wtorek, 19 listopada 2013

#307 Krótkie imaginy

1) *Rozmawiasz ze swoim chłopakiem Harrym.*
Ty: Co chcesz ze mną porobić? *pytasz ciekawa, a Harry odpowiada..*
Harry: Hmm, wiele rzeczy chciałbym z Tobą zrobić [T.I]. Chciałbym pójść, pochodzić z Tobą po parku, trzymając się za ręce, chciałbym porobić sobie z Tobą słodkie zdjęcia, chciałbym z Tobą usiąść na samochód pod gołym niebem i popatrzyć na gwiazdy, chcę być z Tobą do końca życia i założyć szczęśliwą rodzinę i być szczęśliwym.



2) *Wywiad.*
Redaktor: [T.I], czy Twój i Harry'ego związek jest zabawny? *pyta.*
Ty: Oh, tak.. jest bardzo zabawny. *patrzysz na Harry'ego.*



3) *Ty i Zayn byliście od siebie z dala.*
Fan: Wiesz, że [T.I] jest tutaj?
Zayn: Co? Żartujesz? *patrzy zdziwiony.*
Fan: Nie. Widzieliśmy Paula, który zabierał ją autem, najprawdopodobniej do was. *mówi i Zayn się uśmiecha.*
  


4) Redaktor: Zayn, opowiedz nam, swoją ciekawą historię jak poznałeś [T.I].
Zayn: Właściwie Louis poznał mnie z nią. A gdy to zrobił, byłem zdenerwowany. Wylałem drinka na jej obiad i na nią na naszej randce. Pojechałem z nią do jej domu, znaczy... niewłaściwego domu. Ale ona była miła i pozwoliła mi się zaprosić jeszcze raz. I od tamtej sytuacji, jesteśmy razem. *mówi.*
  
  


5) Redaktor: Który z waszej całej piątki, zakochał się najszybciej? *pyta i Liam się zgłasza.*
Louis: Zdecydowanie Liam! Gdy ujrzał [T.I], to po 2 minutach zapytał ją czy będzie jego dziewczyną. Dobry wybór, stary! *mówi.*



6) *Chłopcy śpiewają na występnie w XFactor, "Story of My Life". Ta piosenka rozdarła Liama na kawałki, ponieważ przez nią, cały czas o Tobie myśli, bo zerwaliście.*



7) *Na podpisywaniu płyt.*
Fanka: Gratuluję Twojego ślubu z [T.I]. *mówi i uśmiecha się.*
Louis: Dziękuję! Bardzo dziękuję! *odpowiada radośnie.*
  


8) *Uczestniczysz w podpisywaniu książek przez One Direction. Kiedy Louis patrzy na Ciebie, jest speszony.*
Ty: Hej Louis. *mówisz do niego, uśmiechając się.*
Louis: Cz-cz-cześć piękna.



9) *Czekasz na Nialla, aż skończy wywiad. On cały czas się na Ciebie patrzy. Nie oszukujmy się, on chcę spędzić z Tobą noc i tylko z Tobą.*



10) Liam: *podchodzi do Nialla.* W porządku, Niall?
Niall: Stresuję się jak cholera. *odpowiada.*
Liam: Daj [T.I] czas. Niedługo do Ciebie przyjdzie i ci powie, czy chce być Twoją dziewczyną. *mówi.*









_________________________________________________________________________________
i cały dzień poszedł się walić totalnie....

nie dość, że babcia jest kiepska, jest po operacji, bo wycinali jej guza z płuc, powinna leżec 3 miesiące i nic nie robić, to ta sobie chodzi po miastach, tańczy itd. i wczoraj ją znowu bolało to miejsce i pojechała do szpitala ale wróciła..........

a wiecie co jest najlepsze? 
JA SOBIE FLAKI WYPRUWAM, PISZĘ IMAGINY KILKA GODZIN, CHCĘ ŻEBY BYŁY JAK NAJLEPSZE, A OTO SOBIE TAKA OSÓBKA Z TEGO BLOGA http://beautyiknow.blogspot.com/ BEZCZELNIE KOPIUJE SOBIE MOJE IMAGINY, NIE NAPISZE SKĄD JE MA TYLKO PISZE, ŻE SĄ JEJ.......................

Are you trying to save my soul? | via Tumblr

napiszcie do niej na blogu pod """"jej imaginami"""" cos błagam, ja już napisałam, jestem tak zła, że z nerwów aż sam mi się cellulit prostuje..

Psycho. | via Tumblr

UWAGA! ONA USUWA KOMENTARZE ALE PISZCIE DO NIEJ!

proszę napiszcie do niej, będzie mi miło, że mnie wspieracie. Napiszcie do niej.

jeżeli zauważycie coś takiego na innych blogach, napiszcie do mnie.....

dziękuję osobie, która do mnie napisała.


co w szkole?
jak się czujecie?

wy już wiecie co u mnie......... 

mam nadzieję, że imaginy miło się czytało.

TWEETY SĄ JUŻ DODANE!  :)

pozdrawiam was ciepło i powodzenia jutro w szkole :) xx

Scared the crap out of me

13 komentarzy:

  1. GENIALNE! JAK ZWYKLE ZRESZTĄ :) NAPISAŁAM TO NIEJ! :))) Trzymaj sie skarbie! <333333333333333333 // POTEJTO NAJLA

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko fajnie.... tylko... może mogłabyś tweety wrzucać znowu jako standardowe notki? Mogłabyś po prostu nazywać te posty nie 'Krótkie imaginy' a np. 'Tweety'. To na prawdę ułatwiłoby nie jednemu dostęp do nich. Mam nadzieję że nie zignorujesz mojego wpisu.

    Pozdrawiam i czekam na kolejny wpis.
    PS. Zadanie wykonane. Napisałam jej grzeczny i dosadny komentarz :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. imaginy świetne! jak zwykle z resztą. dziewczyna przesadziła szczerze mówiąc. tymbardziej że to pierwsze i mogła się wysilić albo chociaż napisać do Ciebie. :/// czekam na następne imaginy! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosze nie mogłam ci o tym nie powiedziec bo to jest jeden z moich ulubionych blogow trzymaj sie mała:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspieram Cię w 100 % i już napisałam komentarz u niej na blogu. Nie przejmuj się nią- nie warto zawracać sobie głowy takimi osobami. A co do imaginów to jak zawsze są świetne i niezastąpione <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne ♥
    Napisałam po twoim komentarzem na tym blogu parę słów prawdy,ale ona to zwyczajnie usuwa,moje i twojego nie ma ;< Nie dziwię ci się,że się denerwujesz,ty piszesz godzinami imaginy a ona KOPIUJ WKLEJ.Serio , to jest szamborańskie !
    Pozdrowionka
    P.

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniałe imaginy . i tak , oczywiście już napisałam jej komentarz . nie przejmuj się nią , również jestem zła . wiem ile się z tym męczysz . więc , miej ją w dupie . kocham . ; x

    OdpowiedzUsuń
  8. Weź nie przejmuj się jakimś głupim dzieckiem...
    To jest wspaniałe!! <3 Popłakałam się na 5 :( Tak teraz mi przyszło do głowy, że jeśli on faktycznie śpiewał SOML i z występu czy próby masz ten gif, to pewnie myślał o Danielle :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze raz ja :) wiesz, nawciskałam temu małemu pojebkowi i od razu mi się tak lżej na duszy zrobiło ;D Zrzuciłam z siebie ten cały dzisiejszy stres :)

      Usuń
  9. boskie najlepsze z harrym

    OdpowiedzUsuń
  10. Są boskie. A i piszę do niej ciągle a ta nic. -.- Denerwują mnie takie osoby które się podszywają pod czyjąś ciężką prace. -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. napisałam do niej i bardzo Ci współczuję, kochana. Jesteśmy z Tobą. Nie martw się nią. A TWOJE imaginy jak zwykle wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń