piątek, 29 listopada 2013

#8 Tweety

1) Twój tweet: @zaynmalik zgodził się być moim modelem, więc będę miała kilka zdjęć do portfela.. Boże, mój chłopak jest perfekcyjny!



2) Twój tweet: Jestem zazdrosna, o to, że @zaynmalik usypia lepiej nasze maleństwo niż ja. Widać, że kocha swojego tatusia x
Tweet Zayna: @[Twój username] bo mam magiczny dotyk kochanie hahaha ale przygotuję dla nas wannę, gdy maleństwo zaśnie ;)



3) Twój tweet: Udało mi się zerknąć do @NiallOfficial przed ceremonią. On jest taki przystojny. Kocham cię skarbie xx
Tweet Nialla: @[Twój username] Wyglądasz PRZEPIĘKNIE kochanie! Ale wróć do swojego pokoju, zanim ktoś cię zobaczy!
Kocham cię Pani Horan xxx



4) Twój tweet: @NiallOfficial uczy mnie grać w piłkę nożną na parkingu, ale trudno się skoncentrować, kiedy on jest bez koszulki ;)
Tweet Nialla: @[Twój username] hmmm po prostu nie możesz się mnie oprzeć kochanie... to dla Ciebie nie dobrze ;) hahahaha
  


5) Twój tweet: @Harry_Styles widzęęęę cięęęę! hahaha
Tweet Harry'ego: @[Twój username] hahaha skradałaś się! Nie na serio, gdzie jesteś? Bo cię szukam hahaha



6) Twój tweet: Myślałam, że @Harry_Styles wysłał mi seksowne zdjęcia, a tak naprawdę wysłał mi to... poważnie kochanie?!
Tweet Harry'ego: @[Twój username] Ale to jest seksowne kochanie :/ hahaha
  


7) Tweet Liama: Wróciłem do domu i zobaczyłem @[Twój username], która ćwiczy swój taniec na rurze. Mam nadzieję, że nigdy nie przestanie tego robić ;)



8) Tweet Lou (stylistki chłopców): Tęsknie za Tobą @[Twój username], ale wiem, że @Real_Liam_Payne tęskni za Tobą bardziej :(
Twój tweet: @louteasdale @Real_Liam_Payne Ja też za wami tęsknie! Kiedy zejdzie ze sceny, powiedz mu, żeby oddał mi pierścionek proszę. Do zobaczenia za 3 tygodnie :)



9) Tweet Louisa: @[Twój username] i ja adoptowaliśmy królika i nasz kot, pewnie myśli, że to ta jedyna... Myślę, że to miłość od pierwszego wejrzenia hahaha



10) Tweet Louisa: @Louis_Tomlinson jest już w domu!! Nasz syn zdecydowanie za nim tęsknił i ja również :) xx




6 komentarzy:

  1. Najlepsze na świecie wymyślone tweety.Ja cię uwielbiam.Nie wiesz jak się ucieszyłam,gdy napisałaś ten komentarz na moim blogu.Dostałam takiego szału,że moja mama musiała mnie uspokajać.Jestem twoją największą fanką na świecie.
    Pozdrawiam
    Jula;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co pare godzin sprawdzam czy są nowe imaginy są cudowne dziewczyno masz talent XD ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie
    masz talent

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna jesteś. Ot tak po prostu genialna. :*
    http://iamdirectioner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne i przezabawne, słonko :D
    zajrzyj do mnie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/ :)
    pozdrawiam i zyczę weny :D

    OdpowiedzUsuń