wtorek, 12 listopada 2013

#302 Krótkie imaginy

1) *Liam zauważa Ciebie i waszą córkę w tłumie na koncercie. Ogromny uśmiech pojawia się na jego twarzy, gdy macha do was.*



2) Redaktor: Czy [T.I] miewa jakieś trudności? W końcu chodzi na randki z chłopakiem z najpopularniejszego zespołu na świecie! *pyta.*
Liam: Myślę, że na początku. Ale ona jest twarda i mi ufa. Myślę, że ona jest już gotowa na związek. To, sprawi, że będziemy silniejsi niż kiedykolwiek.



3) Podczas koncertu, Niall patrzy na Ciebie i rusza brwiami, podczas, gdy gra na gitarze.*



4) *Niall przytula Twojego tatę.*
  


5) *Wiesz, że Zayn został w domu, bo jest chory, a ty musiałaś jechać do pracy. Nagle, Zayn wysyła ci na telefon film, w którym żąda, żebyś wróciła do domu i zjadła z nim obiad.*
 


6) Zayn: Możesz sprawdzić moje plecy, stary? Strasznie mnie bolą. *prosi Liama.*
Liam: *szepcze mu do ucha* Wygląda na to, że ostatniej nocy, nieźle bawiłeś się z [T.I].
 


7) *Louis Tomlinson jest Twoim nauczycielem. Nagle on patrzy na Ciebie, tak, gdy przyłapuję cię na tym, że się na niego patrzysz.*



8) *Na wywiadzie, redaktor mówi fałszywe informacje na temat Twojego i Louisa związku, ale redaktor o tym nie wie.*
Louis: Jak można rozsiewać takie bzdury, człowieku!



9) *Harry przeprowadza wywiad o Tobie i cały czas się na Ciebie patrzy.*
Harry: [T.I] jest miłą i zabawną osobą. Zawsze dobrze czujemy się ze sobą. Zawsze jestem z nią i zawsze brzuch mnie boli, gdy ona mnie rozśmiesza. Jej żarty są naprawdę straszne, mam lepsze żarty z "puk puk", um.. ale tak czy inaczej, [T.I] jest jednym z najlepszych ludzi w moim życiu, nie mogłem prosić o lepszą dziewczynę, a teraz patrze na nią i widzę, że odprawia jakiś idiotyczny taniec, ale i tak ją kocham.



10) *Masz klaustrofobię. Kiedy ty i Harry wychodzicie z samochodu po waszej radnce, od razu otaczają was fani. Jesteś przerażona i Harry, każe każdemu zejść z drogi i staje przed Tobą.*
Harry: Już w porządku, oddychaj, dobrze kochanie? Jestem tu. *uspokaja cię*







_________________________________________________________________________________
znowu do szkoły, tak mi szybko weekend przeleciał :(

co u was miśki?
jak w szkole?

ja mam cały tydzień wolny od sprawdzianów i kartkówek, jedynie jutro muszę iść napisać tylko sprawdzian z anglika i to wszystko :3

Home Alone - perfect for Christmas !

mam nadzieję, że miło wam się czytało imaginy i humorek wam się poprawił xd

pozdrawiam was gorąco i powodzenia jutro w szkole! xoxo

fingers | via Tumblr

Tumblr

9 komentarzy:

  1. Ooo 1. mnie urzekło.A co do imaginów... PER-FECT
    Farciara z ciebie masz cały tydzień bez tych wszystkich bzdur ;(((
    Miło jest tak sobie posiedzieć i poczytać świetne imaginy z racuchem w łapie :)
    Pozdrawiam cieplutko
    P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super imaginy :************

    OdpowiedzUsuń
  3. Imaginy jak zawsze świetne.Ty to się masz fajnie ja codziennie mam jakiś sprawdzian i co najmniej trzy kartkówki.Fajnie,że codziennie dodajesz te imaginy,bo od razu humorek się poprawia i zapomina się o szkole.

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Piszesz świetne imaginy.
    2. Wrócisz jeszcze do pisania 'tweetów'? Pytam bo to ciekawy pomysł, i naprawdę Ci to wychodzi. W sieci pełno jest blogów z imaginami, gifami, faktami etc. A Ty wpadłaś na nietypowy pomysł. I to mnie właśnie przyciągnęło do Twojego bloga.

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula ma rację. Chciałambym znowu poczytać tweety

      Usuń
  5. Wspaniałe :)
    zapraszam do mnie : http://i-wanna-your-love.blogspot.com/
    pozdrawiam słonko :)

    OdpowiedzUsuń