wtorek, 5 listopada 2013

#296 Krótkie imaginy

1) *Ty i Liam natykacie się na siebie w sklepie. On chcę podejść do Ciebie, żeby dostać Twój numer telefonu, ale jest nieśmiały. Gdy spoglądasz na niego, on patrzy w dół, a jego policzki robią się różowe.*



2) *Podczas śpiewania "Change My Mind", Liam patrzy na Ciebie, bo jesteś na widowni. On bardzo mocno cię lubi i często zastanawia się, czy powinien zmienić zdanie, bo on tak naprawdę się w Tobie zakochał.*



3) *Louis reaguje tak, gdy zapytał cię, kto jest Twoim ulubionym członkiem zespołu, ponieważ ma nadzieję, że wybierzesz jego.*



4) *Jesteś byłą dziewczyną Louisa i poszłaś na dzisiejszy koncert chłopców, bo Liam cię zaprosił. Gdy stoisz na widowni, dzwoni Twoja mama, więc odbierasz połączenie. Louis patrzy na Ciebie ze sceny, ponieważ wszystkie co może zrobić, to patrzeć na Ciebie i czuć się smutno, bo chce być znowu z Tobą.*



5) *Jesteś na czerwonym dywanie, na premierze filmu z chłopakami. Zayn razem z Niallem nie mogą przestać patrzeć na Ciebie, ponieważ wyglądasz przepięknie.*



6) *Zayn, Harry i Louis skończyli sesję zdjęciową z Tobą i teraz cała trójka wybiera najlepsze zdjęcia z Tobą.*
Harry: Wow.. Bardzo podoba mi się to zdjęcie z [T.I], ona wygląda tu tak cholernie pięknie. *patrzy na zdjęcia.*
Louis: Zdecydowanie się zgadzam.
Zayn: Ona wygląda świetnie na każdym zdjęciu. *mówi, bo w końcu jesteś jego dziewczyną.*



7) *Jesteś z Niallem u jego brata Grega. Greg widzi cię, jak opiekujesz i bawisz się z Theo, jego synem.*
Greg: Ona jest wspaniałą dziewczyną, ona będzie również wspaniałą matką. Wybrałeś dobrą księżniczkę, Niall. *patrzy na Nialla i uśmiecha się.*
Niall: Ta, dzięki Greg, kocham [T.I], pójdę jej pokazać jak umiem grać na skrzypcach.



8) *Niall siedzi na podłodze i patrzy na Ciebie, podczas, gdy się uczysz do szkoły.*



9) *Pod silnymi promieniami słonecznymi, spacerowałaś wokół basenu, gdy ktoś zaczął ci się przyglądać. To był chłopak o zielonych oczach, lokowatych włosach z ustami szeroko uśmiechniętymi, gdy w buzi trzymał kartę do pokoju. Czujesz, że się rumienisz, ale na zwracasz na to uwagi, bo oczami podążasz za pięknym chłopakiem. W ciągu kilku sekund, jego ciało znajduje się obok Ciebie.*



10) Ty: Harry, zejdź. *uśmiechasz się do niego, gdy oglądasz jak przytula swojego misia.*
Harry: Nie, nie chcę. *kręci głową i mocniej przytula misia.*
Ty: Aww kochanie *uśmiechasz się.* Dlaczego nie?
Harry: Ponieważ w przeciwieństwie do kogoś, Pani Miś lubi się przytulać.
Ty: W porządku. *przewracasz oczami.* Jeśli zejdziesz na dół, będziesz mógł się ze mną przytulać cały dzień... Tylko uważaj przy schodzeniu.
Harry: Mówiłem, że to zadziała. *słyszysz jak słodko szepcze do swojego misia.*
  






_________________________________________________________________________________

1. wiecie, że scena z dziadkami Louisa w SOML musiała być kręcona 5 razy, bo Louis płakał? :'(

2. może chcielibyście skarby, żebym zrobiła post o mnie? Znaczy się w sensie np. 50 fact about me, czyli 50 faktów o mnie, albo ileś tam, żebyście się o mnie czegoś dowiedzieli? :)


3. co u was słychać w szkole? wszystko dobrze? mam nadzieję, że tak :) u mnie też jest dobrze :)

uśmiechnijcie się jutro środa - a to już coraz bliżej do weekendu :)

4. wczoraj w nocy przeglądałam moje posty, ale najbardziej wasze KOMENTARZE. Tak dobrze czytacie. KOMENTARZE. 

gdy je czytałam to nie dość, że miałam mokrą poduszkę (bo super mi się je czytało i się popłakałam), to jeszcze zastanawiałam się na jednym..

gdzie są ci wszyscy ludzie, którzy komentowali blog od początku? gdzie pisali, że będą wchodzić codziennie i komentować?

no właśnie.. GDZIE ONI SĄ?

nie chce ich tutaj wyzywać czy coś, ale.. kłamali czy jak? gdyby zliczyć was wszystkich czytelników z tymi od początku było by was prawie chyba 100 lub 200 osób, które komentują posty! 


znudziło wam się czytanie bloga? niby jest "niesamowity", "najlepszy blog z imaginami z gifami z 1D", który "pobija wszystko"...


przychodzicie i odchodzicie.. 


"jeśli kogoś kochasz, to daj mu odejść/wolność" .. TAK MA TO WYGLĄDAĆ? :'(


naprawdę było was dużo, komentowaliście bardzo dużo, a teraz? to cisza jak na pustyni lub cmentarzu...


róbcie co chcecie, jak uważacie..


ja tylko potrzebuje waszego wsparcia duchowego i pisemnego..


ja tylko "piszę jakieś durne imaginy, tylko po to, żeby was uszczęśliwiać po szkole lub ciężkich dniach"....


pisałam pod jednym postem o odejściu z bloga i wiecie co? NADAL SIĘ ZASTANAWIAM!


może przesadzam, a może nie... 


gify pokażą wam moją reakcje na to wszystko, bo one najlepiej to opiszą...

depressedeffy | via Tumblr

(7) Tumblr

sick of crying

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

(12) Tumblr

Tumblr

Untitled

quotes | Tumblr

Wrecking ball | via Tumblr

Tears

I Will Always Want You

PAUL WESLEY

Untitled | via Tumblr

Bob sponge

Untitled

selena crying :(

Untitled

Cry, baby, cry | via Tumblr - inspiring animated gif on Favim.com

Harry Styles

15 komentarzy:

  1. Super, super, super ;) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham tę stronkę. Imaginy jak zwykle super!!!!!! Pozdro :*************

    OdpowiedzUsuń
  3. Skarbie , proszę nie rozważaj odejścia . ♥♥♥
    Wchodzę tu codziennie dokąd w ogóle wyczaiłam Twojego bloga wśród Tych wszystkich podobnych do siebie i Twój mnie jakoś urzekł.Po prostu masz talent.Nawet jeśli nie ma imaginów bo rozumiem(i inni też powinni rozumieć),że masz swoje życie i obowiązki to włażę jak jakiś idiota co 5 min i sprawdzam czy nie dodałaś xD Wiem,że piszę jak wszyscy, ale o czysta prawda.Ciekawa jestem gdzie są ci wszyscy,którzy byli od początku przyznaję,że nie byłam z Tobą od 2012 r.,ale obejrzałam wszystkie i nadal czasami wchodzę by pooglądać.Jak to się mówi stare,ale jare xD (dobra odwala mi LOL).
    W szkole klapa jak zwykle ;( Ale zdam xD
    50 faktów o Tb - na to czekałam ! 3 razy tak ode mnie .
    Mam nadzieję ,że to przeczytasz i przejdziesz to załamanie czy jakoś tak ;p Jestem z Tobą!!!Jakbyś mogła mi odpisać nawet jakąś buźkę żebym wiedziała,że przeczytałaś
    Twoja wierna fanka
    P. xoxo Pozdrowionka ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam wszystkie komentarze skarbie, a mam nadzieję, że ktoś czyta moje.

      kocham cię cukiereczku najukochańszy xoxo

      Usuń
  4. Świetny pomysł z tymi faktami ! Wchodzę na Twojego bloga od niedawna i chętnie się o Tobie troche dowiem. :) Co do szkoły mam jutro 4 sprawdziany w tym jeden z WF-u - siatkówka a mam zwichniętą rękę ;( Mama oczywiście mówi 'do jutra Ci przejdzie' i nie napisze mi zwolnienia chociaż ręka jest cała spuchnięta i strasznie boli ;/ No ale trudno, może rzeczywiście jutro będzie lepiej ;) NIE ODCHODŹ Z BLOGA! Uwielbiam go czytać. Wchodze codziennie. Przepraszam że wcześniej nie komentowałam. Uznałam że 1 komentarz mniej czy więcej to mała różnica , teraz już będę komentować zawsze! Kocham Ciebie i Twojego bloga <3 -Ania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Imaginy są cudowne <3
    Od gifów pod postem sama się poryczałam ;)
    Błagam na kolanach nie odchodź z bloga, moje zycie straci sens. Codziennie tu zaglądam staram się komentować
    I BARDZO CHĘTNIE DOWIEM SIĘ O TOBIE CZEGOŚ WIĘCEJ WIĘC CZEKAM NA POST :D

    OdpowiedzUsuń
  6. AWW ostatni jest prze SŁODKI <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz to naprawdę przyjadę i zasadzę ci kopa w ten zacny tyłek - pamiętaj, że wiem gdzie mieszkasz :P Może nie wchodzę już codziennie na bloga, bo nie mam na to czasu, ale gdy po ciężkich dniach w końcu usiądę i zacznę nadrabiać to mi się robi ciepło na sercu. Uwielbiam czytać wszystkie Twoje posty i teraz czuję się współwinna Twoich zastanowień nad odejściem :<< Już kiedyś jakoś ci to wyperswadowaliśmy, więc mam nadzieję, że tym razem też nam się uda :3 Ja jestem z Tobą od niedawna, bo od września czy coś takiego, ale już zdążyłam z kilkanaście razy przeczytać wszystko od początku - masz naprawdę ogromy talent, więc nie myśl głuptasie nad odejściem. Nie pozwolę Ci na to. Wystarczy, że ja zawaliłam sprawy z blogiem i w międzyczasie nam się jeszcze kontakt urwał czego żałuję, ale na pewno nie pozwolę ci opuścić bloga i zostawić ludzi, którzy naprawdę cię cenią kochanie. Znam już 20 faktów o Tobie, więc chętnie poznam kolejnych 30 :*
    Pozdrawiam gorąco kochanie xoxox

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej. Twoje imaginy są NIESAMOWITE! Poprostu te osoby które komentowały na początku, teraz nie maja czasu, "uwielbiali" one direction przez jakiś czas i nie byli prawdziwymi Directioners, hmm... dorosły? Ale pamiętaj że jestes ważna dla nas i wiele osob czyta ten blog. Z wypiekami na twarzy czekamy na twoje kolejne posty. Może niektóre osoby opuściły ten blog jako czytelnicy, ale wiele tez przybywa. Chętnia poznam fakty o tobie bo szczerze mówiąc wiele o tobie nie wiem. Dziękuje ci za wszystko. Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  9. Imaginy jak zawsze świetnie.Dziewczyno powiedz skąd ty masz tyle pomysłów.A co do tych osób co kiedyś komentowały to po prostu znudziło się im One Direction i to nie były true Directioners. Co do szkoły to sprawdzianów jest tak dużo, że nie nadążam z nauką.Te fakty to bardzo dobry pomysł.Już się nie mogę doczekać następnego posta.Pozdrawiam
    Jula=)

    OdpowiedzUsuń
  10. To nie jest tak jak myślisz... To jest tak że my odwiedzamy tego bloga bo go bardzo lubimy i bardzo lubimy twoje posty... My pewnie nie piszemy kom. bo albo zapominamy albo nam się nie chce lub myślimy że tb to jest nie potrzebne bo piszesz wspaniałe posty ;3
    Ale jeśli chcesz to ja ci mogę obiecać (myślę że inni też) że pod każdym postem bd pisała jakieś wsparcie bo jak widzę że ty się lepiej wtedy czujesz to bd to robić. KOCHAM ;***

    OdpowiedzUsuń
  11. boskie jak zawsze
    błagam nie odchodź!!!!!

    OdpowiedzUsuń