wtorek, 21 maja 2013

#201 Krótkie imaginy


KOCHANI POSTARAM SIĘ JAK NAJCZĘŚCIEJ DODAWAĆ IMAGINY, ALE NIE WIEM CZY TO SIĘ UDA.. WIECE, EHH.. JESTEM CHORA. WCZORAJ PO POBRANIU KRWI, POSZŁAM NA PRZYSTANEK I ZEMDLAŁAM PO RAZ PIERWSZY W ŻYCIU. NA SZCZĘŚCIE BYŁA ZE MNĄ MAMA. I NA RAZIE BĘDĘ W DOMU, WIĘC BĘDĘ STARAŁA SIĘ JE DODAWAĆ :)



1) Tweet Danielle: Świętowanie z Perrie i Eleanor, [T.I] zaręczyn! Życzę wam wszystkiego najlepszego z Niallem xx Jesteście dla siebie stworzeni! Kocham was i wiem, że będzie dzisiaj szalona impreza xx



2) Twój tweet: Chłopcy śpią, co oznacza, że mogę spędzić czas sam na sam z Harrym! Obejrzymy film i zrobimy coś szalonego ;) kocham cie kochanie xx



3) Tweet Lou: [T.I] i ja jesteśmy na małych wakacjach na Bermudach! Cieszymy się pogodą i pięknymi ludźmi. Kocham cię skarbie i dziękuję za znoszenie mnie i moje szalone hormony! x



4) Tweet Eleanor: [T.I] i ja właśnie skończyliśmy pokaz mody dla Topshop i jako prezent pozwolili nam wziąć kilka ciuchów z pokazu!! xx



5) Tweet Nialla: Paul wezwał mnie do szatni, ponieważ menedżerowi chcieli ze mną rozmawiać. Byłem trochę zdenerwowany, ale kiedy wszedłem, usłyszałem ''TATA!'' odwróciłem się i zobaczyłem moją żonę [T.I] i moją córkę, które przyszły mnie zaskoczyć! Bardzo za moimi dziewczynami tęskniłem xx



6) Tweet Liama: [T.I] i ja jedziemy na spotkanie z moją mamą i siostrami! Ona jest zdenerwowana, ale wiem, że pokochają ja tak samo, jak ja. Do zobaczenia @NicolaPayne2788 i @RuthPayne0990. Powiedzcie mamie, że będziemy za 20 minut! xx



7) Tweet Zayna: Tom i Lou zostawili mnie i [T.I], Lux na cały dzień! Lux mówi, że jestem jej ulubionym wujkiem haha xx



8) Tweet Hazzy: Podczas jazdy, [T.I] i ja znaleźliśmy tego szczeniaczka na poboczu. Ona go umyła i nakarmiła, ale powiedziałem jej, że nie możemy go zatrzymać. Ale myślę, że powoli jest on w moim sercu...ehh, myślę, że możemy go zatrzymać! x



9) Tweet Nialla: Słońce świeci, trasa się skończyła i teraz jestem w stanie zrelaksować się w domu z moją [T.I]. Kocham to życie!!! xx



10) Tweet Liama: [T.I] i ja rozmawialiśmy przez telefon, gdy nagle nas rozłączyło :( Oddzwoń kochanie. Brakuję mi Twojego głosu i mam tylko 30 minut i zaraz idę na wywiad xx

1 komentarz:

  1. Powrotu do zdrowia :) też ostatnio zemdlałam O_o dziwne uczucie hah a imaginy jak zawsze super :*

    OdpowiedzUsuń