poniedziałek, 11 listopada 2013

#301 Krótkie imaginy

1) *Zayn odnajduje cię wzrokiem na koncercie. Teraz jest w siódmym niebie, bo przyszłaś na koncert, ale stara się tego nie pokazywać.*
 
 


2) *Chłopcy starają się namówić Zayna, żeby poszedł do Ciebie i zaprosił cię na randkę, bo tak naprawdę Zayn się w Tobie zakochał.*
Chłopcy: No dalej, idź do niej Zayn!
Zayn: No dobra, już dobra! Idę! Życzcie mi powodzenia, chłopcy! *uśmiecha się i idzie do Ciebie.*
  


3) *Jeden z fanów zapytał się Liama co jest jego ulubioną rzeczą, którą robi podczas dnia wolnego.*
Liam: Lubię robić przysiady, ale takie, gdy [T.I] siedzi mi na kolanach. I za każdym razem, gdy się podnoszę, dostaję od niej buziaka.
 
 


4) *Liam staje się "defensywny", gdy redaktor wspomniał Twoje imię, ponieważ ty i on zerwaliście.*
 
 


5) Niall: Wiemy, że [T.I] była wczoraj wieczorem z Tobą w pokoju, Lou. Wnioskujemy to po odgłosach, jakie stamtąd dochodziły. *mówi i patrzy na Niego, a Lou tylko się uśmiecha.*



6) *Louis patrzy na Ciebie z daleka, podziwiając Twoje piękno.*




7) Redaktor: Widzieliśmy na twitterze, że wciąż starasz się zaprosić [T.I] na randkę. Mamy z nią wywiad w przyszłym tygodniu.
Louis: Co zrobisz? *patrzy na niego.*
Niall: Powiedzcie jej, że jestem miłym chłopakiem. *prosi redaktora.*



8) Liam: Niall, pokaż wszystkim jak po raz pierwszy zacząłeś flirtować z [T.I]. *mówi do Nialla, a Niall..*



9) *Razem z chłopakami, nagrywasz swojego chłopaka Harry'ego w samochodzie, gdy śpiewa i tańczy.*
Harry: Co słychać?!
 
 


10) *Marcel, to szkolny frajer i nieudacznik. Pewnego dnia w szkole, Marcel przechodzi obok Ciebie, patrząc i uśmiechając się do Ciebie, bo skrycie się w Tobie podkochuje, a ty jesteś popularną osobą w szkole. Marcelowi to nie przeszkadza, ponieważ on lubi w Tobie, Twoje piękno i charakter.*






_________________________________________________________________________________
omg jutro do szkoły, ale na szczęście tylko 4 dni :3

co u was miśki?
jak spędzacie poniedziałek?

ja ogólnie, mam jakiś dzisiaj zły dzień, nie wiem czemu :<

mam nadzieję, że imaginy czytało wam się miło.

pozdrawiam was cieplutko słoneczka xoxo

Tumblr

9 komentarzy:

  1. Świetne, zaglądam tutaj coraz częściej. Uzależniłam się. Czekam na kolejne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio!!! Pisz, pisz, pisz!!! A moglabys zrobic kilka tweet'ow?? Proszeeee

    OdpowiedzUsuń
  3. JEJ!!! MARCEL!!! Okej już się ogarnęłam C: Cudowne są :)
    Co u mnie? W porządku C: Teraz znacznie lepiej po Twoich imaginach ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Prze cudne ;* (ostatnio nadużywam tego słowa xD) Kocham ten 2 z Zaynem ♥ Ja też mam dzisiaj zły dzień(może taka pogoda),ale mi lepiej po Twoich imaginach.Fajnie,że dodajesz gify pod imaginami.
    Pozdrowionka i dobrego humorku
    P. xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne *.* Po prostu kocham <3 -Ania.

    OdpowiedzUsuń