niedziela, 5 maja 2013

#182 Krótkie imaginy

DZISIAJ MAM URODZINY, WIĘC SPECJALNIE DLA WAS POSTARAM SIĘ DUŻO DODAĆ IMAGINÓW Z ONE DIRECTION I NA DRUGIM BLOGU Z JUSTINEM :)

1) Twój tweet: Leniwy dzień z @NiallOfficial! Nie widzieliśmy się przez dłuższy czas xx



2) Tweet Zayna: Nie sądziłem, że [T.I] rzeczywiście skoczy haha ;)



3) Tweet Eleanor: Suknia ślubna [T.I]! Jestem zaszczycona, że poprosiła mnie, żebym była jej druhną xx



4) Tweet Lou: Z pomocą mojej księżniczki, zapytałem [T.I] czy za mnie wyjdzie i powiedziała TAK! xxx



5) Twój tweet: Uczę dzisiaj Zayn'a jak pływać! Staram się go przekonać, żeby nie trzymał się ściany.. haha xx Kocham Cię skarbie!



6) Tweet Liama: [T.I] leży chora w łóżku z grypą, więc dzisiaj ja zajmuję się moim chłopakiem. Uwielbiam być tatą! xx



7) Tweet Nialla: Przez [T.I] zostałem uzależniony od Supra's! haha xx Wyglądają tak dobrze na niej ;)



8) Twój tweet: Louisa nie było ze mną już prawie godzinę. Więc chciałam iść do jego pokoju, aby sprawdzić co robi, a on na korytarzu leży w pudełku. Wyszłam za kochanego idiotę! xx



9) Tweet Eleanor: Zakupy w Londynie z moimi dziewczynami @DaniellePeazer i @[Twoja nazwa].



10) Tweet Hazzy: Ukrywam [T.I] makijaż z dala od niej... Ona jest piękną bez tego wszystkiego! xx

15 komentarzy:

  1. Wszystkiego Najlepszego! Zdrowia, szczęścia i męża :D Masz wspaniałego bloga^^ Kocham go! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego!!!
    Masz fantastycznego bloga:{
    Kocham go!!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego..! Zdrowia, szczęścia, pomysłów na nowe imaginy i oczywiście wspaniałego męża xD

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego naj zdrowia , więcej pomysłów na imaginy i wiele innych zeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego :) ... A imaginy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie najcudowniejszego! Uwielbiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci dużo zdrowia,szczęścia,uśmiechu na twarzy,cudownego chłopaka/męża,spełnienia wszystkich marzeń i dalej tak genialnych pomysłów na blogu ! ;* Kochanie jesteś najlepsza,a ja jestem od Ciebie uzależniona :D <3 sto lat ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego. Spotkania 1d, szczęścia, zdrowia, uśmiechu na twarzy i czego jeszcze zapragniesz. Jesteś super.

    OdpowiedzUsuń
  9. spóźnione, ale są :
    WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE ! Spełnienia marzeń i spotkania z chłopakami ;* ;D

    OdpowiedzUsuń