piątek, 15 listopada 2013

#304 Krótkie imaginy

1) *Ty i Niall zerwaliście 2 lata temu. Jesteś na koncercie chłopaków, którzy teraz zaczną śpiewać "Over Again". Nagle Niall ogłasza, że chce być znowu z Tobą.*
Niall: Wiem, że jesteś na widowni [T.I]... Widzę cię.. Co powiedziałaś? Możemy zacząć wszystko od nowa? *patrzy na Ciebie.*
Tłum: Powiedz tak! Powiedz tak! Powiedz tak! *zaczął krzyczeć.*



2) *Niall podczas wywiadu z chłopakami, zaczyna udawać Ciebie.*



3) *Jesteś redaktorką i przeprowadzasz wywiad z One Direction. Harry cały czas z Tobą flirtuję. Jesteś bardzo nieśmiałą osobą, gdy patrzysz na Harry'ego widzisz, że on cały czas na Ciebie patrzy. Uśmiechasz się, rumienisz i patrzysz w dół, a Harry uśmiecha się, przegryzając wargę.*



4) *Ty i Harry pokłóciliście się i chcesz odejść. Chciałaś zacząć płakać, ale to Harry rozpłakał się pierwszy i błagał cię, żebyś została.*
Harry: [T.I].. nie odchodź, proszę nie odchodź, błagam cię,  tak bardzo cię przeprasza, jestem głupi, naprawdę.. proszę cię zostań, chcę żebyś została, bez Ciebie moje życie nie byłoby takie same, byłbym wrakiem kochanie.. proszę zostań, błagam cię o wszystko co mam, proszę kochanie.. proszę.



5) *Zayn ogląda Twoje zdjęcia z dzieciństwa.*
Niall: To [T.I], jak była mała? *pyta z ciekawości.*
Zayn: Tak.. czyż nie jest słodka? *uśmiecha się.*



6) *Louis i Zayn nie wiedzą, że stoisz za nimi.*
Louis: Aww, podkochujesz się w [T.I]. *śmieje się Lou.*
Zayn: Tak, wiem. Przestań mnie drażnić, Louis! *śmieje się, uśmiechając.*



7) *Siedziałaś na kolanach Liama i poszłaś zrobić sobie coś do picia.*
Louis: Wygląda na to, że dla [T.I] nie ma już miejsca. *mówi, rozrzucając na spodniach Liama chrupki.*
Liam: Louis! Nie mogę być na Ciebie wściekły. *je chrupki.*
 


8) *Występujesz z Liamem w teledysku do "Story of My Life".*
Liam: Cieszę się, że [T.I] wystąpi ze mną w teledysku. Ona jest całym moim światem,  i dlatego chciałem, żeby ze mną wystąpiła.



9) *Chłopcy występują w japońskim wywiadzie.*
Louis: [T.I] chciałaby takie! Już wiem co kupię jej na święta. *mówi i wszyscy wybuchnęli śmiechem.*



10) Redaktor: Macie znajomych i rodziny, które są prawie na wszystkich koncertach. Kto jest najlepszą lub najzabawniejszą osobą?
Harry: [T.I]. Dziewczyna Louisa. *odpowiada.*
Zayn: Zgodzę się z Tobą, bracie! *patrzy na Harry'ego.*
Niall: Zdecydowanie [T.I].






_________________________________________________________________________________
nie poszłam dzisiaj znowu do szkoły, bo było mi kiepsko, ale już jest trochę lepiej...
Up | via Tumblr

co u was kochani?
jak w szkole?

UŚMIECHNIJCIE SIĘ - DZISIAJ PIĄTEK I WEEKEND! :)
FRIDAY!

Untitled

wiecie, jakie mam jedno z moich marzeń?

że kiedyś was spotkam na żywo i się poznamy :)
beautiful | Tumblr


mam nadzieję, że miło wam się czytało imaginy :)

pozdrawiam was cieplutko xoxo
Untitled | via Tumblr

12 komentarzy:

  1. Extra po prostu świetne. 7 <3 haha
    Też mam nadzieję,że się spotkamy ;)))
    Ciągle chorujesz ;(( To chyba nic poważnego co nie ? ;/
    Pozdrowionka i zdrówka
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy w 304 jest zajebisty aż się popłakałam! w sumie teraz caly czas płacze bo sobie go przypominam ciągle. Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  3. boskie najlepszy 7

    OdpowiedzUsuń
  4. 5 boskie
    kiedy dodasz coś na bloga o JB

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez nr.1 i nr.4 uroniłam kilka łez... nr.9 to cała prawda... chcę takie rękawiczki C: Skąd wiedziałaś, hm? xD
    Imaginy czytało się z wielką przyjemnością :) ogólnie czytanie ich to jak taka nagroda na koniec dnia :) Dzięki za wszytko ;*
    PS
    Życzę zdrowia kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg, ostatni gif to Cory Monteith <3 Od jego śmierci nie mogłam patrzeć na jego zdjęcia bo od razy ryczałam ale ten jakoś mi poprawił humor ;o Imaginy jak zwykle świetne! Czekam na następne ! :> -Ania.

    OdpowiedzUsuń
  7. super imaginy!!!
    Sory za spam ale dopiero rozkręcam bloga!!
    loveloveloveloveloveloveit.blogspot.com
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarąbiste, a szczególnie 7, 9 i 10 :D oby tak dalej, słonko :)
    zapraszam do mnie http://i-wanna-your-love.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń