czwartek, 28 listopada 2013

#314 Krótkie imaginy

1) *Wywiad.*
Redaktor: Jaka była najśmieszniejsza lub upokarzająca sytuacja podczas waszej trasy? *pyta.*
Louis: Cóż, Harry i jego dziewczyna [T.I] raz byli bardzo szczęśliwi w tourbusie... *patrzy na Harry'ego.*
Redaktor: A co się tam działo Harry?
Harry: Um.. um.. *śmieje się i zakrywa twarz rękoma.*



2) *Harry ma dla Ciebie niespodziankę i nie masz o niczym pojęcia. Chłopcy zapraszają cię do pustego pokoju i gdy tam wchodzisz, zauważasz choinkę, prezenty, przystrojony stół do kolacji, róże, kieliszki do wina i list na stole. Podchodzisz do stołu i czytasz list:
"kochanie, nie było mnie długo, ale w końcu jestem w domu." *patrzysz we wszystkie strony i zauważasz chłopaków ze świątecznymi rogami na głowie, którzy w rękach trzymają spray z brokatem.*
Niall: To wszystko to pomysł Twojego chłopaka, Harry'ego.. chodź do nas Haroldzie! *mówi i Harry wchodzi do pokoju uśmiechnięty. Podbiegasz do niego i przytulasz go.*



3) *Ty i Liam poszliście na plażę, gdy nagle razem uciekacie przed falą.*



4) Ty: Liam, dlaczego przytulasz choinkę? *patrzysz na niego.*
Liam: Ponieważ, powiedziałaś, że mnie nie przytulisz.. więc dlatego przytulam choinkę, chociaż ty lepiej przytulasz kochanie.



5) *Niall siedzi razem z Zaynem i rozmawiają o Tobie. Zayn flirtuje z Tobą i Niall, jak Twój najlepszy przyjaciel, jest nadopiekuńczy, bo on kocha cię od dłuższego czasu, a gdy Zayn z Tobą flirtuje, Niall staje się zazdrosny.*
Zayn: Przepraszam stary... Nie próbuję dostać się do jej majtek.. Myślę, że [T.I] jest wspaniałą dziewczyną. *mówi, patrząc na niego.*
Niall: Tak ale.. nie pozwolę ci jej zabrać..
Zayn: Dlaczego nie?
Niall: *patrzy na niego.* Jestem w niej zakochany od dłuższego czasu..
   


6) *Niall jakimś cudem usłyszał Twoje imię na wywiadzie.*
Niall: Przepraszam, czy ty coś mówiłeś o [T.I]? *patrzy na niego.*
Redaktor: Nie, nic nie mówiłem, dlaczego pytasz?
Niall: Oh nie ważne, po prostu myślałem, że usłyszałem jej imię. *patrzy w bok.*
Zayn: Niall bardzo tęskni za swoją dziewczyną.
   


7) *Zayn kłóci się z Twoim byłym.*
Zayn: Chciałbym, abyś był z dala od [T.I], mówiłem ci to już wiele razy, ale widać, że nie słuchałeś. Gdy następnym razem wrócisz, nie będziesz już taki piękny, więc zostaw [T.I] w spokoju, ona jest moja, nie Twoja i stary, byłeś głupkiem, zrywając z [T.I], ponieważ ona jest wspaniała, więc trzymaj się od niej z dala stary, bo więcej razy tego nie powtórzę.



8) *Gdy nie patrzysz na Zayna, on potajemnie cię podziwia, ale gdy na niego patrzysz, on patrzy w dół, uśmiechając się.*



9) Louis: Kochanie jestem spocony! Chodź ze mną pod prysznic!



10) Redaktor: Czy to prawda, że popchnąłeś paparazzi, ponieważ czepiali się [T.I]? *pyta.*
Louis: Tak. *chwila ciszy.* I nie żałuję.








_________________________________________________________________________________
bardzo wam dziękuję, że mnie wspieracie.. właśnie w trudnych sytuacjach potrzebuję tego, jesteście wspaniali :)

przez to (i nie tylko) mam ogromne marzenia, żeby was spotkać i zaprzyjaźnić się :(

Ps: I love you

*-*


co u was miśki?
jak spędzacie czwartek?

no.. u mnie w sumie nawet jest dobrze.

codziennie czytam wasze komentarze i wylewam tony łez..

może to i dziwne, ale kocham je czytać, bo nie wierzę, że komuś się to podoba, to co robię i, że jestem czyjąś idolką, boginią i mam fanów.. naprawdę.

FOLLOW ME ON TWITTER - I FOLLOW BACK @cemilesuxx  | via Tumblr

do dziewczyny, która chciała wstawić imaginy na bloga:
nie ma sprawy kochanie, tylko jedną prośbę mam, podaj link do Twojego bloga, bo wiesz.. muszę być upewniona :) 

Untitled | via Tumblr

mam nadzieję, że podobały się imaginy i je miło się czytało :)

miłego wieczoru kochani i nie smućcie się, jutro piątek i weekend! :)

One Direction

11 komentarzy:

  1. boskie najlepsze z harrym
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. jhdjsjsa ! piękne imagine . jksdhnj , boże nie mam słów . też bardzo bym chciała się z tobą zaprzyjaźnic , bo jesteś wspaniała i masz wielkie serducho . kocham ! ; x

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie ;)
    Dobrze,że już przestałaś się denerwować (chociaż pewnie nadal jesteś zła). Jesteśmy z Tobą zawsze i wszędzie tak no wiesz , duchowo :). Też marzę o tym by Cię kiedyś spotkać i się zaprzyjaźnić.Nawet na jeden dzień.Ehh... Mam nadzieję,że to się kiedyś spełni.
    Zapraszam na swojego bloga http://niedostepnamiloscfanfiction.blogspot.com.Jest jeszcze doły,ale to wkrótce się zmieni (jakby co to nie jestem tą dziewczyną,która chce wstawić Twoje imaginy na bloga,ale ta się przynajmniej zapytała,a nie jak ...)
    Pozdrowionka
    P. (nie będę już pisać p. bo i tak już sobie założyłam konto na Google,więc po co ?0

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebiste :3
    Będziemy z Tobą do końca, ta pigwa w ogóle pożałuje, że pomyślała choćby o założeniu bloga.. -,-
    Dzika kuna na agreście -,- :#
    Kochana razem damy radę! :D
    storyofmylife-harryfanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Yeah!Nowe imaginy!Są genialne!Najbardziej podoba mi się nr 7.Już nie mogę się doczekać następnych.Jak znam życie będę co 5 minut wchodzić i sprawdzać czy są nowe.Zapraszm też na mojego bloga ever-findyourself.blogspot.com Jakbyś weszła i skomentowała jeden rozdział...Byłabym w niebie.
    Pozdrawiam
    Jula;)

    OdpowiedzUsuń
  6. <33333333333333333333 Kocham cię -N

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie oby tak dalej dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak dla mnie to to jest najlepszy blog jaki znam.
    http://iamdirectioner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham to co rb ale musze ci powiedzieć że bardzo lubię czytać to co piszesz na dole <3.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna jesteś, kochanie :D
    wpadnij do mnie i skomentuj, jeśli byś mogła http://i-wanna-your-love.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń