niedziela, 24 listopada 2013

#312 Krótkie imaginy

1) *Niall jest popularnym chłopakiem w szkole. Na wycieczce nie masz innego wyboru i musisz dzielić z nim pokój.*
Ty: Nie wierzę, że muszę dzielić z Tobą pokój. *wzdychasz.*
Niall: Ja tez, ale hej.. nie zawsze musisz spać, w swoim łóżku, jak będzie ci zimno, to możesz przyjść do mnie. *patrzy na Ciebie.*
  


2) *Ty i Niall zerwaliście. Pewnego dnia spotykasz go na ulicy.*
Niall: [T.I].. moje serce nadal jest rozbite *zjeżdża ręką na serce.* nie mogę żyć bez Ciebie, potrzebuję cię, proszę.. Myślałem, że wszystko się ułoży, ale myliłem się.. byłem idiotą, a ten właśnie idiota prosi cię, abyś dała mu jeszcze jedną szansę, proszę.. jesteś jedyną osobą, która może to wszystko naprawić.
  


3) *Ćwiczysz razem z Harrym.*
  
  


4) *W końcu wylądowałaś w Los Angeles, ale bardzo późno.*
Ty: Jestem chłopcy! *wchodzisz do pokoju i witasz się z chłopakami.*
Zayn: Harry zasnął! *ucisza cię.*
Ty: Oh, dlaczego?
Liam: Czekał na Ciebie cały dzień! Zasnął z misiem, którego miał ci dać.. wygrał go na karnawale. *patrzysz na Harry'ego.*



5) Ty: Zayn, co ty wyprawiasz? *patrzysz na niego i zaczynasz się śmiać.*
Zayn: Imprezuje. *robi śmieszną minę.*



6) *Przez cały dzień, grasz z Zaynem w gry wideo.*



7) Liam: [T.I] ojciec mi powiedział, że jeśli chce jeździć z jego córką na randki, muszę umieć ją jakoś ochronić. Więc muszę pozostać w formie.



8) Redaktor: Mam do was pytanie na temat dziewczyn! Jaka jest wasza ulubiona część ciała w waszych dziewczynach? *pyta.*
Liam: [T.I] nogi. Są seksowne.



9) Zayn: W dniu 1D Day mamy dla Louisa niespodziankę. Ona tutaj jest Louis. Tak, [T.I] jest tutaj! *patrzy na niego, a Louis jest zaskoczony.*
  


10) *Jesteś daleko od Louisa, bo on jest w chłopakami w trasie, ale nagle...*
Liam: Słyszałem, że [T.I] ma być na na imprezie. Nie mogę się doczekać, aż ją zobaczę!
Louis: Tak.. ja również *lekko się uśmiecha.*






_________________________________________________________________________________

napisałam do dziewczyny z tego bloga http://beautyiknow.blogspot.com/ i wiecie co mi napisała?

ja do niej napisałam:
"hej czy ty prowadzisz tego bloga http://beautyiknow.blogspot.com/?"

a ona do mnie:
"nie ja koleżanka :/ bez zapytania wkradła się na mojego twittera i bez mojej wiedzy zaczęła promować tego bloga"

hahahahahahha boże jakie to jest śmieszne..

wiecie jakie to jest denerwujące, gdy ktoś w taki sposób ci kłamie? 

to ciekawe, że ta jej ""koleżanka"", ma na blogu taką samą nazwę jak ona na twitterze.. hm.. dziwne prawda?

Tumblr

jestem zła, no kurde nie dość, że dziewczyna mi kradnie imaginy, to jeszcze kłamie, że to blog jej ""koleżanki""... 

no jak tak można? 

I'm angry

piszcie do niej na blogu cały czas,

proszę, wiem, że możecie to zrobić kochani..

jak dowiem się od niej czegoś nowego, to wam napisze..

proszę piszcie do niej na blogu, musi dostać nauczkę do końca życia! 

Gif Nejlepší :D

dziękuję, że jesteście ze mną..

właśnie tego potrzebuje w tej chwili :<

nie wiem, możecie mi napisać w komentarzach, że jesteście ze mną lub wirtualny hug?

potrzebuję tego :(

Dzień dobry,wszyscy umrzemy :) | via Tumblr

imaginy z justinem dodam jutro po szkole :)

mam nadzieję, że imaginy wam się podobały

pozdrawiam was cieplutko i miłego wieczoru i powodzenia jutro w szkołach xoxo

Lalala


11 komentarzy:

  1. JESTEŚMY Z TOBĄ I BĘDZIEMY :')

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham i jestem z Tobą :*

    OdpowiedzUsuń
  3. kochamy cię i zawsze z tobą będziemy :) x

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochamy Cię i jesteśmy z Tobą ;* xoxoxo
    -Van

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie i jestem z tobą

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje imagify są takie zajebiste, że powoli w moim mózgu stają się rzeczywistością *.* xd
    A ta pigwa niech lepiej uważa, bo jak do niej przyjdę i zasadzę kopa w dupę, to normalnie jebnie aż do piekła, kurna!!!
    Sory, ale tak mnie tak dziewucha wkurzyła-,-
    Jesteśmy z tobą i razem damy radę!

    OdpowiedzUsuń
  7. *BIIIIG HUG* Nie martw się. Bd wszystko dobrze <3

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem z tobą kochanaaa . < 33 free hugs . ; xx

    OdpowiedzUsuń
  9. EFantastyczne <3
    A co do tej dziewczyny.To czy ona seio jest taka głupia żeby mówić (sorry-pisać)że to jej koleżanka . Serio ? To nawet JA lepiej kłamie a to jest dziwne LOL .Uwielbiam cie i twoje imaginy.[Pewnie siedzisz nad nimi godzinami,denerwujesz sie jak ci nie wychodzi a ktoś Twoje wypociny przepisuje nawet nie - kopiuj i wklej.Irytuje mnie to.Jak ludzie nie potrafią szanować pracy innych.Ehh...No cóż takie życie ;< Niestety.
    Widzę,że podłapałaś hasło w moim poprzednim komemtarzu.A ty,ty,:) Wirtualny hug.Serio przytulam monitor.CZY JA PRZYTULAM MONITOR?! Boje sie o siebie.
    Zawsze z Tobą
    P.

    OdpowiedzUsuń
  10. nie smutaj, słonko. To Ty jesteś świetna, nie ona. :D

    OdpowiedzUsuń