piątek, 17 maja 2013

#193 Krótkie imaginy

PRZEPRASZAM, ŻE TAK DŁUGO NIE DODAWAŁAM IMAGINÓW, ALE BYŁAM NA WYCIECZCE 2-DNIOWEJ I WRÓCIŁAM Z TEJ WYCIECZKI OBOLAŁA I NIE DAŁAM RADY. TERAZ WSZYSTKO NADROBIĘ KOCHANI :)


1) Twój tweet: Podczas, gdy opalałam się na plaży, Zayn postanowił podejść i zacząć mnie całować! On jest szalonym chłopakiem, ale moim chłopakiem! xx



2) Tweet Nialla: Jestem szczęśliwy, że [T.I] jest asystentką Lou! Teraz mogę ją widzieć, kiedy chcę. Dzisiaj ona i Lou postanowiły zrobić porządek z kosmetykami...szalone dziewczyny! xx



3) Tweet Lou: Tak te plotki nie są prawdziwe. Ja i [T.I] nie zerwaliśmy, ale pracowaliśmy nad naszymi problemami i nadal jesteśmy razem. Nie chce jej nigdy stracić xx



4) Tweet Liama: Kiedy [T.I] powiedziała mi, że pojedzie ze mną w trasę, byłem tak szczęśliwy, że wybiegłem na zewnątrz i krzyczałem jak wariat. Dzięki za zdjęcie paparazzi, teraz wiecie jaki ze mnie wariat! xx



5) Tweet Zayna: Udałem się do parku rozrywki z [T.I] i przekonałem ją, żebyśmy poszli na rollercoaster, ale siedzieliśmy w pierwszym rzędzie. Jej ręka była czerwona od ściskania mojej bardzo mocno, ale cieszę się, że poszliśmy razem xx



6) Twój tweet: Harry ugotował dla mnie obiad, zrobił masaż i teraz maluję mi paznokcie. Hmmm, może uda mi się mu odwdzięczyć później ;)



7) Tweet Nialla: [T.I] zrobiła mi przyjęcie niespodziankę w moje urodziny! Dziękuję wszystkim, którzy przyszli świętować ze mną. Było niesamowicie i dziękuję kochanie za imprezę! Kocham cię xx



8) Tweet Lou: Szedłem do garderoby po parę butów i nie zdawałem sobie sprawy, że [T.I] ma tak wiele butów! Dlaczego masz tak wiele tego kochanie? Myślę, że w mniejszej ilości też było by dobrze xx



9) Tweet Zayna: Wakacje na Punta Cuna z [T.I] i mamy dom na plaży! Jest tak miło, że możemy mieć wreszcie czas dla siebie xx
 


10) Tweet Liama: Jestem w trasie i [T.I] postanowiła jechać ze mną. Mam jeszcze kilka godzin do koncertu, więc chce iść zobaczyć Włochy! Teraz obudź się piękna, bo chce Cię pocałować i możemy iść. xx

3 komentarze:

  1. Świetne..! Cieszę się, że wróciłaś.. Szkoda tylko, że tak mało Hazzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiecje , wiecej wiecej !

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham To !!!!! Pisz wiecej dziewczyno man do tego talent !!!

    OdpowiedzUsuń