środa, 22 maja 2013

#204 Krótkie imaginy

1) Tweet Nialla: @[Twoja nazwa] jest Lou nową asystentką i myślę, że ona bardzo do tego pasuję ;) Dzisiaj, Lou nie jest w pracy, bo Lux jest chora i teraz jest dobry moment, żeby z nią porozmawiać! xx życzcie mi szczęścia haha



2) Tweet Gemmy (siostra Hazzy): Harry i [T.I] poszli na kolację z moją mamą @annefoxycoxy, więc zostałam sama z dziećmi..Ciocia Gemma! Kocham je xxx



3) Tweet Zayna: Mieliśmy 3 wizyty w sklepie tatuażu i [T.I] tatuaż jest skończony! Wiem, ze było wiele bólu, ale już po wszystkim. Wygląda niesamowicie kochanie xx



4) Tweet Lou: Dzisiejsza widownia była niesamowita. Wy naprawdę wiece, jak się bawić! Kiedy wszedłem do pokoju, [T.I] relaksowała się w wannie. Hej kochanie, jestem, więc mogę do Ciebie dołączyć ;) PS @ZaynMalik, kolego nie przychodź do pokoju przez 2 godziny może 3, w zależności kiedy skończymy!


*Zayn mu odpisuję*
Tweet Zayna: @Real_Liam_Payne mogę spać dzisiaj w Twoim pokoju?? @Louis_Tomlinson mnie wyrzucił...



5) Twój tweet: Chłopcy mają sesję zdjęciową do promowania " Where We Are Tour", która będzie w przyszłym roku! Jestem szczęśliwa z was chłopcy!! xx Muszę przyznać @Real_Liam_Payne wyglądasz seksownie w tym stroju piłkarskim ;)
   


6) Tweet Nialla: [T.I] i ja pokłóciliśmy się i wybiegła z sypialni. Gdy się uspokoiłem, poszedłem na górę i znalazłem ją w wannie i zapytałem się jej, czy mogę dołączyć i powiedziała nie :( Chcę ją pocałować i pomóc jej się wykąpać.



7) Tweet Lou: Moja dziewczyna @[Twoja nazwa] dołączyła do mnie w trasie "Where We Are"! Ponieważ nie jesteśmy sami w tour busie, to wykradliśmy się od chłopców i poszliśmy na plażę. Podczas, gdy [T.I] się opalała, fala pokryła ją cała hahaha ona wciąż wygląda pięknie, nawet, gdy ma włosy od piasku xx



8) Tweet Hazzy: Byłem zajęty trasami, ale jestem szczęśliwy, że mogę uczestniczyć w Leeds Festival w tym roku! A najlepsze jest to, że moja piękna dziewczyna [T.I] jest tu ze mną! To jest jej pierwszy raz tutaj, ale wiem, że pokocha to miejsce! xx



9) Tweet Liama: Wylądowaliśmy w Peru w nocy i mamy dzień wolny, więc wszyscy poszliśmy na plażę korzystając z pięknej pogody. Żałuję, że [T.I] nie jest ze mną :/ Bardzo za tobą tęsknie skarbie xx



10) Tweet Zayna: Zdecydowałem się z [T.I] na kilka drinków i oglądanie zachodu słońca. Trudno było cieszyć się widokiem, gdy najpiękniejsza dziewczyna siedzi obok mnie. Kocham cię skarbie xx

2 komentarze: