niedziela, 17 listopada 2013

#305 Krótkie imaginy

1) *Niall wyszedł z Tobą i Twoim bratem na kilka drinków. Niall wypił za dużo, więc Twój brat musiał zanieść go do pokoju.*
Niall: Bardzo kocham Twoją siostrę!
  


2) Harry: *szepcze do ucha Nialla* Lepiej miej na oku [T.I]. Pewien facet z nią ciągle flirtuje.
Niall: Co? *szybko odwraca się w Twoją stronę.*



3) *Nadszedł czas, żeby udać się na Halloweenową imprezę, która urządzili Louis i Eleanor.*
Ty: *patrzysz na strój Liama* Liam, wyglądasz śmiesznie!



4) *Twoi rodzice nie lubią Twojego chłopaka, ponieważ uważają , że jest dla Ciebie zły.*



5) *Ty i Harry zeszłej nocy mieliście ostrą kłótnie. Dzwonisz do niego następnego dnia. Nie był pewien, czy odebrać... ale zdecydował, że porozmawia z Tobą.*



6) Redaktor: Chodzą plotki, że Twój związek z [T.I] to tylko taka reklama... *mówi i Harry jest zły.*
Harry: Te plotki są fałszywe.



7) *Zayn szykuję się na randkę z Tobą, a Niall jest zazdrosny.*
Zayn: Myślisz, że wypadnę dobrze na randce z [T.I]? *mówi i patrzy w lusterko.*
Niall: Tak... *odpowiada obojętnie.*



8) Redaktor: Niektórzy fani przerabiają wasz zdjęcia i dodają percing, tatuaże i takie tam. Uważacie siebie za złych chłopców? *pyta.*
Louis: Zayn raz pobił jednego chłopaka, bo patrzył się na [T.I]. Żartuje! To się jeszcze nie wydarzyło. *patrzy na Zayna.*



9) *Louis śpiewa swoją solówkę, gdy nagle zauważa, że jakiś facet próbuję z Tobą flirtować.*



10) Ty: Louis, nie wylizuj lukru z tortu! *każesz mu, bo ten tort jest dla waszej córki na urodziny.*
Louis: no dobrze.. to jest dobre, spróbuj trochę skarbie. *wylizuje lukier.*






_________________________________________________________________________________
dzięki mojemu kochanemu braciszkowi, przez 2 dni nie mogłam dodać imaginów :))))
ahh te rodzeństwo :))
Life-Goes-On

co u was misiaczki?
jak spędzacie niedzielę?
tumblr_mlbeuolrI01r2xu9yo1_400.gif (400×400)

od jutra u mnie zaczynają się sprawdziany, uwielbiam to :))))))))))))
dlatego nienawidzę poniedziałków, ale rzadko są fajne..
http://loveyourquotes.tumblr.com - loveyourquotes

kilka osób mi się pytało, czybym nie wróciła znowu do tweetów..

hmm, niech pomyślę..

Gif

jeżeli chcecie mogę znowu je pisać, ale musicie je chcieć, a nie, że będę je pisać dla siebie.
bo kilku z was mnie o nie prosiło, więc..

zrobię osobny folder na blogu i będą imaginy i tweety, co wy na to? :)

mam nadzieję, że miło wam się czytało imaginy.

pozdrawiam was cieplutko i powodzenia jutro w szkołach :)

Good Bye xD

15 komentarzy:

  1. Extra . Wszystkie to moje ulubione.
    TAAAAK! Yeey! Będą tweety ! Sorry już się ogarniam ;)))
    Jestem za !
    Pozdrowionka i powodzenia na sprawdzianach ;)
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. jeej ! tweety wracają . ; xx boskie imaginy . trzymam kciuki na spr . < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!Yeah! Bedą tweety!Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, wróć do tweetów, uwielbiam je. ;)
    Jak zwykle piękne, kocham cię :*

    OdpowiedzUsuń
  5. YEAH!!!!! PARTY HARD!!! TWEETY WRACAJĄ!!!!!!! <3 DZIEWCZYNO KOCHAM CIĘ!!!! KO-CHAM CIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wróć do tweetów
    loveloveloveloveloveloveit.blogspot.com
    Zapraszam dopiero go rozkręcam posty zaczęłam dodawać wczoraj

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne ♥ mam tylko nadzieję, że nie przestaniesz dodawać NA BLOGU o JUSTINIE !

    OdpowiedzUsuń
  8. ekstra tweety wracają imaginy jak zawsze boskie
    kiedy dodasz coś na bloga o JB

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej,czy na tym gifie z chlopakiem i dziewczynka to twoj brat ? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałoby się hihi.. nie to nie mój brat, ale jak chcesz mogę wstawić zdjęcie :)

      Usuń
  10. hej, chciałam napisać, że oglądam twoje imaginy od początku.
    czemu teraz dopiero piszę? nie wiem.
    ale musiałam w końcu tu napisać.
    twoje imaginy poprawiają mi humor. dziękuję
    ~rysa na szkle

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, rob tweet'y!! Proseeee

    OdpowiedzUsuń
  12. WSZYSTKO CO PISZESZ JEST CUDOWNE!!
    ♥♥
    Więc mi to obojętnie czy będą tweety czy imagify :))
    Możesz przecież też mieszać!
    I TAK JESTEŚ W TYM WSZYSTKIM DOSKONAŁA :*
    Dzięki za wszystko, nie raz na prawdę potrafisz wygrzebać mnie z porządnego doła... xd :***
    Pozderki !

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi osobiście bardziej podobają się imaginy, ale wszystko co wyjdzie spod Twoich rąk, jest PER-FECT :D
    zapraszam do mnie :) http://i-wanna-your-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń