czwartek, 23 maja 2013

#209 Krótkie imaginy

1) Tweet Lou (fryzjerki chłopców): Oglądanie @ZaynMalik i @[Twoja nazwa] córeczki w ich nowym domu! Lux stara się ją odebrać mówiąc Mi i Tomowi, że to jest jej dziecko, a nie wujka Zayna haha



2) Tweet Nialla: To jest wielki dzień dla Horanów. Moja żona @[Twoja nazwa] będzie miała USG naszego trzeciego dziecka. Zapytałem moje dziewczynki, czy są szczęśliwe, że będą miały nowego młodszego brata lub siostrę i tylko się uśmiechnęły! Dzień Dobry wszystkim! xx



3) Twój tweet: Harry wrócił do domu późno ze studia i nie chciał mnie budzić, więc zasnął na kanapie. Kiedy się obudziła i zeszłam na dół, on nadal spał ale wygląda tak słodko. Chyba będę przytulać się z nim na kanapie. Dobranoc kochanie xx



4) Tweet Lou: Dzięki mojemu koledze @NiallOfficial mam zdjęcie ze mną i moim skarbem [T.I]! Miło było mieć wolny dzień i nie robić absolutnie nic, tylko przytulać się z nią. Kocham cię skarbie xx



5) Tweet Liama: Zayn jest pijany i opowiadał chłopaków jak bardzo kocha mojego fiuta. O Boże, on po prostu siedział na moim łóżku, rozszerzył nogi i powiedział "Jestem gotowy na Ciebie, kochanie"... Sghh, to będzie zabawna noc xx



6) Tweet Zayna: Jest 2:46 rano i [T.I] obudziła mnie, bo ma ochotę na lody. Ma szczęście, że ją kocham haha ale mam nadzieję, że będzie Ci smakowało kochanie ;) x



7) Tweet Liama: [T.I] i ja spędziliśmy dzień na łowieniu ryb. Nigdy nie łowiłem, dopóki [T.I] i jej rodzina nie pokazali mi jak to się robi. Jeszcze żadnej nie złapałem, ale mam nadzieje, że wkrótce jakąś złapię haha xx



8) Tweet Nialla: Chce wam wszystkim podziękować za życzenia urodzinowe. Chce podziękować mojemu skarbowi @[Twoja nazwa] za zrobienie mi najlepszej imprezy w życiu! Miałem dużo zabawy ze swoimi najlepszymi przyjaciółmi i rodziną. Teraz nadszedł czas, aby wrócić do domu i cieszyć się resztą moich urodzin xx Przy okazji, tort był tak duży, że nakarmiłbym nim całą Irlandię!



9) Tweet Lou: Gdy byłem u [T.I], znalazłem u niej zdjęcie z @ZaynMalik i @Harry_Styles, gdy byliśmy w XFactor! Wow, jak to było dawno haha xx


*Harry mu odpisuję.*
Tweet Hazzy: @ZaynMalik @Louis_Tomlinson wow, nie wierzę, ze to było tak dawno. Nadal mi się wydaję, jakby to było wczoraj. xx



10) Tweet Liama: Wakacje z @[Twoja nazwa] i poszła na basen, a ja poszedłem dla nas po coś do jedzenia. Kiedy wróciłem ona spała haha ale ona jest piękna kiedy śpi. Kocham cię skarbie xx


3 komentarze: