środa, 13 listopada 2013

#303 Krótkie imaginy

1) Liam: Wszystko w porządku [T.I]? *pyta gdy widzi, że coś jest nie tak.*
Ty: Nie. Bolą mnie nogi! *mówisz.*
Liam: Przykro mi, wiem, że Harry nie chciał tego zrobić, poprzedniej nocy..



2) *Chcesz odejść od Harry'ego, ponieważ dłużej tak nie możesz.*
Ty: Harry, ja tak po prostu dłużej nie mogę. Potrzebuję chłopaka, który zawsze będzie przy mnie. Wiem, że nie możesz tego zrobić, ze względu na trasy, ale ja tęsknie za Tobą. Nigdy nie mamy czasu dla siebie. Budzę się, każdego ranka i jest mi smutno, gdy nie ma Ciebie obok. Kocham cię, ale myślę, że trzeba to zakończyć. *patrzysz na niego.*
Harry: Rozumiem. Szkoda, że nie mogłem z Tobą każdej sekundy. Kiedy jestem w trasie, cały czas myślę o Tobie i o tym, abym mógł cię po prostu przytulić i spędzić z Tobą cały dzień albo, żebyśmy po prostu byli sami. Kocham cię z całego serca i nic tego nie zmieni. Nie chcę, żebyś odchodziła, ale jeżeli tego chcesz...
Ty: Nie wiem, co robić, Harry. *patrzysz w dół. Harry wstał z kanapy, podszedł do Ciebie, owinął ręce wokół Twojej talii i pocałował cię w policzek.*
Harry: Nie odchodź.



3) *Wchodzisz do pokoju w krótkiej sukience. Zauważyłaś coś na podłodze, więc schyliłaś się aby to podnieść. Zauważasz Louisa, który patrzy się na Twój tyłek i wychodzisz z pokoju.*
Louis: Uspokój się, bestio.. tylko spokojnie.



4) Louis: [T.I] chciałabyś pójść ze mną na randkę? *pyta.*
Ty: Nie wiem, sama Lou- *mówisz ale Louis ci przerywa.*
Louis: Proszę? *mówi i patrzy na Ciebie uroczym i jednocześnie pociągającym wzrokiem, więc nie możesz mu się oprzeć.*
Ty: O-ok
 


5) Ty: Widziałam zdjęcie Twojego tyłka i muszę przyznać, że jest niezły. *uśmiechasz się do niego.*
Niall: Stop, proszę, powodujesz, że się rumienię. *zakrywa twarz ręką.*
Harry: *do Ciebie* Niall cały czas na mówi, o tym, że ty też masz niezły tyłek.



6) *Niall kłóci się z Twoim byłym chłopakiem.*
Niall: Hej, mówiłem ci, żebyś zostawił ją w spokoju. *podchodzi do niego.*
Twój były: Ona jest moja. Ona kocha tylko mnie. Ona Ciebie nienawidzi.
Niall: Po pierwsze. Ona cię nie kocha. Po drugie. To zabawne, że w nocy krzyczy "Kocham cię Niall", gdy jesteśmy w łóżku.
 


7) *Chłopcy zabrali cię na kemping. Harry i Niall próbują ci zaimponować, bo obaj się w Tobie podkochują.*
Niall: Harry, nie sądzę, że robimy to dobrze. *patrzy na niego.*
Harry: Zamknij się! [T.I] patrzy w naszą stronę.
Ty: *podchodzisz do Liama* Wow Liam.. jesteś w tym dobry.



8) Liam: Niall! Dlaczego flirtowałeś z [T.I]?!
Niall: Ale ja ją kocham!
Liam: *rzuca się na Nialla i przewraca go* Ona jest moja, odczep się od niej!
Niall: [T.I] kocha mnie, nie Ciebie! *kłóci się z nim*
Liam: Z dala od niej!





9) *Jesteś na Skype z Zaynem, gdy szykował się na koncert.*.
Ty: Zayn coś się stało? Jesteś smutny. *pytasz go.*
Zayn: Ja po prostu.. tęsknie za Tobą.
Ty: Zayn.. ja też za Tobą tęsknie, ale musimy się do tego przyzwyczaić. Masz zamiar być w trasię z chłopakami przez 6 miesięcy...
Zayn: Wiem, ale ja.. nie mogę spać, gdy nie mam cie w swoich ramionach. *widzisz, że łza spływa mu po policzku.*
Ty: Zayn, prosze cię, nie płacz.
Zayn: Przepraszam kochanie..
Ty: Uśmiechnij się, proszę.





10) Zayn: Widziałem cię z [T.I] w nocy w klubie. *szepcze mu na ucho*
Harry: Co? *pyta zdziwiony*
Zayn: Jesteś niegrzecznym chłopcem.
Harry: Co widziałeś?
Zayn: Widziałem Twoją rękę, jak zjeżdżała w dół jej pleców *demonstruje na jego plecach.*
Harry: oops.. przepraszam.
Zayn: Zjechałeś niżej, niż powinien kolega trzymać rękę.
Harry: Mam tak więcej nie robić? *pyta.*
Zayn: Grzeczny chłopczyk *mruga do niego i odchodzi.*






_________________________________________________________________________________
ahh... wszystko mnie boli, ale to pewnie dlatego, że zaczęłam ćwiczyć... 

ale dobrze jest wiedzieć, że mięśnie pracują, ja nie jestem leniwa i dążę do swojego celu :)

Fitspiration Diary

a co u was miśki?
jak w szkole? 

u mnie na razie dobrze, w piątek mam tylko kartkówkę z chemii, a od poniedziałku zaczynają się sprawdziany :)))))))

Untitled

mam nadzieję, że miło wam się czytało imaginy :)

pozdrawiam was cieplutko i powodzenia jutro w szkołach xoxo

Good Bye xD

My thoughts are killing me.

6 komentarzy:

  1. Ooo 9 <3
    Świetne,cudne ,przecudne ! Masz talent .! Jest tylko(a może aż) ponad 300 tysięcy wyświetleń a powinno być co NAJMNIEJ 1 mln. Większość blogów to tylko to samo a Twój jest inny.Czasami wchodzę tu parę razy dziennie by posprawdzać poprzednie imaginy ;)))
    Motywacji do ćwiczeń i powodzenia na kartkówce
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku cudne są. a zwłaszcza 9-tka !!! OMG jego oczy... no jak tak można ?!
    CUDOWNE pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie najlepsze 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne :D
    zajrzyj do mnie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń