wtorek, 26 listopada 2013

#313 Krótkie imaginy

1) *Niall skończył śpiewać swoją solówkę i spojrzał się na Ciebie. Ty zrobiłaś do niego śmieszną minę i zaczął się śmiać.*
  


2) *Późna noc. Niall pisze do Ciebie list, bo zerwaliście ze sobą miesiąc temu i jest bez Ciebie nieszczęśliwy.*
"Droga [T.I],
To ja, kretyn, który złamał ci serce. Wiem, że jestem kretynem i przepraszam. Przepraszam, że krzyczałem na Ciebie. Przepraszam, że do Ciebie dzwonie. Przepraszam, że piszę do Ciebie ten list, prawdopodobnie myślisz, że jestem żałosny, ale mnie to nie obchodzi, chcę tylko wiedzieć, czy wszystko u Ciebie w porządku. Słyszałem, że masz nowego chłopaka. Założę się, że jest lepszym chłopakiem niż ja. To mnie przeraża, że ktoś może sprawić cię szczęśliwą, że on poprawia ci humoru i wywołuje uśmiech na Twojej twarzy, ale teraz wiem, że to nie jestem ja, bo wiem, że to skończyliśmy prawda? Chociaż nie jesteśmy już razem, ale chcę cię znowu, wiem, że na pewno powiesz nie, ale błagam cię. Nie mogę wyrzucić cię z mojego umysłu, codziennie chłopcy widzą na mojej twarzy smutek i jak stoję sam. Nie jestem sobą, nie jest ze mną w porządku. Okłamuję siebie, że jest ok, a tak na serio nie jest. Chcę znów Twoje przytulanie, Twoje teksty, Twój zaraźliwy śmiech, Twój piękny uśmiech, Twoje pocałunki, które sprawiają, że czuję motyle w brzuchu, chcę cię, chcę nas.

Kocham cię, Niall"



3) *Twój chłopak Liam poprosił cię, żebyś posłuchała piosenki, którą dla Ciebie napisał. Siadasz na przeciwko niego i patrzysz jak śpiewa.*
  


4) Scoot Mills (prezenter telewizyjny): Kto zrobi lepsze wrażenie na [T.I]?
Harry: Ja zrobię! Ona będzie moją dziewczyną i będzie widziała, to wiele razy. *mówi.*
Liam: Ja zrobię na niej wrażenie i już dziś zostanie moją dziewczyną. Patrz i się ucz, Harry.




5) *Te palce, które robią niegrzeczne rzeczy.*
  


6) *Twój chłopak Harry, pisze do Ciebie list, gdy jest w trasie, bo za Tobą tęskni.*
"Droga [T.I]
To ja kochanie, bardzo za Tobą tęsknie. Bez Ciebie, bardzo się nudzę, tęsknie za Tobą tak bardzo, że chce żebyś tu teraz była... Bez Ciebie mój świat jest niczym, jestem bardzo smutny, że jesteś tak daleko, nie mogę się doczekać, aż się zobaczymy. Chcę cię przytulić, czuć Twój zapach. Szkoda, że nie widzisz, co robię przez ten niesamowity czas, szkoda, że nie możesz tego doświadczyć, [T.I]. Nie mogę przestać mówić, że za Tobą tęsknie, tęsknie za wszystkim. Obecnie siedzę przy stole za kulisami, pisząc do Ciebie kochanie. Mam nadzieję, że wiesz, że co noc, kiedy idę spać, myślę o Tobie, śnię o Tobie, przepraszam, jeżeli to wszystko brzmi jak z filmu, wiem jaki banalny i idiotyczny jestem czasami, ale jeśli myślisz, że o Tobie nie myślę, to powiem ci, że teraz o Tobie też myślę. Więc kochanie, czekaj na mnie w domu, będę tak szybko zanim się zorientujesz i będziemy leżeć w swoich ramionach.

Twój, Harry

ps
kocham cię"



7) Ty: Zayn, przez ten kostium wyglądasz jak ninja. *śmiejesz się.*
Zayn: Może, będę miał kostium ninji dzisiaj wieczorem.
  


