czwartek, 9 maja 2013

#188 Krótkie imaginy

1) Tweet Liama: Gdy patrzę na te rzeczy to widzę, że to będzie zabawna noc z [T.I] ;)



2) Tweet Hazzy: [T.I] jest w ciąży i jest to dobrze odczuwane! Ona twierdzi, że nasze kaloryfery grzeją za mocno, a w domu jest jak zimą! xx



3) Tweet Hazzy: [T.I] zrobiła swój pierwszy tatuaż i powiedziała, że zrobiła to dla mnie! Właśnie uświadomiłem sobie, że jest taki sam jaki ja mam.. ale wygląda znacznie lepiej na niej!




4) Twój tweet: Staram się przygotować do szkoły, ale Louis i Harry zaczęli śpiewać dla mnie. Oni razem brzmią uroczo! Kocham was chłopcy xx



5) Tweet Lou: Jestem szczęśliwy, że [T.I] zgodziła się pojechać ze mną w trasę xx Nie sądzę, że mógłbym pojechać na 6 miesięcy bez całowania tych pięknych ust!



6) Twój tweet: Ja i Harry właśnie podpisaliśmy kontrakt na naszego pierwszego domu! Jestem podekscytowanaaa! xx



7) Twój tweet: Zayn dzisiaj wychodzi w smokingu! Po 4 miesiącach będziemy już mężem i żoną. Nie mogę się doczekać, aby spędzić resztę mojego życia z moim najlepszym przyjacielem! xx



8) Tweet Nialla: Przytulanie się z [T.I] podczas burzy. Tak długo, jak mam moją dziewczynę i moje jedzenie, przeżyję! xx



9) Tweet Lou: Na małych wakacjach z [T.I] na Hawajach! Tutaj jest pięknie! xx



10) Tweet Hazzy: Jestem w Disney z [T.I] w podróży poślubnej i postanowiliśmy kupić podobne koszulki! Jak dotąd, cieszę się, że spędzam ją sam na sam z nią, bez chłopaków wokoło xx


3 komentarze:

  1. Świetne ;** jak zawsze+kocham twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochu kochu kochu. i tyle + cudowne imaginy a zwłaszcza 3.. Taka romantyczna.. <3 Oh.. Rozmarzyłam się hahaha. Jeszcze raz twoje imaginy są cudowne.!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem dlaczego ale 7 i 6 najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń