piątek, 3 maja 2013

#181 Krótkie imaginy

1) Tweet Zayna: Niestety, gdy [T.I] udała się do lekarza, powiedzieli nam, że straciła dziecko. To druzgocące, ale doceniamy wasze wsparcie, które wysyłacie. Jesteście najlepsi! xx



2) Twój tweet: Jak ja mogę nie patrzeć na tę twarz?! Myślę, że zrobię sobie przerwę od nauki, żeby poprzytulać się z nim xx



3) Twój tweet: Tylko mój chłopak umie żuć wodę.. dziwakiem jesteś @Harry_Styles ;) xx



4) Twój tweet: Przyszłam do domu i dostałam te kwiaty od Louisa! xx Jeszcze tylko kilka miesięcy i w końcu będę mieć go w domu.



5) Tweet Nialla: Jedyną rzecz jaką kocham w [T.I], gdy jest w ciąży, jest to, że ma nocne zachcianki i je bardzo dużo! xx



6) Twój tweet: @zaynmalik Ona z niepokojem czeka na spotkanie z tatusiem! Pospiesz się kochanie xx :)



7) Tweet Lou (fryzjerka chłopaków): [T.I] i @Harry_Styles mają dzisiaj podwójną randkę!



8) Tweet Danielle: Ja i [T.I] ćwiczymy przed wielkim spektaklem. Powodzenia skarbie :) xx



9) Tweet Hazzy: Para, która działa razem, pasują do siebie idealnie. Przy okazji, niezły tyłek kochanie @[Twoja nazwa] xx



10) Tweet Liama: Nie ma innego miejsca, gdzie wolałbym być w ramionach [T.I]. Bardzo Cię kocham xx


8 komentarzy:

  1. Super!!!
    Pisz dalej!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni ekstra.
    Pisz tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam o więcej,bo nie wytrzymam ! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatni najlepszy ;*
    Super!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są. Mam nadzieje, że niedługo będą nowe <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe :). Czekam na więcej i więcej ;)

    OdpowiedzUsuń