środa, 22 maja 2013

#205 Krótkie imaginy

1) Twój tweet: Miałam do zrobienia prezentację do szkoły i poprosiłam chłopców, żeby mi pomogli przez rozmowę na Skype. Moi koledzy i profesor mieli niezły ubaw i to pozwoliło mi zdobyć 6. Haha szaleni chłopcyy xx Kocham was!



2) Tweet Stanleya Lucasa: Wyszedłem w nocy na kilka drinków z @Louis_Tomlinson i jego wspaniałą dziewczyną @[Twoja nazwa]! Nie pamiętam wiele z tego i gdy szedłem przez Louisa mieszkanie, zobaczyłem [T.I] i Louisa leżących w łóżku prawdopodobnie nago. Musieli mieć dziką noc haha xx



3) Tweet Nialla: Rozmawiam z wami wszystkimi na livestreamie, @[Twoja nazwa] wysłała mi smsa, że ona też to ogląda! Chcę tylko, żebyś wiedziała, że bardzo za Tobą tęsknie skarbie i zrobimy prywatny czat, gdy skończę rozmawiać z fanami ;) xx



4) Tweet Hazzy: Dzisiaj są @Louis_Tomlinson urodziny! @[Twoja nazwa] przyszła i pomogła mi go obudzić, dając mu urodzinowego całusa hahaa Bez ich obu, moje życie nie było by takie samo jak teraz z nimi. Kocham ich i Wszystkiego Najlepszego Boo Bear! xxx



5) Tweet Liama: Moja i [T.I] rocznica się zbliża, a ja nie wiem, co dla niej zrobić. Postanowiłem więc usiąść i spisać wszystkie powody, dla których ją kocham i dla każdego powodu chciałbym dać jej kwiat...Kupiłem tyle kwiatów, że w sklepie już ich zabrakło haha xx Nie mogę doczekać się jej reakcji.



6) Twój tweet: Zayn dzisiaj jedzie w trasę :/ Ponieważ on jest bardzo powolny, rano obudziłam go, pokazał mi tę twarz i powiedział mi, abym wskoczyła z powrotem do łóżka z nim, dzięki czemu możemy się jeszcze trochę poprzytulać :( Będę za nim bardzo tęsknić. xx



7) Tweet Liama: Po urodzeniu dziecka, [T.I] była nie pewna swojego ciała. Zawsze myślałem, że była najpiękniejszą dziewczyną na świecie i po urodzeniu dziecka, myślałem, że była jeszcze piękniejsza, że urodziła nam córeczkę. Chciała schudnąć, by mogła lepiej się czuć. 8 miesięcy później, [T.I] ma piękne ciało. Wyglądasz gorąco kochanie ;) Kocham cię! x



8) Tweet Hazzy: [T.I] wróciła do Stanów, aby odwiedzić swoją rodzinę, więc zostałem w domu tylko z kotem. Chciałem z nią porozmawiać na Skype, ale kot wlazł mi na kolana i mi nie pozwolił. Blokujesz mi dostępu?? Kochanie, zadzwoń do mnie, jeśli możesz :) Przez niego, nie będę mógł korzystać z komputera w najbliższym czasie.



9) Tweet Zayna: Jestem szczęśliwy, że jestem w USA w Dzień Niepodległości! Pierwszy raz obchodzę to święto i jestem szczęśliwy, że obchodzę go z [T.I]. Wow, dzisiaj zrobiliśmy bardzo dużo! [T.I] i ja poszliśmy pływać, zjedliśmy dużo jedzenia, graliśmy w gry z jej rodziną, a teraz siedzimy na dachu, żeby oglądać fajerwerki. xx Szczęśliwego Dnia Niepodległości Ameryko!



10) Tweet Danielle: Po próbach tanecznych, [T.I] i  ja postanowiłyśmy zjeść trochę mrożonego jogurtu w nowym miejscu, które otworzyło się tuż obok studia. To jest pierwszy raz, kiedy to jadłam i jest pyszne! Myślę, że będę tu przychodzić po próbach haha xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz