niedziela, 19 maja 2013

#200 Krótkie imaginy

1) Tweet Lou: Moja narzeczona [T.I] jest w pracy i paczka przyszła do niej. Postanowiłem zobaczyć co jest w paczce i zobaczyłem bukiet na nasz ślub! Jestem podekscytowany, że wezmę ślub z [T.I], miłością mojego życia! x



2) Tweet Liama: [T.I] i ja zdecydowaliśmy, że w nowym roku będziemy ćwiczyć razem! Starałem się zrobić 10 przysiadów ale po 3 już nie mogłem haha. Mamy wiele do zrobienia, ale jak [T.I] mnie motywuje, wiem, że mogę to zrobić! xx



3) Tweet Hazzy: Budząc się obok [T.I] i wplątaną jej ręką w swoją to najlepsze uczucie na świecie! Kochanie, jesteś wszystkim, czego potrzebuję i nigdy nie puścić! xx



4) Twój tweet: Starałam się być sexy dla @Louis_Tomlinson, ale myślę, że to nie wyszło zbyt dobrze lol moje biedne kochanie jest sfrustrowane! Nie martw się kochanie, jeszcze tylko 2 dni i się zobaczymy xx



5) Tweet Nialla: Kiedy się obudziłem, byłem naprawdę śpiący, więc poszedłem do łazienki, jak zwykle..ale kiedy wyszedłem, mój pies skoczył na mnie i nas obalił! Minęło 5 minut, a on nadal nie chce ze mnie zejść.. [T.I] kochanie, możesz wejść na górę i mi pomóc?! xx



6) Tweet Liama: Lubię jeździć w trasy i poznawać was ludzie! Bez was, nie było by mnie tam, gdzie jestem teraz. Ale jedną rzecz, którą kocham, jest w moim domu, leżąca obok mnie w łóżku, moja żona [T.I]. xx



7) Twój tweet: Gdy ja robiłam coś na zewnątrz, w tym czasie moje córki pomalowały taty paznokcie, gdy śpi. Nieźle jak na 7 i 5 lat haha xx



8) Tweet Hazzy: Wróciłem do pokoju hotelowego i zobaczyłem płatki róż prowadzące z łazienki do łóżka. Kiedy tam wszedłem, zobaczyłem [T.I] czekającą na mnie w łóżku! Byłem w końcu szczęśliwy, że mogłem ją w nocy tulić do siebie niż któregoś z chłopców lub poduszkę! xx



9) Tweet Lou: [T.I] i ja wróciliśmy ze szpitala do domu z naszą małą księżniczką! Jedyny problem, gdy chcemy włożyć ją do łóżeczka, pies na nas warczy. Widać, że ją lubi haha xx



10) Tweet Nialla: [T.I] i ja wybieramy menu na nasz ślub! Poza tym widząc ją w pięknym stroju, myślę, że najważniejszą częścią ślubu jest upewnienie się, że jedzenie jest dobre! x

1 komentarz: