poniedziałek, 4 listopada 2013

#295 Krótkie imaginy

1) *Harry ma ochotę pobić Twojego byłego, za to co powiedział.*
Twój były: [T.I], ja wiem, że wciąż mnie kochasz, ale po cholerę odeszłaś ode mnie dla tego chłopaka, on nawet cię nie kocha, co ty robisz dziewczyno? *chcesz zacząć płakać, ale szybko podchodzi do was Harry.*
Harry: Przepraszam, ale powinieneś wiedzieć, dlaczego ona od Ciebie odeszła, użyj mózgu o ile go masz..



2) *Harry robi do Ciebie śmieszne miny, podczas, gdy jest na wywiadzie z chłopakami.*
    
    


3) *Niall wszczął bójkę z Twoim byłym.*
Ty: Niall, wszystko dobrze? *podbiegasz do niego i widzisz u niego na twarzy krew i siniaki, a Twój były leży na ziemi, zwijając się z bólu.*
Niall: Po prostu chodźmy stąd kochanie, idziemy. *chwyta cię za rękę.*



4) *Niall spotyka Twojego byłego.*
Były: [T.I] nadal mnie kocha.. ona cię nie kocha, tylko mnie, a ja kocham ją.
Niall: *patrzy na niego z dziwną miną* Chyba cię suty pieką... Ona mnie kocha, a ja traktuję ją dobrze, w przeciwieństwie do Ciebie.



5) *Louis patrzy w Twoją stronę, gdy stoisz na czerwonym dywanie na premierze ich filmu, oblizuję usta, gdy chwyta z Tobą kontakt wzrokowy.*



6) *Ty i Louis patrzycie na siebie, gdy nagle zaczyna grać muzyka. Louis porusza głową w rytm muzyki, uśmiechając się do Ciebie.*



7) *Liam jest już gotowy na wasz ślub, podczas, gdy przegląda się w lustrze.*



8) *Liam szykuję się na waszą randkę.*



9) *Zayn śpiewa z całego serca, bo wie, że jesteś na koncercie, więc chce ci zaimponować.*



10) *Zayn i ty przeprowadziliście się do nowego domu. Chłopaki udekorowali pokój dla waszej nowo narodzonej córki i Zayn sprawdza wszystko przed wyjazdem do Ciebie do szpitala, aby upewnić się, że jest idealnie.*






_________________________________________________________________________________
IMAGINY Z JUSTINEM DODAM JUTRO!!!!!

dzisiaj jakoś kijawo się czuję i nie wiem czy to przez ciśnienie czy przez nadchodzącą grypę..


co u was miśki?

jak w szkole?

coraz bliżej do weekendu - nie smućcie się :)


mam nadzieję, że imaginy się podobały


pozdrawiam was gorąco


i powodzenia jutro w szkołach! <3


kocham was xoxo



PS

jak wrażenia po "Story of My Life"? 
jak wam się podoba teledysk? 

ja po prostu ryczałam, nie mogłam, jestem z nich dumna :'''')))))

i jeszcze pobiliśmy rekord youtube *o*

mojego twittera i tumblra znacie więc piszcie proszę :3

pozdrowionka xoxo

7 komentarzy:

  1. Uwielbiam szczególnie te z Harrym i Niallem *o*
    Story of my life jezuu nareszcie się doczekałam i się nie zawiodłam po prostu ... idealne (tak samo jak twoje imaginy)
    Życzę zdrówka
    p.xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tam szkola i sprawdziany imaginy wazniejsze ;) jak zawsze czytalam je usmiechajac sie jak glupek, ale kto z kim przestaje takim sie staje (czytaj sluchanie 1D ; P). Przy teledysku tez sie poryczalam-niby prosty, ale ma to cos.
    Pozdrawiam Z. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Teledysk genialny, poryczałam się w scenie z dziadkami Louis'a. Imaginy jak zawsze świetne. Zapraszam na ever+findzourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne imaginy TAK samo jak teledysk do Story of my life !! tak jak mojego przedmówcę wzruszyła mnie scena z dziadkami Louisa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahahahahaha :D
    Teraz będę do wszystkich mówić 'chyba cię suty pieką' XD
    O Boshe. Lubię twoje imagify ♥

    OdpowiedzUsuń