sobota, 11 maja 2013

#191 Krótkie imaginy

1) Twój tweet: Wróciłam do domu z pracy i wszystko czego chciałam to mieć miłą kąpiel. Kiedy otworzyłam drzwi, zobaczyłam Louisa, który siedział w salonie. Powiedział, że przyjechał na 2 tygodnie! Yayy. Może dołączy do mnie podczas kąpieli ;)



2) Tweet Little Mix: Idę na zakupy z [T.I], gdy chłopcy są na próbach! Jest tutaj bardzo dużo sklepów, ale idziemy do jednego! Ten sklep ma wiele ubrań, które kocham xx - Perrie



3) Tweet Liama: Zdecydowałem pójść z [T.I] na zajęcia jogi. Jest bardzo spokojna, ale nie wiedziałem, że jest aż tak elastyczna.. myśli, które dzieje się w mojej głowie w tej chwili nie są bardzo ładne ;) xx



4) Tweet Hazza: Zwykle, gdy wyjeżdżam w trasę, to [T.I] pomaga mi się pakować. Szukałem jej po całym domu i znalazłem ją w pokoju gościnnym, tak... Mówi, że mogę zabrać ją ze sobą w trasę. 3 miesiące to zbyt długo, żeby być z dala od niej. xx



5) Tweet Zayna: Dzisiejsza kolacja i impreza rocznicowa z [T.I]! Wiem, że nie wolno mi iść i zobaczyć prezentów, ale myślę, że dziewczyny pomogły mi wspaniale to udekorować. xx Do zobaczenia później skarbie.



6) Tweet Lou: [T.I] i ja gramy z chłopcami w grę Beer Pong. Oni nie rozumieją, że jesteśmy mistrzami w tej grze i  wszyscy przegrają! xx



7) Tweet Nialla: Dzisiaj uczę @[Twoja nazwa] prowadzić samochód! Ona jest bardzo dobra, chociaż, że jest to jej pierwszy raz. xx



8) Twój tweet: Mam wizytową niespodziankę od Nialla, Louisa i Zayna w moim domu! Są u mnie i kto wie, jakie problemy będą powodować xx Brakowało mi ich tak bardzo!



9) Twój tweet: Mój skarb @Harry_Styles zaskoczył mnie dzisiaj w szkolę! Kocham cię skarbie xx



10) Tweet Hazzy: Jestem wyczerpany próbami, wracam do domu i widzę płatki róż prowadzące mnie do łazienki i w niej [T.I] w wannie.. Myślę, że byłem grzecznym chłopcem w tym tygodniu ;)
  

3 komentarze: