niedziela, 12 maja 2013

#192 Krótkie imaginy

1) Tweet Nialla: Nie jestem tylko podekscytowany, ze jadę w trasę, ale [T.I] jedzie ze mną na 2 miesiące!  Nie mogę doczekać się was, aby zobaczyć wszystkie rzeczy, zabawy mamy zaplanowane na naszych koncertach! x



2) Twój tweet: @Real_Liam_Payne Wyjechaliśmy wcześnie rano i kiedy szykował się nie mogłem nie zauważyć, że zostawił swój ślad .. bezczelny chłopak! Teraz mam wytłumaczyć mamie, dlaczego mam na sobie szalik w połowie lipca! Tęsknie za Tobą kochanie! xx



3) Tweet Lou: [T.I] poszła do pracy i jestem w domu z moja księżniczką. Kiedy się obudziłem, usłyszałem dźwięk lecącej wody, więc pobiegłem tak szybko, jak tylko mogłem do łazienki, a ona spojrzała na mnie i powiedziała "Patrz tato, jestem dużą dziewczynką!" :(



4) Tweet Hazzy: Budząc się obok [T.I] jest najlepszym uczuciem! I dobrze, że nie trzeba iść do pracy, więc mogę całować te usta przez cały dzień xx



5) Tweet Zayna: Po wielu rozmowach [T.I] pozwoliła kupić mi motocykl! Obiecałem jej, że nie pojadę z nim po autostradzie bardzo szybko. Ahh, nie mogę się doczekać, aż nim pojeżdżę! x



6) Twój tweet: Moje dzieci były wybredne, więc poprosiłam Nialla, żeby się nimi zajął, gdy ja robiłam obiad. Słyszę chichoty, więc poszłam zobaczyć do nich to zobaczyłam Nialla z bielizną na głowie.. Niemądry tatuś!
   
   


7) Tweet Liama: Jestem podekscytowany, aby ogłosić, że @[Twoja nazwa] i ja spodziewamy się pierwszego dziecka! Wiem, że będzie wspaniała mamą xx nie mogę się doczekać, aby Cię poznać maleństwo!



8) Tweet Eleanor: Piżama Party z [T.I] i Danielle, podczas, gdy chłopcy są w trasie. Zdecydowaliśmy się na trochę zabawy, na drinki i trochę pyszności! xx



9) Tweet Lou: Biorę [T.I] na kolację, żeby poznała moją mamę i moje siostry! Ona jest trochę nerwowa, ale wiem, że ją pokochają!



10) Tweet Hazzy: Kocham moją dziewczynę @[Twoja nazwa]! Mimo, że wiele osób nie wierzy, że jesteśmy dla siebie stworzeni, nie mogę zobaczyć siebie z nikim innym. Kocham cię kochanie xx

8 komentarzy:

  1. Czekam na nowe!
    Możesz dodać coś na drugim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne !!
    Czekam na nowe !! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy dodasz coś na drugim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku kocham twoje imaginowe tweety . Prosze o wiecej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Szczegóły na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy następne ? ;)+Kocham twojego Bloga♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest dalej świetnie ale wolałam krótkie imaginy ale w wersji np. z marca...czyli coś krótkiego i ruchomy gif

    OdpowiedzUsuń