sobota, 18 maja 2013

#195 Krótkie imaginy

1) Twój tweet: Harry i nasza córeczka robią twitcam! Upewnijcie się czy wasze pytania są gotowe x  Nie możemy się doczekać, aby porozmawiać z wami wszystkimi!!



2) Tweet Liama: Udaliśmy się dzisiaj na USG i [T.I] i ja jesteśmy dumni! Cóż [T.I] jest po raz pierwszy w ciąży i dziecko Payne będzie tutaj w lipcu następnego roku xx Nie mogę się doczekać!!



3) Tweet Louisa: Niall pojawił się w drzwiach, [T.I] skoczyła na niego i razem upadli na podłogę. Teraz nie przestają się całować. Czy możecie wyjść z pokoju proszę?! x



4) Twój tweet: Kupiłam nową książkę Harry'emu...myślicie, że mu się spodoba? ;)



5) Tweet Hazzy: Poszedłem na zakupy z [T.I] przed wieczornym koncertem. Powiedziała, że pojedziemy do jednego sklepu. I powiedziała, że nic nie kupi hahaha xx



6) Twój tweet: Zayn dowiedział się, że będzie tatą i postanowił na wieczornym koncercie powiedzieć wszystkim! Zayn poprsił Harry'ego, aby był ojcem chrzestnym i Harry od tego czasu nie przestaje go przytulać! x



7) Tweet Liama: Wreszcie przekonałem [T.I], żeby zrobiła sobie razem ze mną tatuaż. Wygląda świetnie kochanie, kocham cię xx



8) Tweet Nialla: Zdecydowałem się opuścić Irlandię i przenieść się do Holandii, żeby żyć razem z [T.I]! Mimo, że będę tęsknić za domem, nie mogę być z dala od niej :) xx



9) Tweet Eda: Ostatnio, Louis i [T.I] uciekają od grupy. Więc, poszedłem za nimi, żeby zobaczyć co takiego robią i udało mi się zrobić zdjęcie, gdy się przytulają. Wysłałem je!



10) Twój tweet: Zostałam zatrzymana w biurze na dłużej i Harry i mój syn chodzili przez cały dzień bez ubrań. I nawet nie chce wiedzieć co robili..

1 komentarz: