środa, 8 maja 2013

#185 Krótkie imaginy

1) Tweet Lou: Uczyłem [T.I] jak serfować i nauczyła się już w kilka godzin! xx To jest moja dziewczyna :)



2) Tweet Zayna: Kupiłem zegarki dla mnie i [T.I]. Wesołych Walentynek kochanie! x



3) Tweet Liama: Wracam do domu z trasy i jestem witany z wanną wody przygotowane przez [T.I]! xx Dołączysz do mnie kochanie? ;)



4) Tweet Hazzy: Wiadomość do wszystkich, [T.I] wysłała mi wiadomość o niegrzecznych treściach...



5) Tweet Toma: Gratuluję Harry i [T.I]! Najlepsze życzenia dla Was i waszego nowego dziecka! Harry zachowuję się jak mały chłopiec w poranek Bożego Narodzenia.
   
   


6) Tweet Zayna: Gdy wracam do domu, bardzo zmęczony, to [T.I] umie mnie rozweselić ;) xx



7) Tweet Nialla: Tak bardzo kocham moją dziewczynę [T.I], ale jedzenie i tak zawsze na pierwszym miejscu! xx



8) Tweet Liama: [T.I] i ja jedziemy na wakacje, tylko na tydzień i nie rozumiem dlaczego musimy brać tyle torb! xx



9) Twój tweet: Oglądam @Louis_Tomlinson za kulisami! Jako, że ma katar, myślę, że on nadal brzmi niesamowicie. xx



10) Twój tweet: Spędzam czas z Liamem przed dzisiejszym koncertem i uczy mnie jak prowadzić łódź! x Przy okazji, jesteś gorącym kapitanem, kochanie ;)

4 komentarze:

  1. Świetne.. Hahaha nie mogę z 5 hahahaha.
    Wchodzę tu dosłownie nałogowo.. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również!!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie. wiesz ,że twoje imaginy mnie uzależniły?? Kocham i czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń