środa, 6 listopada 2013

#100 faktów o mnie

1. Mam na imię Weronika.
2. Urodziłam się w 1999 roku.
3. Jestem wysoka (175 cm), ale u mnie w rodzinie to normalne, każdy u mnie jest wysoki.
4. Nie wyobrażam sobie mojego życia bez muzyki.
5. Jestem założycielką bloga o 1D i Justinie, mam również twittera [KLIK], tumblra [KLIK] i fejsa.
6. Jeśli chodzi o fandomy, to należę do:
- Directioners,
- Beliebers,
- Katycat,
- Arianator,
- Rusher,
- Barbz (Nicki Minaj),
- Smiler,
- Lovatic,
- Little Monster (Lady Gaga),
- Day Dreamer (Adele),
 - Rihanna Navy,
- Selenator
- Mixers (Little Mix)
i wiele wiele innych.
7. Jeśli chodzi też o fandomy, jestem również Larry Shipper, ale nie robię na siłe z Louisa i Harry'ego pary, tylko wierzę w ich miłość, po prostu ich wspieram :)

one direction | via Tumblr

8. Uwielbiam podróże. Myślę, że nie ma nic lepszego od poznawania nowych kultur.
9. Kocham robić zakupy.
10. Wierzę w istnienie prawdziwej miłości, nie ważne czy między normalnymi ludźmi czy homoseksualistami czy nawet w u takiego Larry'ego, ta miłość istnieje.
11. Często zdarza mi się popaść w kompleksy. 
12. Jestem tolerancyjna, kocham homoseksualistów, biseksualistów, ludzi o innych poglądach religijnych, ubierających się inaczej. Dla mnie to są tacy sami ludzie jak my, też mają uczucia. Mam do nich wielki "szacunek", że mieszkają w takim kraju, gdzie ludzie prędzej czy później, zabili by ich albo pobili za takie coś. Nigdy nikogo przez to nie shejtowałam, ani nie zamierzam tego robić aż do śmierci.
13. Nienawidzę kłamstwa, fałszu i wykorzystywania mnie.
14. Cenię sobie szczerość.
15. Potrafię wiele wybaczyć.
16. Uwielbiam sport, jestem ogólnie sportowcem.
17. Nie jestem typowo piękna.
18. Zdarza mi się przytyć, ale staram się biegać i ćwiczyć, chcę mieć piękną sylwetkę.
19. Jestem oszczędna, ale zdarza mi się wydać ciupke za dużo pieniędzy.

shopping :3

20. Oglądam seriale, często z moją mamą, ale ja bardziej wole filmy akcji, kryminalne i historyczne.
21. Mam błękitne oczy, takie same jak Niall, identyczne po prostu.
22. Mój naturalny kolor włosów to brązowy.
23. Jestem blada i mam dużo pieprzyków, najbardziej na twarzy.
24. Nie lubię swojego ciała, nie przepadam za nim. Dlatego próbuję to zmienić.

Untitled

25. Mam dużą pupę.
26. Moje uda są dość masywne.
27. Nie lubię mojego nosa.
28. Chciałabym mieć prawdziwych przyjaciół.
29. Mam średnie/duże piersi.
30. Chciałabym mieć długie nogi.
31. Kocham owoce i warzywa.
32. Uwielbiam lody truskawkowe.
33. Lubię słodycze, ale jem ich bardzo, bardzo mało.
34. Nie przepadam za sukienkami, spódniczkami, ze względu na moje ciało, ale staram się to zmienić i czasami noszę.
35. Lubię, gdy chłopak jest zabawny i inteligentny, po prostu wie jak poprawić dziewczynie humor i nie interesuję się tylko sobą, nie jest chamski, groźny itd. 
36. Lubię wesołe piosenki, ale często zdarza mi się słuchać smutnych.
37. Wszystkie piosenki wpadną mi w ucho, ale jak mi się nie podoba to nie słucham.
38. Nie krytykuję tego czego inni słuchają. Każdy ma swój gust, a o gustach się nie dyskutuje.
39. Jestem "mistrzem" żartów, kawałów, kabaretów, itd. Po prostu umiem rozśmieszyć innych, mam te geny po tacie, mój tata ma to samo, że nawet czasami nie możemy jeść obiadu w spokoju i czasami mam wrażenie, że rodzice podmienili mnie w szpitalu hihi.
40. Z powyższym, wszyscy mówią mi, że jestem w tym "mistrzem".. Po prostu uwielbiam rozśmieszać innych :)

Biebs <3

41. Jestem bardzo, ale to bardzo nieśmiała, kiedy mam poznać nowych ludzi, po prostu nie dam rady, bo się denerwuje, bo nie wiem o czym rozmawiać albo boję się podejść do kogoś i zapytać o godzinę, po prostu nie dam rady. 
42. Mam starszego brata, 17 letniego. Zdarza się, że się dogadujemy, ale też czasami się bijemy..
43. Jestem katoliczką.
44. Jestem strasznym śpiochem, mogę spać godzinami.
45. Jestem też leniem, ale już mniej jak kiedyś, zmieniam się :)
46. Podobno bardzo ładnie śpiewam, gdy byłam mała, koledzy mojej mamy mówili, żeby zapisała mnie do szkoły od śpiewu lub muzycznej.
47. Chodzę do 2 gimnazjum.
48. Nie tańczę za dobrze..

Untitled | via Tumblr

49. Kibicuję drużynie piłkarskiej Lech Poznań oraz jestem na każdym jej meczu :)
50. Jestem strażakiem. Cała moja rodzina należy do straży. Mój tata jest komendantem, mój brat strażakiem, wuja strażakiem, mama będzie prowadzić kronikę, ja jestem strażakiem i inni z mojej rodziny byli albo są.
51. Mam psa, rasy jamnik, nazywa się Pepsi.
52. Chcę kiedyś sobie w przyszłości zrobić tatuaż, ale trochę się boję, gdy mama mi powiedziała, że to boli jak cholera ;-;
53. Wolę lato niż zimę.
54. NIENAWIDZĘ znęcania się nad zwierzętami.
55. Optymistycznie patrzę na świat.

(22) Tumblr

56. Uwielbiam zapach benzyny
57. Mam sny, najczęściej z moimi idolami i gdy rano się obudzę, wiem gdzie skończyłam sen i wieczorem od tego momentu śnie dalej albo czasami śni mi się następny dzień i tak samo jest tego dnia tak jak w moim śnie, tak mam od zawsze.
58. Lubię czytać książki, najbardziej akcji, kryminalne, horrory itd.
59. Nie lubię pobierania krwi, od pewnego czasu zdarza mi się zemdleć i musza pobierać mi na leżąca, ale to pewnie przez to, że o tym myślę, więc próbuję to zmienić.
60. Moje drugie imię to Maria.
61. Nie mam łaskotek i lubię jak ktoś mnie drapie, najbardziej po plecach, mam to od dzieciństwa.

Untitled

62. Nie palę, nie piję alkoholu i nie biorę narkotyków.
63. Szczerze, nie umiem za bardzo gotować, ale uczę się od mamy.
64. Lubię wszystkie kolory jakie istnieją.
65. Moją ulubioną liczbą jest 5.
66. Mój znak zodiaku do Byk.
67. Urodziny i imieniny obchodzę w maju (urodziny 5 maja, a imieniny 17 maja).
68. Właśnie przygotowuje się do bierzmowania.
69. Zdarza mi się, że jestem zboczona i szybko mam skojarzenia.
70. Nie oceniam ludzi po wyglądzie, tylko po charakterze.
71. Jestem niefotogeniczna.
72. Nie lubię, gdy ktoś wtrąca nos w nie swoje sprawy.
73. Zawsze wszędzie dostaje głupawki.

<3

74. Gdy jadę jakimś środkiem transportu i słucham muzyki, patrzę przez okno i wyobrażam sobie, że gram w jakimś teledysku.
75. Nie lubię szkoły, ale za to kocham historię i wf.
76. Bardzo dobrze pływam. 
77. Zdarza mi się obgryzać paznokcie, ale staram się je zapuszczać.
78. Jestem wstydliwa, a jak już chodzi o występowanie publiczne, to NIE zmusi mnie nikt do tego.
79. Nie przejmuję się opinią innych.
80. Jeszcze nie wiem kim zostanę w przyszłości, może policjantką ale nie wiem.
81. Mam ogromną wyobraźnie, ale to pewnie wiecie po imaginach?
82. Jestem po prostu sobą, nikogo nie udaję. 
83. Popełniam często błędy, ale w końcu człowiek uczy się na błędach :)
84. Mam trądzik, ale z nim walczę.
85. Chciałabym kiedyś zamieszkać za granicą, choć.. mój angielski nie jest perfekcyjny.
86. Brzydko piszę.
87. Uwielbiam śpiewać angielskie piosenki, choć czasami mylę teksty.
88. Kocham małe dzieci, one są przesłodkie.
89. Dla mnie wiek to tylko liczba :)
90. Zawsze gdy przechodzę obok lustra, robię dziwną minę.
91. Chciałabym pojechać na koncerty swoich idoli i poznać ich na żywo.
92. Chciałabym, żeby moje blogi były znane i dużo osób je odwiedzało i czytało.
93. Nie mam chłopaka i zgaduję, że nie będę mieć, chociaż zakochałam się w moim koledze, który ma 20 lat i jest seksowny.. na dole jego zdjęcie, seksi prawda? 


94. Nie maluję się.
95. Od małego trzymałam się chłopaków niż dziewczyn, dlatego mam więcej kolegów. 
96. Mam dużo rzeczy do zrobienia, a tak mało czasu.
97. Staram się pomagać innym jak tylko potrafię, nie ważne czy ktoś się tnie czy coś innego, staram się jak tylko potrafię.
98. Podobno mam podejście pedagoga, tak umiem rozmawiać i pomóc innym.
99. Jestem praworęczna.
100. Jestem podobna do mojego taty, jesteśmy jak dwie krople wody, jedynie oczy mam po dziadku, a włosy po mamie, a tak wygląd i geny po tacie.






_____________________________________________________________________________________________
szczerze nie wiedziałam, że aż tyle o sobie napiszę..

specjalnie na wasze życzenie napisałam fakty o mnie, mam nadzieję, że będą się podobać.

możecie w komentarzach też napisać kilka faktów o sobie, żebym was lepiej poznała.

jeżeli przeczytaliście wszystko, to wielki szacun dla was :)

co u was w szkole?
jak idzie?

jutro czwartek - coraz bliżej do weekendu!

pozdrawiam was miśki xoxo

PS.
co nad odejściem z bloga, na razie to zawieszam, nie zamierzam odchodzić... może dlatego, że nie dałabym rady?

muaaa!

19 komentarzy:

  1. Jeżeli na zdjęciu pod numerem 93 znajduje się Patryk to dziewczyno nie dziwię Ci się, że tyle mi o nim pisałaś i się nim zachwycałaś. Już z charakteru wydawał mi się zajebisty, a na dodatek ma zajebistą buźkę *.* Dowiedziałam się kolejnych rzeczy o Tobie i czytałam to wszystko z wielką przyjemnością skarbie, bo mogłam Cię jeszcze lepiej poznać. Nie mogę się doczekać kolejnego postu.
    Pozdrawiam gorąco xoxox

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak na zdjęciu to jest Patryk, on na zdjęciach w ogóle wydaje sie sympatyczny, a w rzeczywistości jest o wiele lepszy :3

      Usuń
    2. Gdybym nie mieszkała tak daleko od Ciebie to chętnie bym go poznała :3
      Zazdroszczę Ci :D

      Usuń
    3. Nie ma czego, ale dziękuję :3 Ostatnio do mnie napisał na fb i jarałam się jak pochodnia hihi.
      On ma taki cudowny ryjek *.*

      Usuń
    4. To normalka :P Chyba każda z nas tak ma, gdy chłopak, który nam się podoba do nas napiszę to jest wielka zajwka i jaranie się przez cały dzień :D
      Potwierdzam. Ryjek ma cudowny :3

      Usuń
  2. WOW! Zauważyłam że mamy wiele wspólnego^^ Super notka, a najlepsze są te idealnie pasujące gify^^ Loveeeeeeee youuuuuuuuu :)
    Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się zaczytałam :D

    Zainteresował mnie twój brat. Ma dziewczyne ? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej mamy dużo wspólnego *.* Dziękuje że dodałaś te fakty. <3 A może wstawisz jakieś swoje zdjęcie? ;> -Ania.

    OdpowiedzUsuń
  5. 3/4 to prawie ja . :D mieszkasz w poznaniu :C szkoda że tak daleko bo bardzo bym chciała się z tobą poznać

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze że nie odchodzisz

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodałaś zdjęcie takiego ciacha a twoje gdzie ? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że jesteśmy do sb podobne ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. He he fajne .
    No ten Patryk niezły nie powiem,że nie (Boże znowu mam odpały xD)Chciałabym zobaczyć twoje zdjęcie, kusząca propozycja prawda? ;)
    A tak ogółem to nieźle to napisałaś daleko od siebie mieszkamy ehh... Masz niezły charakterek jak tak o tobie czytam ;)))Ulżyło mi jak przeczytałam,że nie odchodzisz :)
    Pozdrowionka
    P.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo, widze ze mamy wiele podobnych cech :) Super ze napisałaś cos o sobie. Bo w poprzednim poście cie do tego zachęcałam :) Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  11. 44 year old Marketing Assistant Fonz Breeze, hailing from Lacombe enjoys watching movies like Private Parts and Homebrewing. Took a trip to Rock Drawings in Valcamonica and drives a F150. odwiedz nasza strone internetowa

    OdpowiedzUsuń
  12. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń