czwartek, 9 maja 2013

#189 Krótkie imaginy

1) Tweet Hazzy: Jestem w trasie na 4 miesiące, i przegapiam szalone zabawy z [T.I]! Kocham Cię kochanie i nie mogę się doczekać, aż znowu Cię przytulę i pocałuję Twoje piękne usta!



2) Tweet Liama: Wreszcie Harry ma swoją [T.I] w trasie. Teraz może w końcu spać w własnym łóżku wieczorem, zamiast przytulać się do mnie haha xx Muszę powiedzieć, że oni są słodką parą!



3) Twój tweet: @Harry_Styles Tęsknie za Tobią kochniee, chce żebś był eraz w dmu i fuk! xx Kocham Cię
*nagle odpisuję Ci Harry.*
Tweet Hazzy: @[Twoja nazwa] Kochanie jesteś pijana!! haha bądź ostrożna i nie martw się będę w domu za 2 dni, a następnie możemy "fuk" haha xx




4) Tweet Lou: Mam dzień wolny, więc biorę [T.I] na jazdę konną! To mój pierwszy raz na koniu, więc jestem dość nerwowy, ale to takie piękne doświadczenie do tej pory x Muszę dodać, że [T.I] sobie nieźle radzi xx Kocham Cię skarbie!



5) Tweet Nialla: Podczas, gdy [T.I] jest w pracy, ja sprzątnąłem dom, zrobiłem pranie, wyszedłem z psem i teraz przygotowałem dla Niej kąpiel, gdy wróci do domu. xx Pospiesz się kochanie, chce Ci zrobić masaż w wannie ;P



6) Tweet Hazzy: [T.I] była ze mną w trasie, a teraz jesteśmy w domu! Teraz mam trochę czasu dla siebie z nią.. Brakowało nam tego haha xx



7) Tweet Zayna: Mam kilka dni wolnego, więc spędzę go z [T.I]! Jak dobrze być w domu, w jej ramionach xx



8) Tweet Lou: Gdy byłem na Skype z [T.I], mój syn był dość wybredny. Gdy mu zaśpiewałem to zasnął. Nie mogę się doczekać, aby być już z nimi w domu, żeby trzymać ich w moich ramionach xx



9) Tweet Liama: Postanowiłem dać [T.I] prezent na jej urodziny trochę wcześniej! Nie chciała, żebym kupował jej samochód, ale wierzę, że na to zasługuję. Ona jest niesamowitą żoną i nie mogę prosić o nic lepszego xx Wszystkiego Najlepszego kochanie :)



10) Tweet Niall: [T.I] jest coraz bliżej do swojego terminu!! Jestem podekscytowany, że będę tatą. Cześć maleńka, chcę tylko, żebyś wiedziała, że ​​kocham Cię bardzo mocno, a ja nawet Cię jeszcze nie spotkałem!

6 komentarzy:

  1. Super, dodasz jeszcze dzisiaj? ;>

    Zapraszam na mojego nowego bloga --> http://onedanger-onelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, a więc jestem w stanie powiedzieć tylko jedno.. AWWWW <3
    Twoje imaginy są zajebiszcze. Gdy je oglądam to mam w głowie dwie myśli
    Jedna. *Skąd ona bierze te pomysły*
    Druga *Jakbym widziała siebie za kilka lat*
    Loffka i mam nadzieje na więcej.!

    OdpowiedzUsuń
  3. zajebiste, genialne, najlepsze ! :D
    ale trochę stęskniłam się za gifami ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahah nie moge z 3.Najlepsze z najlepszych hahaha

    OdpowiedzUsuń