środa, 1 maja 2013

#180 Krótkie imaginy

1) Twój tweet: Liam umie zrobić francuski wdech, a ja nie mogę :( Wygląda gorąco mimo, że to robi! xx



2) Tweet Liama: Jestem chory, więc przytulam się z [T.I] w naszych dopasowanych majtkach batmana! xx



3) Twój tweet: Wszystkiego Najlepszego Harry!! Jesteś niesamowity i mam nadzieję, że Twoje urodziny będą również niesamowite. Kocham Cię skarbie! xxx PS mam nadzieję, że cieszyły Cię striptizerki! ;)




4) Tweet Johannah: [T.I] właśnie urodziła zdrowego chłopca i już jestem w nim zakochana! Jestem z Ciebie dumna mój synu @Louis_Tomlinson! Wiem, że będziecie wspaniałymi rodzicami dla @[Imię synka]! xx Kocham go już :)



5) Tweet Nialla: Piję lemoniadę z moim skarbem [T.I] w gorący dzień! xx



6) Tweet Danielle: [T.I] i ja zrobiliśmy pyszne desery dla naszych chłopaków, gdy są na próbach! xx



7) Tweet Lou: [T.I] i ja przynieśliśmy wczoraj szczeniaczka i zanim poszliśmy do łóżka powiedziałem "proszę, niech idzie z nami" i pies spojrzał na mnie tak.. Myślałem, że tylko ja mogę robić takie miny w domu.



8) Tweet Eleanor: [T.I], Danielle i ja jedziemy zobaczyć, naszych chłopców! xx Jestem bardzo podekscytowana!



9) Tweet Liama: Wiem, że nie powinienem siedzieć na Twitterze, ale jestem w podróży poślubnej i chciałem wam pokazać, gdzie ja i [T.I] jesteśmy.. Tu jest przepięknie!!!



10) Twój tweet: Więc moja mama przyszła i powiedziała mi, że potrzebuje pomocy w sklepie spożywczym, a kiedy otworzyłem bagażnik, to, co widziałem! Jest wreszcie w domu! xx :)

9 komentarzy:

  1. No nareszcie są.. Stęskniłam się za tobą. Imaginy są świetne zresztą jak zawsze. Czekam na więcej ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie ,a zwłaszcza ostatnie! Niemogę doczekać się nastęonych ~Freedom

    OdpowiedzUsuń
  3. jeeej ale fajne! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne,kocham twojego bloga i wchodze na niego kilka razy dziennie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Nareszcie!! Stęskniłam się!!
    Kiedy beda nastepne?? Kocham je!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha Louis w bagażniku - też chciałabym mieć takiego przystojniaka w swoim.. a najlepiej Louisa ;c xD

    OdpowiedzUsuń