czwartek, 23 maja 2013

#211 Krótkie imaginy

1) Tweet Nialla: Greg i Denise wyszli i zostawili mnie i [T.I] mojego siostrzeńca na noc. Widząc [T.I] z nim, jestem szczęśliwy, że wiem, gdy będziemy mieć własne dzieci ona będzie wspaniałą mamą! xx



2) Tweet Zayna: Dzisiaj są urodziny [T.I] i nie mogę z nią świętować :( Wszystkiego Najlepszego kochanie! Kocham cię! I gdy wrócę do domu dam ci prezent ale na razie mogę dać Ci to hahaha xx



3) Twój tweet: Moja córka gra w piłkę nożną w tym roku i muszę powiedzieć, że jej trener piłki nożnej jest doskonały! Może uda mi się porozmawiać z nim po treningu ;) hahaa kocham cię skarbie @Louis_Tomlinson xx



4) Tweet Hazzy: Nie ma nic lepszego, niż poranne bieganie. [T.I] postanowiła do mnie dołączyć i, gdy biegliśmy pod górę, cały czas na nią patrzyłem. Wooah kochanie nie wiedziałem, że jesteś, tak elastyczna ;) haha



5) Twój tweet: Skończyłam szkołę i przyłączyłam się do chłopaków w trasie kilka dni. Teraz, jestem z tyłu sceny z @Louis_Tomlinson i @NiallOfficial przed wieczornym koncertem. Tęskniłam bardzo za moimi chłopakami! xx



6) Tweet Liama: Już czas! @[Twoja nazwa] jest w pełnej pracy, więc dziecko Payne powinno być już wkrótce..Ahhh. Mam nadzieję, że następny tweet napiszę o tym, że jestem tatusiem :) xx



7) Tweet Danielle: Myślałem, że to byłoby sprawiedliwe, by pokazać wszystkie moje sukienki na wesele [T.I]. To już czas, żeby wybrać jedną!! Kocham cię [T.I] i wiem, że czekałyśmy na ten dzień, odkąd byliśmy dziewczynkami. Staram się nie płakać haha xx kocham cię skarbie



8) Tweet Nialla: @[Twoja nazwa] i ja relaksujemy się w hotelu przed dzisiejszym koncertem! Miło być samemu na balkonie z [T.I], a chłopaki poszli popływać. Nie mogę się doczekać, aby dzisiaj was wszystkich zobaczyć xx



9) Tweet Zayna: [T.I] i ja mieliśmy wielką kłótnie w nocy i spałem na kanapie. Rano poszedłem do niej, żeby ją obudzić i zobaczyłem ją, tulącą się do psa :( Naprawdę szkoda, że to nie ja!
|


10) Tweet Hazzy: Jestem na górze i pakuję nas do trasy, gdy Louis jest na dole z dziećmi..Niestety nie możemy mówić o niegrzecznych rzeczach głośno, więc Louis wysyła mi wiadomości haha ;) @Louis_Tomlinson, poczekajmy, aż dzieci pójdą spać i wtedy będę mógł się Tobą zająć kochanie xx


5 komentarzy:

  1. to 10 mnie rozwaliło Larry is real <3

    OdpowiedzUsuń
  2. larry..
    Super super,
    Liaś i poród :')

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedys twoje tweety byly lepsze, teraz prawie non stop jest Larry, moglabys od czasu do czasu napisac cos o El, no jezeli chodzi o dziewczyny to piszesz tylko o Dan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Larry'ego to dopiero z czwarty-piąty taki tweet a jeśli chodzi o to pisanie tweetów o El, to właśnie z nią jest najwięcej. Przeczytaj sobie poprzednie posty ..

      Usuń