wtorek, 21 maja 2013

#202 Krótkie imaginy

1) Twój tweet: Szykuję się na kolację z moimi rodzicami i szukam po całym domu moją ulubioną czerwoną szminkę! Kiedy weszłam do swojego pokoju, zobaczyłam Zayn'a malującego sobie usta moją szminką.. naprawdę kochanie?! hahaa Kocham go, ale czasami doprowadza mnie do szału!



2) Tweet Hazzy: Po wielu godzinach [T.I], urodziła dziecko Styles! Jesteś wspaniała kochanie i jestem z Ciebie dumny. I poważnie nie mogę przestać na nią patrzeć...ona jest piękna. Nie mogę uwierzyć, że jestem tatą!! xx



3) Twój tweet: 12 godzinna podróż z chłopakami. Jeszcze nie opuściliśmy domu, a już się kłócą, kto gdzie siedzi... To jest bardzo interesujące xx



4) Tweet Nialla: Mam kilka dni wolnego, więc postanowiłem polecieć do [T.I] i mojego syna! Mamy spędzić nasze dni na plaży i mieć dużo zabawy. Chciałbym być z nimi do końca trasy, ale nie mogę :/ xx Kocham ich bardzo mocno



5) Tweet Zayna: Mój syn dostał karę, bo zbił [T.I] ulubiony wazon. Gdy leżeliśmy w łóżku, on postanowił  wsunąć to pod nasze drzwi. Nie wiem jak on to wymyślił ale jest dobry haha xx



6) Tweet Liama: [T.I] i ja zdecydowaliśmy się iść nurkować podczas wakacji na Bahamach. Chciałem zrobić jej niespodziankę i po wielu latach bycia razem, poprosiłem ją o ręke i powiedziała tak!! Jestem ogromnie prze szczęśliwy xx kocham cię skarbie!



7) Tweet Danielle: Spacer z moimi dziewczynami @EleanorJCalder i @[Twoja nazwa]. Miło wreszcie się z nimi spotkać, gdy jestem zajęta swoją pracą! xx



8) Twój tweet: Gdy Louis jest na próbach z chłopakami, ja postanowiłam spędzić dzień z jego mamą @JohannahDarling i jego siostrami! Nagle zobaczyłam jego zdjęcie z dzieciństwa, nie powinnam, ale zaczęłam chichotać. @Louis_Tomlinson kochanie byłeś taki słodki! xx


*nagle odpisuję Ci Louis.*
Tweet Lou: dlatego to było zdjęcie, którego nie chciałem Ci pokazywać! x



9) Twój tweet: Wróciłam wyczerpana z siłowni i wszystko co chciała zrobić to wziąć gorącą kąpiel w wannie. Wchodzę do łazienki i widzę w wannie Harry'ego. Zapytałam się co on tam robi, a on powiedział, że stara się być dla mnie sexy...Ohh kochanie haha xx



10) Tweet Nialla: [T.I] zrobiła ciasteczka i gorącą czekoladę na deser. 10 minut później, byłem pełny! Było pyszne kochanie xx Jesteś niesamowitym piekarzem!

2 komentarze: