niedziela, 26 maja 2013

#215 Krótkie imaginy

1) Tweet Zayna: Dzień Dobry [T.I]! Teraz, weź rękę z Twojej pięknej twarzy, bo chce cię pocałować i pomożesz mi zrobić śniadanie :) xx



2) Tweet Eleanor: Podczas, gdy oglądałam zdjęcia, to zdjęcie jest niesamowite! @[Twoja nazwa] pamiętasz tamte wakacje?? haha wiele dobrych wspomnień zapamiętam z tamtego lata.. tęsknie za Tobą kochanie! xx



3) Tweet Liama: Kreski między [T.I] palcami i moimi są perfekcyjne! Kocham cię skarbie xx



4) Tweet Nialla: Postanowiłem zafundować [T.I] dzień w SPA, a ja zostanę w domu z naszym nowym dzieckiem! Przed wyjazdem poprosiłem mojego syna, żeby był grzeczny, bo mamusia będzie daleko, a on tylko się uśmiechnął! Bardzo go kocham xx



5) Tweet Zayna: Dziękuje wujku @Harry_Styles i wujku @Louis_Tomlinson za opiekę nad naszą księżniczką, gdy my idziemy na randkę! Liam zaskoczył mnie i mamy zamiar zobaczyć Brodway! Kocham cię kochanie xx



6) Twój tweet: Chciałam zagrać z Louisem w grę boks, ale on powiedział "Jesteś dziewczyną, a dziewczyny nie grają w gry wideo" Udowodnię mu, że ja umiem grać jak da mi tylko kontroler xx



7) Tweet Lou: Zdecydowałem się z [T.I] na wyjście do parku linowego, a ja miałem akurat dzień wolny i to było niesamowite doświadczenie. Cieszę się, że pokonała swój lęk wysokości, bo nie mógłbym iść tam bez niej. xx



8) Tweet Hazzy: Dzisiaj [T.I] została wypisana ze szpitala i wszystko co dzisiaj robiliśmy to leżenie na kanapie i przytulaliśmy się z naszą nową księżniczką! [T.I] chciała ją wziąć, ale powiedziałem jej, żeby poczekała na swoją kolej haha xx



9) Tweet Danielle: Postanowiłam odwiedzić [T.I] i przyniosłam mojego szczeniaczka. Jak oglądaliśmy film, nasze szczeniaki postanowiły razem pójść spać! Uwielbiam ich haha xx



10) Tweet Liama: Jestem w Hiszpanii z chłopakami, [T.I], jej przyjaciółmi i poszliśmy na imprezę na plaży. I przyznam szczerze, że Hiszpańscy ludzie umieją się bawić haha xx


5 komentarzy:

  1. Boszzkie hahahahah Szkoda tylko, że tak mało Hazzy :c Ale i tak cię kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe !! czekam na nowe

    OdpowiedzUsuń
  3. Te z dziećmi *.*
    Normalnie zachciewa mi się chłopaka i dziecka :o
    Hahahahahah

    OdpowiedzUsuń