niedziela, 26 maja 2013

#214 Krótkie imaginy

1) Twój tweet: Chce podziękować @EdSheeran, który wyszedł z pracy i przyniósł mi pączki! To coś, co potrzebne jest po ciężkim ranku :) xx


*Ed Ci odpisuję.*
Tweet Eda: Nie ma problemu kochanie ;) Cieszę się, że byłem w stanie wywołać uśmiech na Twojej pięknej twarzy

*Nagle odpisuję mu Harry.*
Tweet Hazzy: Heejjj, ona jest moja!! haha xx



2) Tweet Liama: Nigdy więcej nie pożyczę Zaynowi i [T.I] mojego aparatu hahaa



3) Tweet Nialla: [T.I] obudziła się z powodu kaca, bo wczoraj wypiła zbyt wiele z chłopakami hahaha ale ponieważ nie idzie dzisiaj do pracy, mogę się nią dzisiaj opiekować. Kocham cię skarbie xx



4) Tweet Zayna: Relaksuję się w basenie z [T.I]! Ona próbuję mnie nauczyć pływać ale ja się boję haha xx



5) Tweet Anne: Dziś rano znalazłam Harry'ego i [T.I] drzemiących w salonie! Yayy wrócili w końcu z trasy xx Kocham ich



6) Tweet Hazzy: [T.I] ubierała naszą córkę szybko, ponieważ spieszyła się do pracy i wyszła z pokoju z bielizną na głowie hahaha niemądra [T.I] xx



7) Tweet Liama: [T.I] i ja chcieliśmy znaleźć jakiś sposób, aby powiedzieć naszym rodzinom, jaka jest płeć dziecka. Więc, zdecydowaliśmy upiec różowe babeczki i pokryć je białym lukrem, więc muszą dogryźć się do różowego, aby mogli zgadnąć płeć. Wiem, ze każdy będzie podekscytowany! Muszę zablokować tego tweeta, żeby nie widziała go moje siostry i proszę nie wysyłajcie nic do nich na ten temat haha xx



8) Tweet Danielle: @[Twoja nazwa] jedzie osobiście zobaczyć @Louis_Tomlinson i jego twarz, gdy powiedziałam mu, że ona jest już w drodze. On jest jak mały chłopiec w szkole po prostu okazało się, że cieszy się, że jego sympatia jedzie do niego hehe nie mogę się doczekać, aż zobaczę cię skarbie! xx
   


9) Twój tweet: @JohannahDarling i ja zdecydowaliśmy się zaskoczyć Louisa naszym przyjazdem. Kiedy przyjechaliśmy on był na próbach i chciał nas zobaczyć ale nie mógł haha jeszcze godzina kochanie xx
   


10) Tweet Hazzy: Moja dziewczyna [T.I] i ja lecimy do Włoch i żeby zabić czas, gramy w karty i pijemy szampana. Życie jest wspaniałe! xx

3 komentarze: