Świetne jak zawsze ♥♥♥
    Zapraszam http://niedostepnamiloscfanfiction.blogspot.com/ narazie zaczynam,ale to dla mnie bardzo ważne.
    P. zresztą nie muszę się już tak podpisywać bo nareszcie se założyłam konto na google

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tweety!Jak zawsze!Zapraszam do siebie ever-findyourself.blogspot.com
    Już nie mogę się doczekać następnego posta!

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie najlepsze z harrym jak pije soczek

    OdpowiedzUsuń
  4. aww słodki Liaśś . jak zawsze imagine wyszły tobie cudownie i czekam na następne . kocham . ; x

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach.. uwielbiam te tweety:**
    Są zawsze takie... prawdziwe.. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kocham wszystkie od początku do końca

    OdpowiedzUsuń
  7. Awwww. Kocham kocham.
    Porycze się zaraz.
    http://iamdirectioner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No nie, a ja sie poryczalam normalnie. Wiem jestem dziwna, ale te twoje tweety tak na mnie dzialają :) Super są. Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne, trzymaj tak dalej :)
    zajrzyj do mnie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń