niedziela, 24 listopada 2013

#5 Tweety

1) Tweet Gemmy (siostra Hazzy): @[Twój username] próbuję spać, a on próbuję z nią porozmawiać! @Harry_Styles mógłbyś jej nie przeszkadzać
Tweet Hazzy: @GemmaAnneStyles @[Twój username] Chciałem tylko, żeby wiedziała, że wróciłem z koncertu i kiedy jej to mówiłem, to nie spała!



2) Twój tweet: @Harry_Styles nauczył naszego kota dawać piątkę, gdy ja byłam u swoich rodziców... Nasz dom nie jest normalny hahah
Tweet Hazzy: @[Twój username] Nudziłem się i nie miałem nic innego do roboty haha xx



3) Twój tweet: To się dzieję, gdy @Real_Liam_Payne idzie pierwszy spać haha przepraszam kochanie x
Tweet Liama: Ohh to ty! Nie radziłbym ci iść dzisiaj spać kochanie ;)



4) Twój tweet: @Real_Liam_Payne przyniósł do domu jedną z butelek "Our Moment", kocham je! To pachnie tak pięknie! xx
Tweet Liama: @[Twój username] po prysznicu, możesz założyć bieliznę i popsikać się perfumem. Zobaczę, jak to się razem łączy ;) x



5) Twój tweet: @Louis_Tomlinson przestań być złośliwy!
Tweet Louisa: @[Twój username] myślisz, że to drażni? Powinnaś zobaczyć, co jeszcze na dzisiaj zaplanowałem ;)



6) Twój tweet: Louis wrócił do domu pijany i cały czas się śmieję! Zapowiada się ciekawa noc haha



7) Twój tweet: @zaynmalik musi się obudzić, żeby mógł spotkać chłopaków na lotnisku! Naprawdę nie wiem jak go obudzić... on tak pięknie wygląda, kiedy śpi!



8) Twój tweet: Włosy @zaynmalik rano są najseksowniejszą rzeczą w życiu ;)



9) Twój tweet: Jestem w hotelu z Niallem, który przed dzisiejszym koncertem gra w FIFE. Niezły tyłek kochanie hahah
Tweet Nialla: @[Twój username] heej, to mój tyłek hahah jestem zajęty grą, a ty robisz mi zdjęcia :( Za chwilę muszę iść, więc będę chciał dostać jeszcze buziaka przed koncertem



10) Twój tweet: Jestem na Skype z Niallem i teraz chciałabym poczuć jego usta, przez to, że je przegryza. Będę zła jeśli nie przestaniesz tego robić :(
Tweet Nialla: @[Twój username] przepraszam kochanie, ale wiesz, że jak jestem zajęty grą, to tak robię. x
  

6 komentarzy: