środa, 22 maja 2013

#208 Krótkie imaginy

1) Tweet Zayna: Miałem przyjechać do domu w nocy, ale z powodu burzy mój lot odwołano. Kiedy przyjechałem do domu, zobaczyłem [T.I] leżącą na kanapie. Moje biedactwo ma katar i gorączkę. Mam zamiar przenieść ją do naszego łóżka i dać jej trochę zupy, pooglądać z nią filmy i przytulać ją. Ahh, dobrze być już w domu. x



2) Twój tweet: Kiedy byłam tu we Włoszech, nie czułam się dobrze, więc postanowiłam zrobić test ciążowy. Test wyszedł pozytywny i Harry jest szczęśliwy! Chciał znaleźć jakiś sposób, żeby powiedzieć o tym chłopakom i fanom. Harry włożył piłkę pod koszulkę i powiedział "Jestem dumny, was wszystkich poinformować, że [T.I] i ja będziemy mieli dziecko!'' Niemądry chłopak, ale jest szczęśliwy! Kocham cię skarbie xx



3) Tweet Nialla: Poszedłem z chłopakami na lotnisko, odebrać Eleanor i Danielle. Jak wysiedliśmy z samochodu, ciągle mówiłem chłopakom, jak bardzo brakowało mi @[Twoja nazwa]! Jak byliśmy coraz bliżej lotniska, zobaczyłem, że ona do mnie biegnie. Nie mogłem w to uwierzyć!! Gdy wracaliśmy, chłopcy powiedzieli dziewczynom, jak bardzo tęsknili i, że ja najbardziej tęskniłem za [T.I]. Nie wierzę, że mam swoją dziewczynę obok siebie! x


*Nagle Zayn odpisuje.*
Tweet Zayna: @[Twoja nazwa] Nie mógł przestać narzekać, jak bardzo tęskni za Tobą! Haha cieszę się, że już jesteś z nami.


4) Tweet Lou: Wróciłem do domu w samą porę, żeby zobaczyć [T.I], która przygotowuję się do swojego występu. Na występie poszedłem za kulisy, aby ją zobaczyć i zobaczyłem ją w kącie, patrzącą przez okno. Widziałem, ze jest zdenerwowana. Wszystko będzie dobrze kochanie i ja jestem z Ciebie dumny! Kocham cię xx



5) Tweet Eleanor: Moja najlepsza przyjaciółka [T.I] dzisiaj wychodzi za mąż za Liam'a! Nie mogę uwierzyć, że ten dzień tak szybko nadszedł. Pamiętam, gdy pierwszy raz mi powiedziała, że jest tak szczęśliwa! Powiedziała mi, gdzie ceremonia się odbędzie i wystrój zapiera dech w piersiach. Najlepsze życzenia dla was obu i kocham was! xx



6) Tweet Zayna: Dzisiaj mieliśmy dzień wolny w Brazylii, więc [T.I] i ja postanowiliśmy iść na plażę. Czuję się dobrze, że jestem tu sam z nią bez chłopaków lub bez zarządców. Myślę, że ona jest urodzoną rybą, bo nie może się nacieszyć wodą hahaha kocham cię skarbie xx



7) Tweet Eleanor: [T.I] i ja kupiliśmy sobie to, ale to było zbyt normalne. Więc zdecydowaliśmy się dodać własne indywidualne podejście do niego i teraz jest gotowa do użycia! xx



8) Tweet Hazzy: Dzisiaj, [T.I] rodzina i moja rodzina przychodzą na kolację. [T.I] i ja jesteśmy trochę zdenerwowani, ale mamy nadzieję, że wszystko będzie dobrze! Wiem, że będą szczęśliwi, jak im powiem, że spodziewamy się dziecka. Przy okazji, świetny wystrój kochanie xx



9) Tweet Lou: Myślę, że to jest to, co się dzieje, gdy zostawiam @Harry_Styles obowiązek ubrania go haha xx


*Harry mu odpisuję.*
Tweet Hazzy: Chciałem tylko, żeby wyglądać jak jego tata, kochanie ;)



10) Twój tweet: Obudziłam się trochę za wcześnie i usłyszałam @Real_Liam_Payne jęczącego moje imię. Popatrzyłam na niego i zobaczyłam, że pies liże jego nogę i próbuję ją przytulić. Staram się powstrzymać śmiech, gdy Liam to cały czas powtarza "yea kochanie, własnie tak" hahaha xx

7 komentarzy:

  1. HAHAHHHAHHAHAHAH. MEGAAA <33
    TYLKO MAM PYTANIE ...
    CO TO JEST TO W 7) ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taki lejek :)

      Usuń
    2. Na imprezach jedna osoba bierze rurkę do ust, a inni wlewają do niej piwo, taki konkurs kto więcej i szybciej wypije całe na raz ;P Głównie jest to w Amerykańskich filmach ;D

      Usuń
  2. masz talent oby tak dalej.zajebisty blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ahh Liaś nie grzeczny xD (10)
    Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń