wtorek, 26 listopada 2013

#6 Tweety

1) Twój tweet: Czekam na chłopaków razem z @NiallOfficial, a on wciąż robi śmieszne miny hahaha
Tweet Nialla: @[Twój username] jest strasznie nudno haha po spotkaniu z chłopakami, pójdziemy na obiad lub coś innego.. ja stawiam :)



2) Twój tweet: Podczas gotowania, nie mogłam się powstrzymać, aby popatrzeć na ćwiczącego @NiallOfficial... Nie narzekam na widoki ;)
Tweet Nialla: @[Twój username] może zrobiłem to celowo ;) Zadzwoń do mnie, kiedy obiad będzie gotowy, dobrze?



3) Twój tweet: Przyleciałam na odwiedziny do @zaynmalik, podczas gdy jest w trasie z chłopakami. Gdy weszłam do jego pokoju, on już spał! haha Pewnie był zmęczony czekaniem na mnie. Przytulę się do niego i zasnę razem z nim, to będzie cudowna noc! x
Tweet Zayna: @[Twój username] Kocham wstawać rano obok Ciebie! Dziękuję kochanie, że przebrałaś mnie w piżamę :) xx



4) Twój tweet: Właśnie pokazałam @zaynmalik test ciążowy :( On chciał naprawdę zostać tatą xx
Tweet Zayna: @[Twój username] Nie przejmuj się kochanie, spróbujemy znowu. Nie poddam się.. Obiecuję, że niedługo zostaniesz mamą xx



5) Twój tweet: Nie mogę powstrzymać się, aby spojrzeć na ciało @Harry_Styles, po ciężkim treningu ;)
Tweet Hazzy: @[Twój username] możesz przynieść mi trochę wody kochanie, ale płatność akceptuje tylko pocałunkami ;)



6) Twój tweet: Nigdy nikogo nie widziałam tak szczęśliwego, tylko dlatego, ze kupił swojej dziewczynie podpaski... @Harry_Styles kocham cię idioto haha xx
Tweet Harry'ego: @[Twój username] wszystko dla Ciebie kochanie :) x



7) Twój tweet: Podczas wakacji z @Louis_Tomlinson, będzie on uczył mnie serfować. Jedyną rzecz, którą mogę powiedzieć, to CO ZA TYŁEK!! haha
Tweet Lou: @[Twój username] heejj :( odwróć się! x
Twój tweet: @Louis_Tomlinson nie mogę haha, kocham Twój tyłek skarbie :) x




8) Tweet Louisa: @[Twój username] to jest to, o czym wczoraj mówiłaś, skarbie hahaha



9) Twój tweet: Tylko mój chłopak @Real_Liam_Payne dostaje naklejkę od lekarza za dobre zachowanie hahaha



10) Twój tweet: Nie lubię, gdy @Real_Liam_Payne tak wygląda :( Rozwesel się skarbie!
Tweet Liama: @[Twój username] Ohh, jestem zmęczony kochanie. Gdy się z Tobą położę, będę czuł się lepiej :)




9 komentarzy:

  1. ślicznee , kocham . ; x oby tak dalej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Bravo! Nie mam co już pisać bo nie mam pomysłów :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarąbiste, jak zwykle :3
    Tyłek Louisa... Mrau.. *0* xD

    storyofmylife-harryfanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. kurde, no nic do szczescia mi nie potrzeba tylko twoj blog.

    OdpowiedzUsuń
  6. ach, ten tył Tomlinsona...mrraśny :) cały Twój blog jest mrraśny :D
    zapraszam do mnie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń