niedziela, 5 maja 2013

#183 Krótkie imaginy

1) Tweet Louisa: [T.I] i ja zrobiliśmy sobie dzisiaj tatuaże! Jej tatuaż, jeszcze musi dostać kolorów i wszystko będzie zakończone. Na razie jest w porządku xx



2) Twój tweet: Jest godzina piętnasta i Liam teraz dopiero się obudził! Musiał mieć ciężką noc ;) xx



3) Twój tweet: Harry stara się mnie przekonać, żeby kupić ten fotel. Tymczasem on się nie chcę z tego fotela ruszyć! haha xx






4) Tweet Danielle: [T.I] dała mi dziewczyny na dzień, podczas, gdy ona i [Imię Twojej Przyjaciółki] spotkały się po sześciu miesiącach! Więc, to jest wypełniony zabawą dzień z ciocią Dani (P.S powiedziały, że jestem ich ulubioną ciocią) xx



5) Tweet Zayna: Dni, takie jak te sprawiają, że nie chcę iść do pracy.. Chcę po prostu zostać w domu i przytulać się z [T.I] xx



6) Twój tweet: Niall przygotowuję się do [Imie Twojej Przyjaciółki] ślubu! To sprawia, że jestem podekscytowana naszym ślubem xx Wyglądasz gorąco w tym garniturze kochanie ;)



7) Twój tweet: To była dzika noc dla pana Styles! xx On nadal leży w łóżku zmęczony.



8) Tweet Liama: Idziemy do klubu, gdy nagle Zayn krzyczy "Co tam dziewczyny... Przepraszam, że ssie jego fiuta!".



9) Tweet Josha: Jesteśmy w poczekalni z Liamem, aż [T.I] urodzi dziecko! Mój biedny kolega jest nerwowy haha



10) Twój tweet: Jest gorący poranek i mojego chłopaka drażniły loki! Kochanie Twoje loki są seksi!! xx

5 komentarzy:

  1. Hahahahaha najlepszy to chyba 8 hahahahaha ile razy go przeczytam to się śmieje..
    Twoje imaginy są świetne. Szybko dodawaj nowe bo już usiedzieć nie mogę. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego, wszystkiego co najlepsze, żebyś spotkała One Direction i Justina Biebera i dodawała więcej imaginów ! Kochamy Cię !
    Mysia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego! <3 a imaginy i tak świetne więc chyba raczej i tak nie muszę tego pisać :)

    OdpowiedzUsuń