czwartek, 23 maja 2013

#210 Krótkie imaginy

1) Tweet Lou (fryzjerki chłopców): [T.I] i ja śmiejemy się, oglądając Toma i Harry'ego, którzy kłócą się kto jest lepszy w pływaniu i kto będzie pływał z Lux hahaha xx



2) Tweet Nialla: Została jeszcze godzina do ślubu i jestem bardzo zdenerwowany haha ale jestem szczęśliwy, że będę małżeństwem z [T.I] do końca życia! Nie mogę sobie wyobrazić, jak moje życie wyglądałoby, gdybym jej nie spotkał. Kocham cię Pani Horan xx



3) Tweet Zayna: Poszedłem do sklepu z sukniami ślubnymi z [T.I] odebrać suknię. Jeszcze 3 tygodnie i będę mógł ją w końcu w niej zobaczyć xx Kocham cię skarbie i wiem, że będziesz wyglądać w niej pięknie xx



4) Tweet Hazzy: Wróciłem do domu, gdy [T.I] rodzi nasze pierwsze dziecko! W ostatnią noc, pomogłem jej urządzić pokój dla dziecka i wygląda pięknie! Nie mogę się doczekać, aż spotkam moją małą księżniczkę xx



5) Tweet Liama [T.I] i ja wkradliśmy się do pokoju hotelowego, żeby mieć czas dla siebie. Kiedy poszedłem po trochę lodu, zobaczyłem Louisa siedzącego pijanego pod drzwiami swojego pokoju. Pytam, go co robi, a on powiedział, że nie chce budzić Harry'ego i, że chce spać w moim pokoju..Chyba [T.I] i ja będziemy mieli gościa w pokoju haha xx



6) Twój tweet: Wróciłam do domu ze sklepu i zobaczyłam, że moje dzieci porysowały ściany i LOUIS IM POMAGAŁ! Czasami czuję się jakbym miała 3 dzieci, a nie 2. xx



7) Tweet Nialla: Dzisiaj jest pierwszy dzień trasy!! Jesteście podekscytowani??! Gdy się pakowałem, usłyszałem jak mój syn James, mówi mojej żonie [T.I], że nie chce, żebym wyjeżdżał i jestem załamany. Przyszedłem do niego, a on popatrzył na mnie tą twarzą...ugh, będę za nimi obojga tęsknić bardzo mocno xx



8) Tweet Zayna: @Real_Liam_Payne i ja nie możemy zostać sami w pokoju, bo mówią nam, że jesteśmy zbyt głośno...upsss! Ale mamy czat dla siebie :) Czyż nie jest uroczy?? Ale on jest mój! xx


*Liam mu odpisuję.*
Tweet Liama: @ZaynMalik haha kocham cię kochanie xx zobaczymy się rano :*



9) Twój tweet: Poleciałam razem z chłopakami do Ghany, aby pomóc ludziom tam mieszkającym. Moje serce łamie się, gdy widzę te małe dzieci i mam ochotę wziąć je wszystkie ze mną do domu. Dzisiaj, zobaczyłam mojego chłopaka @Louis_Tomlinson gra z jednym z dzieci. To mnie ucieszyło, aby myśleć, że pewnego dnia będzie z niego wspaniały ojciec. Kocham cię skarbie i jestem z ciebie dumna xx



10) Tweet Hazzy: @[Twoja nazwa] i ja chcielibyśmy przedstawić wam naszego nowego członka rodziny! Jestem tatą już od kilku godzin i bardzo go kocham. [T.I] śpi, a ja siedzę obok niego i jestem cicho, żeby ich nie obudzić. Dobranoc mój mały książę xx


3 komentarze:

  1. awwwwwww *-* 10 najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się 10 najlepsze *_*

    OdpowiedzUsuń
  3. Małżeństwa, dzieci, POŻEGNANIE ..
    Ty chyba chcesz, żebym się popłakała.
    Boskie *.*

    OdpowiedzUsuń