8) *Zayn jest na scenie. Gdy śpiewa swoją solówkę, cały czas patrzy na Ciebie.*



9) *Mówisz Louisowi, że jesteś w ciąży. On jest tak szczęśliwy, że nie może wydusić z siebie ani słowa.*



10) *Grasz z Louisem w koszykówkę.*
image





_________________________________________________________________________________

- laska z tego bloga http://beautyiknow.blogspot.com/ kopiuje moje imaginy,
- jakaś inna laska skopiowała również na swojego bloga jeden imagin, bez zapytania,
- idzie mi ciężko w szkole,
- brat i tata się mnie czepiają,
itd.

po prostu nic dodać nic ująć prawda? :)))))))))))

moje życie jest do dupy, jednym słowem.. nie mam na nic już siły...

lekarz kazał mi być na luzie - jestem, ale gdy wracam do domu wszystko przez brata się rujnuje... 

gadałam z mamą o tym, sytuacja się niby poprawiła, ja już się lepiej zmieniłam, ale widać tata i brat mają to głęboko gdzieś...

DID YOU KNOW IT BREAKS MY HEART EVERYTIME TO SEE YOU CRY

i need to runaway

Demi Lovato

siły mi już na wszystko brak... 

nie mam w nikim wsparcia..

eh, ja wam się żale, ale po co? 

głupia jestem, nie będę wam dupy zawracać..

mam tylko nadzieję, że miło wam się czytało imaginy i to wszystko..

pozdrawiam was i wytrzymajcie do piątku xoxo

.forever young. | via Tumblr

11 komentarzy:

  1. Świetne imaginy , po prostu zajebiste (szczególnie te z listami) .
    Przykro mi,że mówisz o swoim życiu ,,do dupy'' ;( Musisz szukać pozytywów,wiem,to trudne ,ale posłuchaj/przeczytaj to ,że ktoś kopiuje Twoje imaginy znaczy,że są fajne i ludzie nie mają wyobraźni by sami je napisać.Szkołę można jakoś przebrnąć, oceny nie świadczą o inteligencji ucznia,ale dobre muszą być.Musisz trochę kopnąć się w tyłek i działać (uwierz mi,ostatnio też tak miałam,że jestem gruba i nie zadowolona z nauki lecz po jakimś czasie to przeszło i zaczęłam ćwiczyć i więcej przykładać do nauki,a pisałaś ,że jesteś wytrwała i dążysz do celu :)).
    Czasami musimy się komuś wyżalić,nawet jeśli to jest blog i Twoi fani.Masz w nas wsparce!Porozmawiaj z bratem i tatą nawet jeśli nie zmienią swojego zastawienia to musisz znać swoją wartość i wiedzieć co i jak masz robić.
    Pozdrowionka
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się . jesteśmy z tobą xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste imaginy mam nadzieje że wszystko w twoim życiu się ułoży
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita i nie powinnaś się tym przejmować bo ja w tamtym roku miałam dokładnie tak samo tylko inną sytuacje wszyscy mnie olewali szłam do szkoły i nie chciałam przychodzić do domu bo zaczynało się piekło Dasz rade ja ci to mówię . Jesteś najlepsza w tym co robisz i jesteś kochaną osobą, bo można poznać po tym jak każdemu życzysz dobrego dnia lub coś inne .Kocham cię i dasz rade <333333 Ja dałam ty też dasz na serio ja miałam myśli samobójcze w tamtym czasie ale pomogli mi przyjaciele I jestem teraz gdzie jestem a ty to przebrniesz <33333333333333' _N

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej my wszyscy jesteśmy z Tobą i nie martw się wszystko się ułoży.
    Jak to o co się nam żalisz?!?
    Przecież my po to tu jesteśmy.
    Trzymaj się.
    Kocham Cię xoxoxox
    -Van

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne, jak zawsze:D
    Jesteśmy z Tobą:D
    zayn.. aww:D

    P.S Jestem właśnie w szkole, hah :D
    Widzisz, jak się dla Cb pośwoęcam xD
    Pozdro:D
    Zapraszam na opowiadanie z Harrym:D
    storyofmylife-harryfanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham cię.♥
    słoneczko uśmiechnij się. :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to samo co ty...normalnie becze po nocach bo już nie mam na nic siły i jeszcze mam tyle problemów :( A twoje imaginy poprawiaja mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ja wiem jak to nie mieć w nikim wsparacia. Ale teraz masz nas. Ta głupia piczka nawet nie wie do czego się posunęła. Nie martw się bd dobrze. Kochamy cię mocno *kiss*.

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej
    Chciałam zapytać czy czy mogę udostępnić kilka imaginów (oczywiście podpisze, ze sa z Twojej strony)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, to zwykłe dupki, Ty jesteś świetna, nie oni :) Pisz tak dalej i mam nadzieję, że poprawi się sytuacja u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń