sobota, 2 listopada 2013

#294 Krótkie imaginy

1) *Liam się w Tobie podkochuje i zaprasza cię na randkę, ale niestety musisz odmówić, bo masz coś bardzo ważnego do zrobienia w tym samym dniu.*
Liam: [T.I], poszłabyś ze mną na randkę w niedzielę? *patrzy na Ciebie i jego oczy błyszczą.*
Ty: Chciałbym Liam, ale mam coś wtedy bardzo plnego i ważnego do załatwienia.. *mówisz mu i Liam jest smutny, ale rozumie, że coś ci wypadnie.*
Zayn: Nie martw się, pójdziesz z nią na randkę innym razem, ona na pewno też tego chce, stary! *próbuję go pocieszyć.*



2) *Liam Payne to Twój chłopak i jakiś chłopak się nad Tobą znęca, więc Liam reaguję.*
Liam: Więc [T.I]? Gdzie jest ten gówniarz, który się nad Tobą znęca?



3) Tłum: Kochamy [T.I]! Kochamy [T.I]! *krzyczą, a Niall się uśmiecha.*
Niall: Oni cię kochają.. *patrzy na Ciebie.*
  


4) *Ty i Niall jesteście najlepszymi przyjaciółmi, którzy dzielą mieszkanie. Starasz się dowiedzieć, co to jest za dziewczyna, o której co chwile mówi, że jest niesamowita. Tak naprawdę to jesteś ty, ale ty o tym nie wiesz..*
Ty: Niall, co to jest za niesamowita dziewczyna o której co chwilę mówisz? *pytasz z ciekawością.*
Niall: Nie powiem ci, [T.I].
Ty: Czy to ja Niall? To ja prawda?! Żartuje, ale serio, powiedz mi, kto to? *błagasz go.*
Niall: Nie wiem, może to jesteś ty [T.I].. *patrzy na Ciebie i rusza brwiami.*



5) *Jesteś na koncercie chłopców. Zayn cię zauważa i uśmiecha się do Ciebie.*



6) *Zayn jest na wywiadzie i redaktor mówi, że ma dla niego niespodziankę, a dokładniej Ciebie.*
Redaktor: [T.I] jest tutaj z nami.. ona właśnie wejdzie tutaj w tej chwili! *wchodzisz, machasz do niego i zaczynasz się śmiać.*
Redaktor: Awe.. patrzcie na uśmiech na twarzy Zayna!
Zayn: Uwielbiam widzieć ją szczęśliwą i rozbawioną, wtedy wygląda idealnie. *uśmiecha się.*



7) *Louis się w Tobie podkochuje. Powiedziałaś mu, że wybierasz się na randkę z chłopakiem do miejscowej restauracji, więc Louis postanawia szpiegować was z daleka wraz z Liamem.*
Liam: Czy nie jesteś trochę nadopiekuńczy Lou? *pyta.*
Louis: Tak.. ale, [T.I] jest moja, i gdyby ten chłopak chciał ją pocałować.. będę musiał to oglądać..



8) *Jesteś z Louisem na Skype. Nagle on zaczyna robić śmieszne miny do Ciebie i waszej córki, dzięki czemu nie możecie przestać się śmiać.*
  


9) *Ty i Harry przyjechaliście do Twoich rodziców na obiad. Gdy siadasz naprzeciwko niego przy stole, jego oczy momentalnie cię "pieprzą", a ty to zauważasz.*
Ty: *szepczesz do niego* Harry... uspokój się bestio.



10) *Harry opowiada o waszym zerwaniu w wywiadzie.*
Harry: Wiesz, ja po prostu.. Czuję, że zasłużyła na lepsze życie. Było strasznie, nigdy nie skontaktowałem się z nią, byłem zbyt zajęty, a ja chciałem mieć czas, aby ją przytulić i pocałować, trzymać ją w swoim ramionach i powiedz jej, że wszystko będzie w porządku, ale ja tego nie robiłem, i czuję się okropnie, a teraz jej nie ma, i myślę, że to prawda, że nigdy nie wiesz, czy ktoś lub coś jest z Tobą, i pewnego dnia nie zniknie z Twojego życia. Tęsknię za [T.I] bardzo mocno i mam nadzieję, że ona za mną też, ale to jest oczywiste, że to boli, ale ja po prostu miałem z tym do czynienia wiesz? .. jeżeli [T.I] ogląda to w tej chwili.. Chciałem tylko powiedzieć jej, że wciąż cię bardzo mocno kocham [T.I], możemy być daleko od siebie, ale moja miłość do ciebie nie przestanie istnieć, brakuje mi Twojego uśmiechu, Twojego cudownego śmiechu, tęsknię za całą Tobą, za nami. Nadal mam Twoją chustę i noszę ją czasem, tylko dlatego, że pachnie jak ty, i przypomina mi Ciebie, i gdy czuję ten zapach, mam zamiar zacząć płakać..






_________________________________________________________________________________

twitter - KLIK

tumblr - KLIK

piszcie do mnie, proooszę :)

co u was kochani?
jak mija wam sobota?

jak emocje przed niedzielą, gdy obejrzymy teledysk do Story of My Life? :)

ja jutro jadę na mecz *o*

u mnie jest najlepsze to, że z grypy jelitowej przeszłam na normalną grypę... JA MISTRZ :))))))))))))))))))))))

mam nadzieję, że imaginy będą się podobać :)

pozdrawiam was gorąco i naprawdę piszcie komentarze, wtedy szczerzę się do komórki proszę :) 

piszcie do mnie na twitterze i tumblrze, proszę czuję się samotna :<<

pozdrawiam was gorąco i miłej nocy xoxo




11 komentarzy:

  1. SUPER!!!! Jak ja kofffffam twoje imaginy^^ Rządzisz <3
    A, no i zdrowiej dziewczyno!!!!!!!!!! <3
    Nicol <3
    http://harrykochakotki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. WSPANIAŁE!!!! SUPER!!! Sprawdzanie co chwile czy nie mam nowych imaginów na twoim blogu to mój rytuał.Zapraszam na ever-findyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aww :3 Jakie gify urocze C: No i twoje imaginy bardzo dobrze do nich pasują <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Są super!!!Nie mogę doczekać się następnych .xoxox

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie najlepsze 2,7,9
    kiedy dodasz coś na bloga o JB ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie czytasz komentarzy :c Teledysk można było obejrzeć już wczoraj, ale dzisiaj jest już zablokowany, wiele osób już go widziało! Najlepszy teledysk, słodki i wzruszający. Fajnie, że występują tam rodziny chłopaków ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko!! Cudowne są ... Ostatni mnie rozwalił C: Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno mnie tu nie bylo....
    Imaginy jak zawsze cudowne, juz nie moge doczekac sie na nastepne
    Pozdrawiam Z.

    OdpowiedzUsuń
  9. normalnie sie na ostatnim popłakałam. dziewczyno ty masz zajebiste pomysly@ rób non stop te krótkie imaginy ok? ja czekam to moj ulub. blog. sa zajebiste

    OdpowiedzUsuń