niedziela, 10 listopada 2013

#300 Krótkie imaginy

1) *Ty i Liam zerwaliście dawno, dawno temu. Dzisiaj zdecydowałaś się pójść na koncert chłopaków, bo oni bardzo chcieli cię zobaczyć, bo dawno cię nie widzieli. Przychodzisz na koncert, ze swoim nowym chłopakiem, któremu wydaje się, że kochasz go bardzo mocno, ale wiesz, że wciąż kochasz Liama, i nigdy tego nie zmienisz. Gdy Liam kończy śpiewać, zaczynasz nagle płakać, a Twój chłopak przytula, a Liam po prostu ogląda to wszystko ze sceny i czuje się zaniepokojony, zdenerwowany, zazdrosny i chce znów trzymać cię w ramiona i całować Twoje usta.*



2) *Jesteś sławną piosenkarką i jednocześnie najlepszą przyjaciółką One Direction, ale nie wiesz, tego, że Liam się w Tobie podkochuje. Idziesz do salonu i zauważasz Liama, który tańczy do Twojej piosenki, która leci w radiu.*
  


3) Louis: [T.I]! Kto jest Twoim ulubionym członkiem One Direction? *pyta, a ty zastanawiasz się przez chwilę i odpowiadasz z uśmiechem.*
Ty: Zayn. *mówisz i patrzysz na reakcję Zayna.*
  


4) *Zayn przychodzi na Twój koncert, żeby cię wspierać.*
  
  


5) *W końcu dotarłaś na koncert chłopaków. Gdy Louis zaczyna śpiewać swoją solówkę w "Live While We're Young", patrzy na Ciebie i kieruje swoje ruchy w Twoją stronę.*



6) *Na koncercie, Louis pokazuje Niallowi, jak tańczysz.*
Louis: Niall, widziałeś jak [T.I] tańczy? *uśmiecha się i pokazuje.*



7) *Grasz z Niallem w koszykówkę i się z nim zakładasz.*
Niall: Jeśli trafię do kosza, dostanę buziaka. *mówi i rzuca do kosza.*



8) *Gonisz Nialla wokół areny, a Niall śmiejąc się, ucieka przed Tobą.*
  


9) *Harry jest na wywiadzie.*
Redaktor: Co jest najlepszą rzeczą w [T.I]? *pyta, a Harry zastanawia się chwileczkę i mówi.*
Harry: Tak naprawdę wszystko, ale najbardziej to, jak ona mnie całuję i dziwi mnie, to, że jej usta są tak perfekcyjne. Ona jest piękna, kocham [T.I].



10) *Ty i Harry wdaliście się w ostrą kłótnie. Decydujesz się odejść od Harry'ego. Gdy mu to powiedziałaś, on wraca do środka domu i chłopcy zadają mu milion pytań naraz.*
Zayn: Harry? Czy ty i [T.I] nadal jesteście razem? *patrzy na niego.*
Louis: Wszystko w porządku, Harry?
Liam: [T.I] jest tutaj jeszcze?
Niall: Wszystko w porządku stary? Czy ty i [T.I] nadal jesteście razem, powiedz, że tak?
Harry: Chłopcy.. Ona to skończyła.. ja.. ja pchnąłem ją ponad granicę wytrzymałości.. czy możemy o tym nie mówić w tej chwili? Proszę, zostawcie mnie samego.. Możecie to zrobić, zanim się doszczędnie załamie?







_________________________________________________________________________________
o mamusiu, to już 300 post z imaginami!
nie mogę uwierzyć, że tyle imaginów już napisałam :o

to co...
kto wpada do mnie na imprezę?
trzeba w końcu do uczcić c'nie?
Awesome | via Tumblr

jestem szczęśliwa, że ze mną wytrwaliście do takiej ilości postów!
mam nadzieję, że pociągniecie ze mną do kolejnych 300, co wy na to? :)

twins

mam nadzieję, że miło wam się czytało imaginy :)

JEŻELI KTOŚ MA TV, DZISIAJ O 21 NA MTV LIVE LECI GALA MTV VMA (CHYBA), ALE NIE BĘDZIE JUSTINA, ALE MOŻE BĘDZIE 1D (NIE WIEM) NA PEWNO BĘDZIE DUŻO GWIAZD I BĘDZIE KAMIL BEDNAREK (ON JEST CHYBA W TEJ SAMEJ KATEGORII CO 1D *O*) :)

pozdrawiam was cieplutko xoxo

Mr. Bean |GIFS

12 komentarzy:

  1. Supcio imaginy,a co do gali MTV na pewno będę oglądała, nie mogę przegapić takiej okazji.!d raczej będzie.Bednarek będzie w tej samej kategorii co One Direction.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bednarek? A gdzie go tam wywiało? Chociaż nie powiem koncerty to on daje świetne. Na jednym się cholernie wybawiłam, mimo, że reggae na ogół nie słucham, ale powodzenia mu życzę. 1D podobno ma nie być na gali, gdyż mają wolne. Wszystko się okaże. A co do imaginów, to genialne! Uwielbiam <3 Weny. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow już 300 imagin. Nie wiem jak ty to wszystko napisałaś,ciekawi mnie to skąd bierzesz tyle weny i wytrwałości w to co robisz? ;)))
    Jak zwykle cudne cuda *O* Cały czas odliczam do gali MTV nw tak jakoś nie mogę się doczekać.
    Pozdrowionka
    P. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Już 300?! Tak, więc sto lat, sto lat! :* To chyba raczej jak ty z nami wytrzymałaś. Tyle razy cię zawodziliśmy i tyle razy chciałaś odejść, że to w sumie zaszczyt dla nas, że nadal je piszesz :D Ja mam zamiar obejrzeć galę, ale znając mnie w połowie zacznę szukać czegoś innego, bo reklamy na mtv zaczną mnie dobijać :< Imaginy są jak zawsze świetne i ja nadal nie wiem jak ty to robisz, że cały czas masz pomysły na coś nowego. Życzę dalszej weny <33
    Pozdrawiam gorąco xoxox

    OdpowiedzUsuń
  5. Są cudowne... przez pierwsze i ostatnie prawie płakałam, a 2 zmiotła mnie z fotela bo uwielbiam tego gifa z tańczącyn Liam'em C:

    OdpowiedzUsuń
  6. super imaginy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Megaaaa *o* Wiesz że cię kocham co nie? ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Z tego co wiem, bo oglądałam One direction wygrali w jednej kategori na gali MTV, jednak nie byli obecni. Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  9. Już 300 a nie robia się nudne <3 Kocham Twojego bloga! ;* Może zrobiłabyś kilka tweetów, jak kiedyś? -Ania.

    OdpowiedzUsuń
  10. 9, 8, 6, 1 są takie aghdfrtfbisxuhck

    OdpowiedzUsuń
  11. kolejne 300? jestem jak najbardziej za :D
    zapraszam do mnie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń