piątek, 8 listopada 2013

#298 Krótkie imaginy

1) *Ty i chłopcy pojechaliście na biwak. Siedzisz nad jeziorem i słuchasz muzyki. Louis na Ciebie patrzy i mówi do Nialla.*
Louis: Hej.. Niall powinienem porozmawiać z [T.I]? Jestem trochę zdenerwowany.. *radzi się Nialla.*



2) *Ty i Louis zerwaliście ze sobą, miesiąc temu, po bardzo ostrej kłótni. Zarząd, pewnego dnia, pozwolił Louisowi odwiedzić wasz dom, w którym już nie mieszkasz, ale on wciąż od niego miał klucze. Gdy wchodzi do domu, rozgląda się wszędzie i wracają mu wspomnienia, gdy wy dwoje się pokłóciliście.*



3) Harry: Hej, kochanie. *mówi, gdy wchodzi do pokoju, w obcisłych szortach. a włosy ma zawiązane w dwie małe kitki.*
Harry: Podoba ci się mój kostium? *pyta się z podnieceniem.*
Ty: O mój Boże. *śmiejesz się.*
Ty: Jezu, za dużo odkryte. *próbujesz zakryć swoje czerwone policzki.*
Harry: Chcesz zostać w domu? *uśmiecha się, gdy podchodzi blisko Ciebie i przyciąga cię bliżej siebie.*
Harry: Hmmm? *pyta i jedzie nosem w dół Twojej szyi i całuję Twoje ramie.*



4) *Po raz pierwszy pokazujesz się publicznie jako dziewczyna Harry'ego na meczu koszykówki. Nagle "Całuśna Kamera" pokazuje was. Harry patrzy na Ciebie z małym uśmieszkiem, ty chichoczesz, gdy nagle Harry położył swoją dużą dłoń na Twoim policzku, trzymając Twoją twarz blisko swojej. On delikatnie kładzie swoje usta na Twoje. Po pocałunku zaczynasz się śmiać i gdy wszyscy dookoła was "dopingują" Twoje policzki robią się różowe.*
  
  


5) *Gdy Niall cię zauważa.*
Niall: [T.I]! Przytul mnie, proszę.




6) *Gdy byłaś z Niallem na Skype, Harry przez przypadek się wygadał.*
Niall: [T.I]! Kochanie! Tęskniłem za Tobą! Przez cały tydzień! *uśmiecha się.*
Harry: Niall gadał o Tobie w nocy przez sen, [T.I].
Niall: *rumieni się* O mój Boże Harry! Zamknij się!
  


7) *Zayn postanawia zaprosić cię na randkę podczas wywiadu.*
Redaktor: Więc będziemy już powoli kończyć, tylko jeszcze ostatnie pyta- *mówi ale Zayn mu przerywa.*
Zayn: Chwilkę jeszcze! Chciałbym się coś zapytać [T.I].. Pójdziesz ze mną jutro na randkę? Ty i ja? Zadzwoń do mnie kiedy się zdecydujesz, mam nadzieję, że powiesz tak. *uśmiecha się do kamery.*



8) *Zayn zbliża się do Ciebie, gdy śpiewa, jednocześnie patrząc na Twoje ciało od góry do dołu.*



9) *Robisz Liamowi loda.*



10) *Liam pokazuje ci, jak bardzo mocno może uderzyć.*






_________________________________________________________________________________
od razu przepraszam za imagin nr. 9, musiałam hahahahahahaha

co u was w szkole?
jak tam?

ja nie poszłam dzisiaj do szkoły, bo znowu mam grype jelitową.. chyba u mnie w szkole jest jakaś epidemia jelitówki O.o

i martwię się, że jutro nie pójdę na mecz :<

prosiliście mnie pod postem "100 faktów o mnie", żebym wstawiła swoje zdjęcie..

trochę się nad tym zastanawiałam i wstawię, żebyście zobaczyli jaka jestem brzydkaaaa...



to ja.

zdjęcie niewyraźne, bo z komórki, i mam umyte włosy.

tak na ścianach mam plakaty :)

jak zrobię lepsze zdjęcie to dodam.

teraz wiecie jak wyglądam...

W H A T E V E R. | via Tumblr

dokładnie..

mam nadzieję, że miło się czytało imaginy.

IMAGINY Z JUSTINEM DODAM JUTRO!

pozdrawiam was cieplutko xoxo

Untitled | via Tumblr

10 komentarzy:

  1. Boskie najlepsze z harrym
    kiedy dodasz coś na bloga o JB ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne *.* Kocham je! A ty jesteś prześliczna <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Imaginy genialne.Nie masz za co przepraszać,bo imagin nr 9 najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *.* Ty zawsze wiesz jak poprawić mi humor :D Imagin z Harrym nago mnie po prostu doszczętnie rozwalił xD Są przecudowne i cieszę się, że mam 3 dni wolnego to będę mogła sobie kolejny raz wszystko od początku przeczytać :3
    Ty chyba brzydkich osób nie widziałaś, kochanie. Moim zdaniem baaaardzo ładna, a tych plakatów się spodziewałam u Ciebie w pokoju :p
    Pozdrawiam gorąco xoxox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dużo plakatów w pokoju, to tylko część :3
      Widziałam brzydkie osoby, a ja jestem jedną z nich. Może na tym zdjęciu tak nie wygladam, ale wstawie więcej zdjęć to zobaczysz..

      Usuń
    2. Jesteś ślicznaaaaaaaaaaaaaaaa *.* I nie kłóć się ze starszym xD Chętnie zobaczę więcej Twoich zdjęć i udowodnię Ci, że jesteś ładna <3

      Usuń
  5. Milo mi ujrzec osobe ktora robi najlepsze imagify w necie. Wow szacun za wene juz prawie 300 post a imagify Zajebiste !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jestes sliczna :-*:-*:-*:-*:-*:-*:-* xXxJulaxXx xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jak zwykle ;* Hahah,rozwaliłaś mnie tym 3 z Hazzą xD
    Jesteś śliczna i nie pozwól by ktoś mówił ci takie kłamstwa jak ,,brzydka''.
    Pozdrowionka i zdrówka życzę ;*
    P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładnaa *.* Hah, mam taką samą czapke ;d Super imaginy <3 Czekam na następne ;* -Ania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie imagin numer 9 mnie powalił ;D klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń