piątek, 22 listopada 2013

#4 Tweety

1) Twój tweet: @Louis_Tomlinson właśnie dostałam zdjęcie.. Wystraszyłam się, gdy zobaczyłam to zdjęcie hahaha
Tweet Louisa: @[Twój username] poczekaj, aż zobaczysz, co mam zamiar ci wysłać, zanim pójdę do łóżka ;)



2) Twój tweet: Ostatniej nocy musiałam spać na podłodze, ze względu na to, że @Louis_Tomlinson i nasz syn zajęli całe łóżko haha kocham ich
Tweet Louisa: @[Twój username] Czuję się źle z tym, kochanie :( Wynagrodzę ci to, następnym razem xx



3) Twój tweet: Jestem na festiwalu muzycznym z @NiallOfficial i on jest już kompletnie pijany! Leży tak już 30 minut haha
Tweet Nialla: kohcam cęi skraieb! wylągdsza pęiknei! (napisał tak bo jest pijany c: )



4) Twój tweet: @NiallOfficial zaskoczył mnie w nocy, zabierając mnie na piknik, grając na gitarze moje ulubione piosenki i oglądając filmy!
Tweet Nialla: @[Twój username] wiem, że ta randka nie była dość wyjątkowa, ale spędziłem z Tobą niesamowitą noc ;)



5) Tweet Gemmy (siostra Harry'ego): @Harry_Styles @[Twój username] to się dzieję, kiedy on bawi się z nią w basenie.. pozwala kopać siebie w głowę.
Tweet Harry'ego: @GemmaAnneStyles @[Twój username] uczyłem ją, jak powinna machać nogami!
Tweet Gemmy: @Harry_Styles @[Twój username] przynajmniej jej mamusia jest normalna.. jeszcze jest jakaś szansa hahaha kocham cię! xx



6) Twój tweet: mam gościa w pracy hahaha, @Harry_Styles nie możemy robić tego tutaj! Poczekaj aż wrócimy do domu, bestio ;)
Tweet Harry'ego: @[Twój username] mmmm ok! Nie mogę się doczekać, aż wrócimy do domu kochanie :)



7) Tweet fanki: Przyłapałam @Real_Liam_Payne i @[Twój username] razem na lotnisku! Oni wyglądają tak słodko :)
Tweet Liama: @[Twitter fanki] @[Twój username] dziękuję, że zrobiłaś to zdjęcie! Jest piękne :)



8) Twój tweet: Jest późna noc, a ja gram z Liamem turniej ping ponga! Po jego minie, można się domyślić, kto wygrywa :)
Tweet Liama: @[Twój username] nie wygrasz ze mną kochanie :)



9) Twój tweet: @zaynmalik jest w końcu w domu! Mój skarb był tak zmęczony, że zasnął na kanapie! Myślę, że możemy się w końcu poprzytulać :)



10) Twój tweet: Myślałam, że zgubiłam swoje okulary, ale teraz wiem, że ma je @zaynmalik! hahaha
Tweet Zayna: @[Twój username] przepraszam kochanie, ale one naprawdę mi pasują.. i również widzę Twoje piękno ;)

7 komentarzy: