czwartek, 9 maja 2013

#187 Krótkie imaginy

1) Tweet Hazzy: Żałuję, że opuszczam dzisiaj [T.I]! Wiedząc, że nie zobaczę jej przez 2 miesiące sprawia, że trudno mi się z nią pożegnać :( kocham cię skarbie xx



2) Twój tweet: Oglądam mecz piłki nożnej z chłopakami. Przez te całe krzyki w domu, można pomyśleć, że cały stadion jest na moim podwórku! haha xx



3) Tweet Zayna: [T.I] i ja wnieśliśmy ostanie mebel do naszego nowego domu. Muszę powiedzieć, że cieszę się z mojego życia małżeńskiego xx



4) Tweet Lou: Wziąłem moją dziewczynę [T.I] na plażę i miło było być tam z nią samemu. Boże, jaki ja jestem szczęśliwy! xx



5) Tweet Liama: [T.I] i ja świetnie bawiliśmy się dzisiaj w parku jak małe dzieci! Haha ale nie chciałem go spędzić w inny sposób xx kocham cię kochanie :*



6) Tweet Eleanor: Wakacje z [T.I] i jej rodziną! Brazylia ma tak wiele pięknych plaż i pięknych ludzi! xx



7) Tweet Nialla: Mój syn i moja piękna [T.I] zaskoczyli mnie dzisiaj! To jego pierwszy raz, gdy zobaczy mnie śpiewającego. Mam nadzieję, że jesteście gotowi na dzisiejszy występ! To będzie niesamowite!



8) Tweet Lou: Oglądam z moją księżniczką kilka kreskówek, gdy [T.I] wyszła z dziewczynami! Nie mogę uwierzyć jak szybko ona rośnie..Szkoda, że ona nie może być taka na zawsze!



9) Tweet Nialla: [T.I] nie może nosić koszulek z dużym dekoltem z jednej małej przyczyny! Myślę, że mieliśmy dużo zabawy wczoraj w nocy ;) Nawet jeśli to boli, myślę, że wygląda to bardzo pięknie xx



10) Tweet Zayna: Trudno mi zaakceptować to, że moja mała księżniczka chodzi już do szkoły! x Chłopcy i ja poszliśmy zawieść nasz dzieci na pierwszy dzień, bo [T.I] i inne żony były emocjonalne, nawet, gdy wyjeżdżaliśmy z domu xx Bądź bezpieczna księżniczko. Tatuś Cię kocha! xx

3 komentarze:

  1. Um.. Ta malinka od Niall'a nie mogę <3
    Czy to normalne, że się uzależniłam od twojego bloga?
    Hahahaha uwielbiam :3

    OdpowiedzUsuń