środa, 20 listopada 2013

#308 Krótkie imaginy

1) *Podpisywanie książek przez One Direction. Fan gratuluję Zaynowi waszych zaręczyn.*
Fan: Zayn, gratuluję zaręczyn z [T.I]! *mówi z uśmiechem na twarzy.*
Zayn: Aw dziękuję! *patrzy i się uśmiecha.*
  


2) Zayn: *szepcze* Dziękuję, że akceptujesz mój i [T.I] związek.
Waliyha (siostra Zayna): Ej.. nic do niej nie mam. Ona jest wspaniałą dziewczyną i kocham ją tak samo, jak ty ją. *uśmiecha się*
Zayn: *przytula ją.* Dziękuję.



3) Redaktor: Kto jest najdzikszy ze swoją dziewczyną w łóżku? *pyta.*
Liam: Myślę, że Niall, bo było trochę za głośno ostatniej nocy. *mówi i patrzy na Nialla.*
Niall: ... *milczy.*
Redaktor: Cóż.. wychodzi na to, że irlandzcy ludzie kochają seks.. *mówi i chłopcy zaczynają się śmiać.*



4) *Niall nagrywa dla Ciebie filmik, gdy siedzi w pokoju hotelowym, gdy jest w trasie z chłopakami. Nagle w telewizji pokazuję się mecz piłki nożnej i Niall nie może go przegapić.*
Niall: Naprawdę cię kocham, ale muszę już kończyć. Mecz piłki nożnej mnie wzywa, zobaczymy się za tydzień skarbie, kocham cię.





5) *Jesteś sławną piosenkarką i jesteś na czerwonym dywanie, na rozdaniu nagród. Gdy idziesz w stronę Harry'ego, on mruga do Ciebie, bo bardzo cię lubi, a może nawet kocha.*



6) *Harry razem z chłopakami, występuję w telewizji w wywiadzie.*
Fanki: Harry, my kochamy [T.I]! *krzyczą, a Harry nic nie mówi, tylko na nie patrzy i się uśmiecha.*
  


7) Redaktor: Liam, Twoja dziewczyna [T.I] dostaje bardzo dużo hejtów na twitterze od waszych agresywnych fanów, co o tym powiesz? *pyta.*
Liam: Żałuję tego, że oni nie rozumieją, że mnie to boli, kiedy widzę jej smutek i płacz przez to i to mnie denerwuje, aby zobaczyć tyle krzywdzących słów w jej stronę.




8) *Liam odebrał telefon, zanim jeszcze wszedł na scenę, że jesteś w szpitalu. Tak bardzo się o Ciebie martwi przez cały koncert, że nie może śpiewać swoich solówek.*


9) Fan: Louis, czy to prawda, że na waszą rocznicę kupisz [T.I] pierścionek? *pyta.*
Louis: Nie mogę powiedzieć, to tajemnica. *mówi i się uśmiecha.*



10) *Zayn z Tobą flirtuję i Louis go na tym przyłapuje.*
Zayn: Przepraszam, bracie. Nie chciałem tego. *mówi.*
Louis: Odejdź ode mnie! *jest zły, bo tak naprawdę Louis się w Tobie podkochuje.*





_________________________________________________________________________________
cały dzień poszedł się walić, totalnie......

nie dość, że szkoła ciśnie, mam na wszystko mało czasu, to jeszcze......

TAKA MIŁA OSÓBKA, KTÓRA TU http://beautyiknow.blogspot.com/ KOPIUJE MOJE IMAGINY, ZNISZCZYŁY MI CAŁY DZIEŃ.....
JESTEM ZŁA, ZDENERWOWANA, ZŁA I.. ZŁA..
MAM WSZYSTKIEGO DOŚĆ, NO KURDE MOL... 
NAJCHĘTNIEJ BYM JEJ SZPICA W DUPE ZASADZIŁA (PRZEPRASZAM)..
CAŁY DZIEŃ CHODZĘ NERWOWA..
(sleep wake hope and then) | via Tumblr



dziękuję, że do niej piszecie i mnie bronicie naprawdę, to miłe z waszej strony :')

jakbym mogła prosić, piszcie do niej dalej, naprawdę piszcie to co chcielibyście jej powiedzieć jakbyście ją spotkali, proszę, to dla mnie ważne.

gdybyście zobaczyli takie coś gdzieś indziej, zgłoście mi to, ja nie gryzę :)




czy mam tutaj jakiś fanów?
jestem czyjąś idolką?

bo ostatnio gdzieś tak przeczytałam :o


9 komentarzy:

  1. JA CIĘ KOCHAM, FANDOM CI TRZEBA ZAŁOŻYĆ! hah ale nie przejmuj się nią. :c nie warto myśleć o takich idiotach. :///

    kc ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ! Załóżmy fandom ! :D -Ania.

      Usuń
  2. Tak masz mnie ja to ostatnio pisałam (ta co zgłosiła ci z ta laska) znowu zajebiste imagify.Od teraz bede sie podpisywac UFO ^^ i jak chcesz to podam ci jej tt

    ~ UFO

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta dziewczyna jest jakaś nienormalna no kurde ;// Świetne imagify <3

    OdpowiedzUsuń
  4. TAK! Ty jesteś moją idolką! Ja jestem twoją fanką! Nie żebym sie ty teraz reklamowała ale na asku piszę historię i chciałbym żebyś je przycztała i powiedziała co poprawić żeby pisac tak genialnie jak ty :* @Patiiii13

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne ;* Idealne wręcz ;)))
    Tak jestem Twoją fanką,uwielbiam jak piszesz bo Twoje imaginy,dzisiaj mi nawet poprawiły nastrój bo był całkowicie do pewnej części ciała :)
    Ta dziewczyna też mnie wkurzyła.Żeby aż tak nie szanować czyjejś pracy ?! eh...
    Pozdrowionka
    P.

    OdpowiedzUsuń
  6. no jasne, że jesteś naszą idolką, słonko :D Jesteś świetna w tym, co robisz i życzę Ci dalszej weny :D
    zapraszam do mnie,kochanie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń