sobota, 11 maja 2013

#190 Krótkie imaginy

1) Tweet Lou: Ze wszystkim, co dzieje się w moim życiu teraz, jestem bardzo wdzięczny mieć Harry'ego i [T.I] w moim życiu! Kiedy wszystko inne blednie, wiem, że zawsze mogę na nich liczyć, aby mi pomogli. xx Kocham was tak bardzo!



2) Twój tweet: Wszystkiego Najlepszego Zayn!!!!! Kocham cię i mam nadzieję, że te urodziny będą najlepsze. Teraz obudź się, żebym mogła dać Ci urodzinowego buziaka ;) xx



3) Tweet Hazzy: Miałem romantyczną kolację, a teraz relaksuję się w wannie z moim skarbem [T.I] i będzie wieczór filmowy! xx Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy kochanie! Kocham cię!



4) Tweet Nialla: Postanowiłem uwolnić się od chłopaków i wziąłem @[Twoja nazwa] na randkę, na film na dworze. Jakaś para siedzi przed nami na samochodzie, więc widzimy bardzo świetnie film. xx



5) Tweet Hazzy: Zabieram [T.I], żeby poznała moją rodzinę! Ona jest trochę nerwowy, ale wiem, że ją pokochają xx Do zobaczenia wkrótce Mamo @annefoxycoxy!



6) Twój tweet: Zayn jest w końcu w domu!! Nie mogę się doczekać, wieczora, gdy będę mogłą pokazać mu, jak bardzo za nim tęskniłam ;)



7) Tweet Liama: Wakacje w Japonii z [T.I] z okazji naszego 2-lecia! Do tej pory tutaj miałem niesamowite doświadczenie xx



8) Tweet Nialla: Właśnie wróciłem do domu z trasy w nocy i wszystko, co chciałem zrobić, to mieć trochę czasu dla siebie z [T.I], ale mieliśmy jakieś towarzystwo ... Myślę, że za mną tęsknił haha xx



9) Tweet Zayna: Podczas trasy, postanowiłem wziąć [T.I] ze mną zrobić sobie tatuaż. Na początku nie chciała, ale potem dała się przekonać, aby zrobiła jeden ze mną. Myślę, że wygląda niesamowicie! xx



10) Tweet Lou (fryzjerki chłopców): [T.I] pojechała z chłopakami w trasę, więc postanowiłam zrobić jej włosy! Myślę, że wygląda niesamowicie xx

2 komentarze:

  1. Świetne, kocham twoje imaginy *,*

    Zapraszam ---> http://onedanger-onelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. proszę o więcej chłopaków ! ;p kocham ;*

    OdpowiedzUsuń