czwartek, 21 listopada 2013

#309 Krótkie imaginy

1) *Letnia noc. Kładziesz się późno spać i Twój chłopak Niall, gra na gitarze Twoją ulubioną piosenkę.*



2) *Podpisywanie płyt przez One Direction.*
Fanka: Niall.. czy ty i [T.I] dobrze bawicie się w łóżku? *pyta, patrząc na niego.*
Niall: *zaskoczony pytaniem, zaczyna się śmiać.*



3) *Harry i wasza córka są pokazani na filmiku do 1D Day.*
Harry: Pójdę i spędzę czas z moją piękna córką! Wraz z jej piękna mamą [T.I]! *mówi w filmiku.*
Córka: Dada! *mówi i kładzie rękę na jego twarzy.*



4) *Spotykasz Harry'ego po raz pierwszy w życiu.*
Harry: To mój numer *daje ci kartkę z numerem.* Zadzwoń do mnie później, [T.I].



5) *Miałaś największą kłótnie w swoim życiu z Zaynem przed ich koncertem. Kiedy Zayn patrzy za kurtyny, widzi, że cały czas płaczesz. Gdy patrzy w stronę widowni, wciąż płaczesz i on doskonale wie, że bardzo mocno złamał ci serce.*





6) *Ty i Zayn mieliście straszną kłótnie, zanim jeszcze wyjechał na wywiad. On krzyczał na Ciebie, jak nigdy przedtem i wyszedł z domu, zostawiając cię płaczącą. Teraz nie może uwierzyć w to, że tak bardzo na Ciebie nakrzyczał, teraz po prostu chce cię zobaczyć i przeprosić. Ale teraz, gdy przygotowuje się do wywiadu z chłopakami, cały czas o tym myśli. Teraz to on chcę zacząć płakać.*
Stylistka: Zayn, wszystko w porządku? *pyta, gdy robi mu włosy.*
Zayn: *nic nie odpowiada, po prostu chce zacząć płakać.*



7) *Ty i Liam zerwaliście, godzinę przed koncertem chłopaków. Gdy chłopcy zaczynają śpiewać "Over Agian", Liam nie wytrzymuję napięcie i zaczyna płakać.*



8) *Próbujesz zrobić zdjęcie swojemu chłopakowi Liamowi.*
Ty: Liam.. proszę, uśmiechnij się do kamery. *mówisz i Liam zamiast się uśmiechnąć, robi śmieszną minę, żeby cię rozweselić.*



9) *Pokazujesz się Louisowi w sukience, którą chcesz ubrać na waszą randkę po koncercie w Mediolanie.*



10) *Louis zauważa, że rozmawia z Tobą chłopak, którego nie lubi.*
Imagine : louis is seeing you talking to a guy who he dosen’t like






_________________________________________________________________________________szczerze wam powiem, że nie mam na nic siły już........

cały czas mnie ta dziewczyna z tego bloga: http://beautyiknow.blogspot.com/ 
denerwuje, na serio.. chociaż na razie nic nie pisze, ale naprawdę denerwuje mnie..

Art explains everything | via Tumblr

staram się zawsze mieć stalowe nerwy, ale tym razem mogę nie wytrzymać...

wiecie co mnie najbardziej zastanawia?

że ci ludzie, którzy weszli na jej bloga i skomentowali, są aż tak głupi, że wierzą, że to są jej imaginy, prawda?

Me too :D

dziękuję wam, że do niej piszecie i mnie bronicie, to wspaniałe z waszej strony, ale..

proszę was, piszcie do niej cały czas, piszcie to co byście chcieli jej wygarnąć, tak łatwo ujść jej nie może, musi dostać nauczkę....

do dziewczyny, która podpisuje się UFO:
podaj mi jej twittera jeżeli to nie problem, ale muszę wiedzieć czy to na pewno jest jej :)


gdzieś przeczytałam, że jestem czyjąś idolką, mam mieć fandom i mam fanów...

serio?

jestem waszą idolką?
mam fanów?
mam mieć fandom?

Joey is shocked

mam nadzieję, że miło wam się czytało imaginy, starałam się, żeby wyszły jak najlepiej, bo wiecie, że mam zły dzień............................

pozdrawiam was cieplutko i powodzenia jutro w szkole! <3

Totoro | via Tumblr

9 komentarzy:

  1. siema tu UFO a jej tt to @mycha1657

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ;>
    Proszę nie denerwuj się (głupio to brzmi bo chyba każdy by się zdenerwował) to tylko wredna zgapiara,która usuwa komentarze bo boi się prawdy,ale za późno ! Ci ludzie to serio mają chyba przeciąg w tej łepetynie albo nie czytają innych komentarzy.JAK MOŻNA SĄDZIĆ ŻE TO SĄ JEJ IMAGINY?!Jak ja się pytam?! *dobra, spokój*. Tylko nie rezygnuj z pisania imaginów,proszę tylko nie przez tą dziewczynę plis.Mam nadzieję,że Cię przeprosi (chyba,że to zrobiła?) i zacznie pisać swoje imaginy.
    A ten fandom to nie taki zły pomysł;). Jestem Twoją fanką i ode mnie jest jedno,wielkie TAK!
    Pozdrowionka i nie przejmuj się takimi ...ludźmi.Myślę,że ta sprawa się szybko rozwiąże
    P.

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie nie denerwuj się tak wiem że to może głupio brzmi w tej sytuacji ale musisz wiedzieć że jestem po twojej stronie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! Masz fanów. Np. taką mnie. A imaginy wspaniałe. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też się zaliczam do tw fanów . imaginy supeeer . hagsajhnasgj . xxx

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście że masz fanów. Jestem jednym z nich :) Poprostu kocham Cie i twojego bloga. Wiedz ze dużo osiągnełas i żadna głupia laska tego nie popsuje. Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  7. hejka :)
    tu @mycha1657 dziewczyna którą podejrzewasz o to że prowadzę tego bloga beautyiknow.
    jest mi bardzo przykro, ale to nie ja :/
    to moja "koleżanka" która wkradła się na moje konto na tt i się promowała
    chciałabym cię za nią bardzo przeprosić i liczę na wybaczenie, oczyszczenie czy coś
    naprawde to nie ja :(
    jak masz twittera to mogłabyś napisać czy mi wierzysz, wybaczasz? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmm..musimy Ci wymyślić nazwę fandomu, czyli w sumie to nas :D
    wpadnij do mnie, kotek http://i-wanna-your-love.blogspot.com/
    a imaginy oczywiście świetne, a tamta dziewczyna dostanie za swoje

    OdpowiedzUsuń