niedziela, 19 maja 2013

#197 Krótkie imaginy

1) Tweet Zayna: Ostatnią noc, próbowałem spędzić trochę sam na sam z [T.I], gdy nasza księżniczka spała, ale gdy wszystko szło dobrze, to obudziła się. Nie chciała iść spać, więc wziąłem ją do nas do łóżka i położyłem ją miedzy nami..innym razem kochanie xx



2) Twój tweet: Chce tylko podziękować mojej najlepszej przyjaciółce @EleanorJCalder za kupienie mi tych butów na moje urodziny! Nie mogę się doczekać, aż założę jedną z tych par na moją imprezę xx Kocham cię


*I po chwili odpisuję Ci Eleanor*
Tweet Eleanor: @[Twoja nazwa] Yayy cieszę się, że je lubisz! x Nie mogę się doczekać dzisiejszej imprezy! Wszystkiego Najlepszego kochanie xx



3) Tweet Hazzy: Postanowiłem dać kotka [T.I], żeby nie był samotny, gdy ja jestem w trasie. Nie zdecydowaliśmy się na nazwę dla tego małego faceta, ale wasza pomoc też się przyda :) xx



4) Tweet Lou: [T.I] i ja właśnie skończyliśmy naszą macierzyńską sesję zdjęciową. Poszło bardzo dobrze, a pogoda była idealna! Nie mogę się doczekać, aż dziecko Tomlinson będzie już z nami xx



5) Tweet Zayna: To prawie 2 w nocy, a [T.I] uczy się do egzaminów. Kochanieee, chodź do łóżka i po przytulać się ze mną. Mogę ci pomóc ze stresem ;) xx



6) Tweet Lou: Kiedy przylecieliśmy do Las Angeles, [T.I], chłopcy i ja postanowiliśmy iść razem do studia tatuażu. Na początku nie chciała sobie zrobić, ale obiecałem jej, że jeśli ona zrobi sobie jeden to ja też. Był to jej pierwszy raz ale nie bała się! Jestem z ciebie dumny kochanie x



7) Tweet Liama: [T.I] właśnie wróciła z zakupów i pomogłem jej rozpakować zakupy. Gdy wróciłem z ostatnimi siatkami zobaczyłem moją księżniczkę jak się wspina do lodówki. Pytam "Wspinasz się na Mount Everest księżniczko?" i popatrzyła na mnie tak. Hahaha kocham ją! xx



8) Tweet Zayna: Miałem ciężki dzień na próbach i wszystko co chciałem zrobić, to iść spać. Kiedy wróciłem do domu, [T.I] zrobiła mi masaż i kąpiel dla mnie. Jestem szczęśliwy, że ożeniłem się z nią xx kocham cię skarbie i odwdzięczę Ci się jak wyjdę z wanny ;)



9) Tweet Nialla: Dzisiaj jest moja i [T.I] 2 rocznica! Muszę powiedzieć, że jest silną dziewczyną, aby nadążyć za mną hahaha ale dzisiaj to wszystko dla niej xx Przyniosłem tort, kwiaty, szampana i truskawki, dzięki czemu możemy cieszyć się sobą i oglądać zachód słońca! Bardzo cię kocham skarbie xx



10) Twój tweet: @Harry_Styles ma katar i gorączkę :( On nie lubi lekarzy i jest zdenerwowany, ale zmusiłam go, żeby odwiedził jednego, bo chcę żeby poczuł się lepiej! Kocham cię skarbie xx #będziedobrzeHarry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz