środa, 22 maja 2013

#207 Krótkie imaginy

1) Tweet Liama: [T.I] baletki były podarte, a naprawa nic by tutaj nie pomogła, więc postanowiłem zrobić jej niespodziankę i kupić jej nowe. Nie mogła przestać mnie całować, gdy jej je dałem haha. Miała je cały dzień na sobie i tańczyła w nich po całym domu. Kocham cię moja piękna tancerko xx



2) Twój tweet: Obudziłam się o 2 nad ranem, bo dostałam 3 smsy od Harry'ego. Jako, ze on wie, że nie odpisałam, bo różnica czasu jest między nami, jestem zaniepokojona, bo coś jest nie tak. Kiedy otworzyłam smsy, zobaczyłam to.... Naprawdę kochanie?! hahaa chodź do mojego łóżka skarbie! xx



3) Tweet Zayna: Miałem 2 tygodnie wolnego i spędziłem je z moją żoną [T.I] i synkiem! [T.I] powiedziała, że jestem szalony, bo robiłem mu dużo zdjęć i filmików z wszystkim co robił. Dziś nagrałem go, jak kichnął, upadł i od razu poszedł spać. Kocham go haha xx



4) Twój tweet: Niall uczy naszą córkę jak grać na pianinie przez 2 tygodnie. Dziś wieczorem zrobili, krótki występ dla mnie i było cudownie! Dobra robota aniołku, a ty kochanie jesteś świetnym tatusiem x Kocham was!



5) Tweet Johannah: Miałam okazję spotkać się z @Louis_Tomlinson dziewczyną [T.I] dzisiaj. Spędziliśmy dzień nad jeziorem i świetnie się bawiliśmy. Ona jest piękną dziewczyną i jestem szczęśliwa, że mój syn znalazł kogoś kto jest szalony tak jak on, a także sprawia mu przyjemność haha. Kocham ich bardzo mocno xx



6) Tweet Nialla: Byłem zestresowany po trasie i kiedy wróciłem do domu zacząłem krzyczeć na @[Twoja nazwa]. Płakała i pobiegła do domu swojej mamy. Byłem tak głupi, by pozwolić, żeby mój gniew przenieść na [T.I] i myślałem, że ją straciłem. Poszedłem do domu jej mamy, ją przeprosić i poprosić, żeby mi wybaczyła. Kochanie, kocham cię i bardzo, bardzo przepraszam!!! xx



7) Tweet Hazzy: Dzisiaj jest specjalny dzień dla mnie. Ożeniłem się z najpiękniejszą kobietą na świecie. [T.I], jestem szczęśliwy, że jesteś oficjalnie Panią Styles. Nie mogę doczekać się, żeby mieć dzieci i zestarzeć się z Tobą! Czyż to nie jest piękne xx



8) Twój tweet: @Louis_Tomlinson i ja postanowiliśmy wypić kilka drinków z chłopakami. Louis wypił zbyt dużo drinków i śmieje się jak szalony. Byliśmy w domu przez około godzinę, a on wciąż się śmieje..ahh to będzie długa noc! xx #pomocy[T.I]!



9) Twój tweet: Jestem szczęśliwa, ze moi dwaj przyjaciele @Louis_Tomlinson i @Harry_Styles ogłosili swój związek publicznie! Podziwam ich, za to, że bez względu na to, że cierpią przez nienawiść niektórych, nigdy nie przestali siebie kochać. Związku z tym, postanowiłam zrobić sobie tatuaż do reprezentowana ich wolnego związku, aby kochali siebie na oczach innych. Gratuluję chłopcy i kocham was. xx



10) Tweet Liama: @[Twoja nazwa], przygotowała dla mnie tę wannę, ale jest pusta... Więc kiedy skończysz myć naczynia, powinnaś przyjść do mnie i dołączyć do mnie kochanie ;) xx

1 komentarz: